Moest je even bewijzen dat je als moeder ook nog prima kan zuipen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neh. Eergisteren al binnen een uur een fles leeg gedronken en werd niet echt geweldig wakker.
Dat was mijn punt ookquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Liefje ik ben 28, geen 16. Op mijn leeftijd is dat niet stoer, maar triest.
Val je niet op twinksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sorry, maar heb geen gevoelens voor jou.
Juist moeders kunnen prima zuipen. Je moet ergens in ontsnappen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moest je even bewijzen dat je als moeder ook nog prima kan zuipen?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, meer op echte mannen zoals jij rawrr
Oh zo had ik het niet bedoeld. Sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou poeh die is recht in de feels gekomen zeg.
Zo is het ook niet gegaan dont worry. Ik heb geen gevoel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh zo had ik het niet bedoeld. Sorry
Nja je wordt toch al snel gezien als een ouder iemandquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Juist moeders kunnen prima zuipen. Je moet ergens in ontsnappen.
Ja als je blank met maat 42 bent.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja je wordt toch al snel gezien als een ouder iemand
Welkom!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:23 schreef Five4Nine het volgende:
Okey dames en heren. Ik heb weer tot een vrijdag moeten wachten voor een aflevering van Doom Patrol. Doom Patrol (TV Series 2019– ) - IMDb
Deze aflevering was zo een tussen aflevering waar je weer goede informatie krijgt over de karakters. Die zijn belangrijk maar vaak wel minder indrukwekkend dan de meeste afleveringen. Toch heb ik weer een paar keer hard op gelachen. Deze serie is zo goed.
En een aflevering van Gotham. Gotham (TV Series 2014–2019) - IMDb
Bane werd dit keer geintroduceerd. Hoe hij zo geworden is. Echt geweldig.
Oh en. Een goede avond.
Nu blijk je toch weer super stoer te zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo is het ook niet gegaan dont worry. Ik heb geen gevoel.
Ik kan je zeggen dat je niet gaat worden geaccepteerd door de vaste groep en je na de zoveelste verwoede poging met de staart tussen de benen af zal taaien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
TnxIk denk altijd maar dat het beter is om een goede intro te beginnen
Zeker. Bij ons in het topic ben je altijd welkom. Ook al zullen soms mensen wel eens nare dingen roepen, daar moet je door heen prikken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
TnxIk denk altijd maar dat het beter is om een goede intro te beginnen
Is wel een vrouw natuurlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu blijk je toch weer super stoer te zijn![]()
Super verwarrend
Zijn toch autistenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat je niet gaat worden geaccepteerd door de vaste groep en je na de zoveelste verwoede poging met de staart tussen de benen af zal taaien.
wat is er mis met mijn hark godverdommequote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet het juiste tijdstip om te tuinieren
Ik ben ook super stoer. Laten we daar geen verwarring over hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu blijk je toch weer super stoer te zijn![]()
Super verwarrend
Dat is altijd zo mooi aan het Fok! forum. Het staat op het punt om uit te sterven en daar helpen de vaste users aan mee door nieuwe users keihard af te branden. Ik ben dan geen nieuwe user al lijkt het wel zo. Ik weet hoe ik met Fok! users om moet gaan. Aangezien dat meestal niet de meest tolerante mensen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat je niet gaat worden geaccepteerd door de vaste groep en je na de zoveelste verwoede poging met de staart tussen de benen af zal taaien.
Ligt er ook wel een beetje aan op welk hoekje van FOK! je komtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:31 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is altijd zo mooi aan het Fok! forum. Het staat op het punt om uit te sterven en daar helpen de vaste users aan mee door nieuwe users keihard af te branden. Ik ben dan geen nieuwe user al lijkt het wel zo. Ik weet hoe ik met Fok! users om moet gaan. Aangezien dat meestal niet de meest tolerante mensen zijn.
Dat lijkt ook wel een beetje autistisch denk ik soms. Verandering en vernieuwing is eng.
Na het is meer dat verandering en vernieuwing hier vaak neerkomt op achteruitgang en daar waken wij voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:31 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is altijd zo mooi aan het Fok! forum. Het staat op het punt om uit te sterven en daar helpen de vaste users aan mee door nieuwe users keihard af te branden. Ik ben dan geen nieuwe user al lijkt het wel zo. Ik weet hoe ik met Fok! users om moet gaan. Aangezien dat meestal niet de meest tolerante mensen zijn.
Dat lijkt ook wel een beetje autistisch denk ik soms. Verandering en vernieuwing is eng.
Ik kom in ieder hoekje en gaatje zolang ik denk dat daar een plekje isquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan op welk hoekje van FOK! je komt
Ik ben echt een toevoeging wat dat betreft. Ik kan typen als een halve zool maar ook goede informatie uitwisselen en ook dat kan som met wat humor. Een Fokker! dusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na het is meer dat verandering en vernieuwing hier vaak neerkomt op achteruitgang en daar waken wij voor.
MOLquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kom in ieder hoekje en gaatje zolang ik denk dat daar een plekje is
We gaan het meemaken. Noel is vertrokken en dat plekje is nog altijd vrij, daar moet je wel overheen kunnen want dat was echt een ontzettende mongool.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben echt een toevoeging wat dat betreft. Ik kan typen als een halve zool maar ook goede informatie uitwisselen en ook dat kan som met wat humor. Een Fokker! dus
Daar heb ik nog lang geen last van he ben pas de helft van jouw leeftijdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt er wel werk van gemaakt he haha
Maar ja, ochtendstijfheid liegt niet
Noem je mij nou dik?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:35 schreef Five4Nine het volgende:
Nee maar serieus geloof mij. Voor mij hoef je je geen zorgen te maken.
Ik weet ook hoeveel half beperkte mensen qua geestelijke gezondheid hier posten zo nu en dan om het forum.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daar heb ik nog lang geen last van he ben pas de helft van jouw leeftijd
Ik heb vanavond een grote friet, kleine kapsalon en een colaatje laten bezorgen en toen de bezorger kwam riep ik WELKOM OP FOK!quote:
Waarom zou je dit willen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:35 schreef Five4Nine het volgende:
Ik weet ook hoeveel half beperkte mensen qua geestelijke gezondheid hier posten zo nu en dan om het forum.
UitStraling?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:35 schreef Five4Nine het volgende:
Maar hoe veel mensen hebben het in de tussentijd geprobeerd om hier tussen te komen? Zeg maar tussen de vaste groep? Je moet dat ook wel kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Noel is vertrokken en dat plekje is nog altijd vrij, daar moet je wel overheen kunnen want dat was echt een ontzettende mongool.
En ik ga zo hetzelfde eten maar dan buiten de deur. En ook daar zal ik zeggen: Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een grote friet, kleine kapsalon en een colaatje laten bezorgen en toen de bezorger kwam riep ik WELKOM OP FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |