Beetje te gek op eten maar goed gezelligheid kent geen weegschaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon in zijn geheel een onmundig lekker wijf
Wie valt je aan schatje?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik voel mij welkomSerieus. Ook al word ik ook aangevallen maar dat hoort erbij
Begeleiding zit toch gewoon naast jequote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dan mag ik niet op FOK! zitten, je bent hier pas WELKOM vanaf 18 jaar,
Gap, in NL eet men alleen maar buitenlandse gerechtenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Allemaal van die vieze buitenlandse gerechten zeker
Vind wel heerlijk dat je ook met plaatjes in de weer bent, zie het al helemaal voor me hoe je daar aan het kopiëren en plakken bent.quote:
#tataweetjesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gap, in NL eet men alleen maar buitenlandse gerechten
Waar praten we over
Buitenlandse gerechten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar praten we over
ik heet geen noel hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begeleiding zit toch gewoon naast je
Stamppot is goor, dus ik vind het best hoor hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar praten we over
😴quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:50 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik een clone ben? Daar zit je echt totaal naast kerel
Ja echt teveel moeite mobiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind wel heerlijk dat je ook met plaatjes in de weer bent, zie het al helemaal voor me hoe je daar aan het kopiëren en plakken bent.
Netjes dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je alles vanaf het begin af aan had meegelezen had je dat gezien lieverd.
Ik ben dol op AARDAPPELEN en een willekeurige groenten met een goed stuk vlees en jus. Maar ik hou ook van buitenlandse gerechten,.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar praten we over
Je hebt wel zin he, je hunkert naar wijnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
Doe 2e fles wijn halve prijs reclame. Komen ze om elf uur mee.
Ben net thuis babyquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je alles vanaf het begin af aan had meegelezen had je dat gezien lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |