Het is pas een succes als je er wat mee hebt verdient.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:59 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
De meest gedrukte boeken op aarde zijn de IKEA catalogus en de Bijbel. Beiden zeer succesvol. En beiden worden gratis weggegeven.
Zoals iteejer al aangeeft.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dacht dat er op FOK! wel succesvollere schrijvers rondliepen. @:Wonderer heeft toch als Micha Meinderts ook een paar boeken geschreven? Ook echt bij een uitgever als ik me niet vergis.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als ze daarmee naar voren komen krijgen ze die publiciteit ook hoorZoiets hebben we nimmer iemand geweigerd.
En televisieverschijnsel al enige tijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:54 schreef SunChaser het volgende:
Misschien hebben jullie wel eens gehoord van Doordevil, dat is toch wel de bekendste schrijvende FOK!ker van Nederland.
Klopt, al ligt het aan je definitie van succesvolquote:Op zondag 24 maart 2019 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dacht dat er op FOK! wel succesvollere schrijvers rondliepen. @:Wonderer heeft toch als Micha Meinderts ook een paar boeken geschreven? Ook echt bij een uitgever als ik me niet vergis.
Badum tssssquote:Op zondag 24 maart 2019 23:17 schreef shiznuts het volgende:
Ben je al aan 't nadenken over deeltje twee 'Kiszonder'?
Jaja, ik ga wel weer...![]()
Wat????quote:
Wie dirtdevil?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:54 schreef SunChaser het volgende:
Misschien hebben jullie wel eens gehoord van Doordevil, dat is toch wel de bekendste schrijvende FOK!ker van Nederland.
En je kan het "gratis" download in ruil voor een goede feedbackquote:Op maandag 25 maart 2019 10:28 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Best leuk dat jullie dit pluggen hoor, maar door het als een 'succesroman' te presenteren terwijl het om een gratis pdf gaat veroorzaak je alleen maar extra wrevel. Kun je niet gewoon zeggen 'Fokker heeft een ebook geschreven, wie wil het gratis lezen?'
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:16 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Kan me er wel iets bij voorstellen dat hij eerst even een lading normale reacties wil, voor de positieve EN negatieve reacties vanuit FOK de boel overspoelen.
Hoezo kan het niet in Azie? ALs je een epub in je mail hebt kun je m toch gewoon eropzetten?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Wow, Stefan, je bent een stuk ouder en vooral veel afgevallen van hoe ik me je herinner van wat foto's jaren terug met jou als fotograaf. Respect! Ik kan hier in Azië zo geen epubs op m'n Kobo zetten anders had ik hem aan m'n te lange lijstje toegevoegd.
Heb het beantwoordquote:Op zondag 24 maart 2019 10:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sun, ik heb een vraag over het schrijven van een boek zelf.
Had je van te voren al helemaal uitgedoktert hoe het verhaal zou gaan? Of kwamen er gaandeweg nieuwe dingen bij die opeens in hoofd kwamen.
Heb geen laptop/desktop tot m'n beschikking tijdens het backpackenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoezo kan het niet in Azie? ALs je een epub in je mail hebt kun je m toch gewoon eropzetten?
TTK / Sunchaser's interview over zijn debuutroman Kismet
Waar reis je nu?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb geen laptop/desktop tot m'n beschikking tijdens het backpacken
Zelfs vergeten de Lonely Planet erop te zetten dus heb ik die alleen op m'n telefoon.
Maar misschien kan het via de browser en dan een download wel, heb ik zo niet naar gekeken.
Geinig. Nog niet eerder van gehoord. Maar ook dan heb je niet meteen lezers, dat was mijn belangrijkste doel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:26 schreef ZetaOS het volgende:
Even een serieuze vraag, waarom heb je niet Lulu gebruikt?
https://www.lulu.com/nl
Nou zeg dat niet te snel, Lulu gaat je hierbij wel helpen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geinig. Nog niet eerder van gehoord. Maar ook dan heb je niet meteen lezers, dat was mijn belangrijkste doel.
Ik ben eind januari begonnen met 3+ weken in Bali reizen, daar zelfs met een gehuurde scooter, dat is echt een aanrader (en 45 euro voor 30 dagenquote:
Klinkt goed. Mijn boek speelt zich af tijdens een bloedhete zomer dus zou perfect zijn om je in te levenquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben eind januari begonnen met 3+ weken in Bali reizen, daar zelfs met een gehuurde scooter, dat is echt een aanrader (en 45 euro voor 30 dagen) . Ik ben nu al 5 weken in Sri Lanka en voor een best klein land heb ik dus echt meer dan genoeg tijd om relaxed alles te zien. Voor mij is het m'n langste reis ooit, ook de eerste keer alleen en ook direct zo ver weg, maar het is wel een mooi avontuur! De laatste 3 weken zijn nu aangebroken en het meeste kijk ik toch wel uit naar de 14 graden overdag
Ik word langzaam gek van de zweterige 32 graden, every freaking day! Maar goed, heb nu airco in m'n kamer en dat is dan genieten.
Enfin, teveel off-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |