Doe niet alsof je interessant bent🙄quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ohja ik post weer één keer komt zij meteen weer
Ik heb vandaag een michelin* gerecht gefixt...nondeju. c'est subliem!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stamppot is goor, dus ik vind het best hoor haha
Volgens mij had jij je mening al klaar door opmerkingen van mij? Ik heb geen idee welke opmerkingen dat waren?quote:
Picsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een michelin* gerecht gefixt...nondeju. c'est subliem!
Currybek? Da klopt niet hequote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat jij met je currybek van mij vindt interesseert mij precies nul.
Dat is Duitsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben dol op AARDAPPELEN en een willekeurige groenten met een goed stuk vlees en jus. Maar ik hou ook van buitenlandse gerechten,.
Nee hoor?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij had jij je mening al klaar door opmerkingen van mij? Ik heb geen idee welke opmerkingen dat waren?
Tell me.
Jij bent volgens mij een crazygirlquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Currybek is wel een mooi scheldwoord.
Ja, na smaak is dat ook belangrijk heb ik geleerdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer, ziet er vaak heel nice uit
Welke?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een crazygirl
Beter dan zo een die overal op let en uitrekent, kennelijk houdt ze de balans er goed in.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje te gek op eten maar goed gezelligheid kent geen weegschaal.
Een irritante vliegquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ook dat interesseert me vrij weinig.
Oke een beetje dan. Wat is Che voor ongedierte?
Zie haar er wel voor aan dat ze stiekem in de keuken nog de restjes jus opdrinkt om daarna verleidelijk met haar vette mond een spontane tongzoen te geven terwijl je merkt dat haar kruistermperatuur stijgt ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dan zo een die overal op let en uitrekent, kennelijk houdt ze de balans er goed in.
Misschien moet je met die handen je kind aandacht geven in plaats van fokkenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal talent. Sla vliegen meestal in 1 keer raak met mijn handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |