Je kan het bagatelliseren, maar regulier wietgebruik en 'incidenteel' een nakkie op z'n tijd is meer dan zorgelijk met een kleine in huis.quote:
Het gaat nu over naar snuivers en blowers? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan het bagatelliseren, maar regulier wietgebruik en 'incidenteel' een nakkie op z'n tijd is meer dan zorgelijk met een kleine in huis.
Dat je nog jong bent is geen smoes.
Ik blow niet eens. Je postcount is hoger dan je hersencellen en je hebt blijkbaar geen idee waar je het over hebt. Stop nou maar gewoon want je sneertjes worden er echt niet beter op.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan het bagatelliseren, maar regulier wietgebruik en 'incidenteel' een nakkie op z'n tijd is meer dan zorgelijk met een kleine in huis.
Dat je nog jong bent is geen smoes.
Je laat je opfokken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik blow niet eens. Je postcount is hoger dan je hersencellen en je hebt blijkbaar geen idee waar je het over hebt. Stop nou maar gewoon want je sneertjes worden er echt niet beter op.
Oh nu opeens niet (meer)?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik blow niet eens. Je postcount is hoger dan je hersencellen en je hebt blijkbaar geen idee waar je het over hebt. Stop nou maar gewoon want je sneertjes worden er echt niet beter op.
Je komt raar over. Ben je autistisch?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:18 schreef Five4Nine het volgende:
Als er iemand veel gesnoven heeft in zijn leven ben ik het wel. Maar ik ben een 2.0 van mijzelf momenteel als heeft dat wel 3 jaar gekost, met een strafblad en alles erop en eraan.
COKE IS KANKERZOOI.
Ik zal wel weer een note krijgen voor die hoofdletters maar dat is wel iets wat gewoon waar is.
Al een jaar of 9? Zoals ik al zei, je hebt geen idee waar je het over hebt maar wel leuk hoor dat je zo persoonlijk probeert te sneren. Beetje triest wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh nu opeens niet (meer)?
Nou ik hoop het maar. Doe wat je wil hoor, ik zal wel ouderwets zijn..
Jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je komt raar over. Ben je autistisch?
Nee, gewoon achterlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb je regelmatig zien posten over drugs die je gebruikt had in het weekend. Niet dat mij dit boeit verder.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Al een jaar of 9? Zoals ik al zei, je hebt geen idee waar je het over hebt maar wel leuk hoor dat je zo persoonlijk probeert te sneren. Beetje triest wel.Ben je ontevreden?
Dat is vast Noëlquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je komt raar over. Ben je autistisch?
Myrr rookte nooit wiet, ze deed alleen 1 a 2 x per jaar xtc ofzo en dan gaat de kleine naar schoonmoeder dus die krijgt dat niks meequote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ontevreden. Opvoeding is ver te zoeken vandaag de dagquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Al een jaar of 9? Zoals ik al zei, je hebt geen idee waar je het over hebt maar wel leuk hoor dat je zo persoonlijk probeert te sneren. Beetje triest wel.Ben je ontevreden?
Regulier blowen is toch iets heel anders dan een punt nemen als je uitgaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:18 schreef Che_ het
[b]Op vrijdag 22 maart 2019 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb je regelmatig zien posten over drugs die je gebruikt had in het weekend. Niet dat mij dit boeit verder.
Lekker doen. Snuiven, 8 liter alcohol erbij om die coke te stabiliseren. Want als je te veel snuift ga je trillen. Drink je te veel ga je lallen. Hou je dat stabiel ben je gewoon een fucking junk.quote:
Ja hoor, al heb ik dat zelf best lang niet meer gedaanquote:
Houden zoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja hoor, al heb ik dat zelf best lang niet meer gedaan
Zullen we samen snuiven?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lekker doen. Snuiven, 8 liter alcohol erbij om die coke te stabiliseren. Want als je te veel snuift ga je trillen. Drink je te veel ga je lallen. Hou je dat stabiel ben je gewoon een fucking junk.
Ik ben er geweest, nogmaals. Aan het einde van het weekend ben je 500 euro kwijt
dus ben je niet gestoptquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Regulier blowen is toch iets heel anders dan een punt nemen als je uitgaat.
Ik heb een vagina.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik snuif helemaal niets meer gozer.
Nou nou nou, language pleasequote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij bad bitch dan?
Stoere jongen jij.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lekker doen. Snuiven, 8 liter alcohol erbij om die coke te stabiliseren. Want als je te veel snuift ga je trillen. Drink je te veel ga je lallen. Hou je dat stabiel ben je gewoon een fucking junk.
Ik ben er geweest, nogmaals. Aan het einde van het weekend ben je 500 euro kwijt
We maken allemaal fouten, is menselijk. Hoop alleen dat je er op tijd mee weet te stoppen. Als je kind ouder wordt komt die er dan vroeg of laat achter.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Regulier blowen is toch iets heel anders dan een punt nemen als je uitgaat.
Wil je n foto.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Juist ja. Een bruine waarschijnlijk.
Ook een hakenkruisvlag er in? Past wel bij het bruinhemdenkutje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Juist ja. Een bruine waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:29 schreef Five4Nine het volgende:
En toen was het stil. Denk er over na. Wil je hulp om er vanaf te komen dan kan je mij altijd pm'n. Dat meen ik serieus. Want ik weet hier genoeg en ga nu een ander topic in.
COKE IS KANKERZOOI Het verneukt je leven ook al denk je dat dat in ge begin vooral niet zo is. Maar geloof mij........
Geen last van. Maar jij bent op en top allochtoon dus snap wel dat je er last van hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ontevreden. Opvoeding is ver te zoeken vandaag de dag
Juist niet toch, drugs wil meestal zeggen dat je niet al te sterk in je schoenen staat of heel erg saai bent zonder.quote:
Tering wanne mongol.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:29 schreef Five4Nine het volgende:
En toen was het stil. Denk er over na. Wil je hulp om er vanaf te komen dan kan je mij altijd pm'n. Dat meen ik serieus. Want ik weet hier genoeg en ga nu een ander topic in.
COKE IS KANKERZOOI Het verneukt je leven ook al denk je dat dat in ge begin vooral niet zo is. Maar geloof mij........
Je hebt het al een half uur over drugs maar je bemoeit niet. 🤦🏻♀️quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten, is menselijk. Hoop alleen dat je er op tijd mee weet te stoppen. Als je kind ouder wordt komt die er dan vroeg of laat achter.
Maar ik bemoei niet voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |