Shelley en Gerrit of de keukenstream?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:12 schreef espri het volgende:
Ik word letterlijk kotsmisselijk zo, bah wat een gore mensen ook.
Mag veranderd hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had als TT: Gerrit wil dat Shelley voor hem in lingerie gaat lopen.
Leni![]()
Helaas zat ik nog bij Shell die een puist uit kneep en ik had soep voor mn neus...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Shelley en Gerrit of de keukenstream?
Ik macaroni.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:14 schreef espri het volgende:
[..]
Helaas zat ik nog bij Shell die een puist uit kneep en ik had soep voor mn neus...
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:14 schreef espri het volgende:
[..]
Helaas zat ik nog bij Shell die een puist uit kneep en ik had soep voor mn neus...
Ze hebben ze niets met elkaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:16 schreef espri het volgende:
En jahoor, onder de dekens.. zo voorspelbaar ook.
Extra vermicelliquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:14 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
geen kusjes, en niet bijelkaar in bed
Helly.. tokt
in bed op Greet
Leni gooid zo de pc het raam uit
Dan snijdt Greet zichzelf in zijn worstenvingers. Niks te neuken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:21 schreef espri het volgende:
Ger kan beter zeggen, Dhell, we maken het uit want we hebben toch niks en zoek het lekker uit met je familie, toedeledoki en de garoeten.
Dat heeft hij al 40 keer gedaan dat ranzige mokkel zoekt HEM op elke keer. Groot gelijk uitwonen die tokkiequote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:21 schreef espri het volgende:
Ger kan beter zeggen, Dhell, we maken het uit want we hebben toch niks en zoek het lekker uit met je familie, toedeledoki en de garoeten.
Shell is er ook niet vies van, gooi dr een half biertje in en ze komt weer bij je.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan snijdt Greet zichzelf in zijn worstenvingers. Niks te neuken.
En roken. En Tranny pist en poept en laat ook nog scheetjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:26 schreef espri het volgende:
[..]
Serieus? Weer op bed of nog steeds? Die doen ook niks anders dan vreten zuipen en liggen he?
Daarin begrijp ik het niet......de enige waar mams kwaad op kan zijn is op haar dochter.......zij is de strontvlieg en dat hij stront is kan hij niks aan doen. ......haar dochter speelt zo'n vies spelletje en probeert de heren te gebruiken als het haar uitkomt. En nooit is iets haar schuld.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:23 schreef espri het volgende:
[..]
Shell is er ook niet vies van, gooi dr een half biertje in en ze komt weer bij je.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarin begrijp ik het niet......de enige waar mams kwaad op kan zijn is op haar dochter.......zij is de strontvlieg en dat hij stront is kan hij niks aan doen. ......haar dochter speelt zo'n vies spelletje en probeert de heren te gebruiken als het haar uitkomt. En nooit is iets haar schuld.
Jaquote:
Ze passen gewoon perfect bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarin begrijp ik het niet......de enige waar mams kwaad op kan zijn is op haar dochter.......zij is de strontvlieg en dat hij stront is kan hij niks aan doen. ......haar dochter speelt zo'n vies spelletje en probeert de heren te gebruiken als het haar uitkomt. En nooit is iets haar schuld.
Idd dit is altijd het excuus van Hiske, jammer dat er dan niemand is die haar op haar plek zet...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Er is morgen niets voor de hiigh tea gehaald
Hoe kan dat nu iedere keer, zegt Merel tegen His
Omdat ik de enige ben die er aan denkt, hakkelt His............(euhhhhh His als je er aan gedacht dan was het wel besteld hoor)
Ze is toch op een leeftijd dat je bezoek kunt weigeren......en zo angstig is ze niet......quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:31 schreef espri het volgende:
[..]
Ze passen gewoon perfect bij elkaar.![]()
Als je ook weet dat je ma dit niks vindt, waarom ga je dan het gesprek aan terwijl je onder de dekens gaat liggen? Dan heb je er inderdaad schijt aan en je weet het maar heb wat vrees omdat ze bijna komt. Daarna heeft ze weer een paar maanden schijt aan alles.
Die muts ging vrijwillig naar een opvang. Het is precies zoals ze is. Aandacht vragend naïef mens. Meisje is het niet. Vreselijk wijf met haar kinderstem. Yeehhhhquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:44 schreef zodeju het volgende:
Franny mist haar leven thuis helemaal niet.........![]()
Godver wat een wijfquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:46 schreef zodeju het volgende:
Franny schijt er lustig op los......heerlijk op het bed van Jens.....ja sorry zo ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk ook voor haar ouders om te horen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:44 schreef zodeju het volgende:
Franny mist haar leven thuis helemaal niet.........![]()
Wat praat die toch altijd poepquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:46 schreef zodeju het volgende:
Franny schijt er lustig op los......heerlijk op het bed van Jens.....ja sorry zo ben ik.
Dat moet pijn doen.......quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:49 schreef eskil het volgende:
[..]
Leuk ook voor haar ouders om te horen.
Ik denk dat haar ouders wel weten dat ze niet erg labiel is.quote:
Dat snap ik wel, maar dan nog.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat haar ouders wel weten dat ze niet erg labiel is.
Ze is juist labiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:10 schreef eskil het volgende:
Zelfs mensen die jou helpen schop jij onderuit. Zegt Adje dat nou tegen His?
Waarschijnlijk bedoel je stabiel? En nee, dat is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat bleek eerder al tijdens dat bezoekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je stabiel? En nee, dat is ze zeker niet.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:16 schreef zodeju het volgende:
Buiten dat de print afschuwelijk is van de hoodies die mouwen zijn helemaal een verschrikkig.
Ze is heel labiel idd. Denk dat ze daarom zo aan Tim bleef plakken. Die gaf haar ruggensteun. Nou ja, niet alleen haar rugquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat bleek eerder al tijdens dat bezoek
Ew, de ongewassen badjas van Tim/ Tranny?quote:
Ze trekken volle zalen zo, niets meer aan doenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gewoon gezellige gesprekken aan tafel
Het is precies goed voor het schuim!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:16 schreef zodeju het volgende:
Buiten dat de print afschuwelijk is van de hoodies die mouwen zijn helemaal een verschrikkig.
LOLquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar het staat jou vast goed.
Dan vallen de letters er al af, of anders wel bij het wassen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is precies goed voor het schuim!
Lelijk, schreeuwerig, een heel slecht ontwerp en "the road to New York" zal waarschijnlijk eindigen bij Almere, als ze dat al halen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan vallen de letters er al af, of anders wel bij het wassen.
Pfffff mutsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is precies goed voor het schuim!
Lelijk, schreeuwerig, een heel slecht ontwerp en "the road to New York" zal waarschijnlijk eindigen bij Almere, als ze dat al halen.
Mijn kommetje was ik ook nooit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ow ja de letters.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In New York begrijpen ze deze opdruk helemaal!quote:
Als je em binnenstebuiten en niet te warm en te vaak wast dan kan dat prima hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn kommetje was ik ook nooit.
Smakelijke voortzetting.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn kommetje was ik ook nooit.
Ik zit in Almerequote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In New York begrijpen ze deze opdruk helemaal!![]()
In Almere niet.
Doen ze zelf toch? Of ben ik van het padje afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja de letters.
Maar dit hebben ze niet zelf geplotterd, dat word door een ander bedrijf gedaan toch?
OMG.Op 3 hoog in Almere.quote:
quote:
Ik wil ook jouw brilquote:
Die van Jessie en Merel hebben we het over toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Doen ze zelf toch? Of ben ik van het padje af
1=jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die van Jessie en Merel hebben we het over toch?
Lijkt me veel werk voor ze om uit te snijden en zo.
Er staat me wel iets van bij dat ze dingen zouden laten drukken, maar ik begin nu ook te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
1=ja
2=ja, dat denk ik, maar twijfel nu.
ik ook, sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er staat me wel iets van bij dat ze dingen zouden laten drukken, maar ik begin nu ook te twijfelen.
Ze verwijt dat iedereen het vergeet, maar vergeet dat ze het zelf ook vergeet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Idd dit is altijd het excuus van Hiske, jammer dat er dan niemand is die haar op haar plek zet...
Ze doen toch een soort - printing on demand - u vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er staat me wel iets van bij dat ze dingen zouden laten drukken, maar ik begin nu ook te twijfelen.
Kay spreekt als lijm. Franny ratelt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat ik Franny hoorde maar het was Kay
Wel als een kindquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kay spreekt als lijm. Franny ratelt.
Dat heeft Jessie zelf gedaan, was een onwijs priegelwerk en hij is er ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
1=ja
2=ja, dat denk ik, maar twijfel nu.
Dat doen ze beide op een andere manier.quote:
Ah ok. En dan moet hij er nog 99 dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heeft Jessie zelf gedaan, was een onwijs priegelwerk en hij is er ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest.
Zucht.
Dankquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heeft Jessie zelf gedaan, was een onwijs priegelwerk en hij is er ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest.
Zucht.
Ik had wat hoop op een pittige dame die Kay maar het is niks tot nu toequote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat doen ze beide op een andere manier.
Echt hoor, ze valt zwaar tegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had wat hoop op een pittige dame die Kay maar het is niks tot nu toe
Geen dank. De mythe dat hij geen flikker doet en alleen maar snuift , rochelt, praatjes heeft en dicteert ontkracht ik graag.quote:
Iets kan alleen tegenvallen als je verwachtingen had.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor, ze valt zwaar tegen.
Looks like an opioid and cocaine in one shot.quote:
Ik had het vermoeden dat ik Jessie zag pielen met het uittrekken van gele stukjes print, gisteren aan tafel, maar ik twijfelde. Dank voor je correcte weergave.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen dank. De mythe dat hij geen flikker doet en alleen maar snuift , rochelt, praatjes heeft en dicteert ontkracht ik graag.
Ik geloofde haar verhaal toen ze binnenkwam.Helemaal mijn fout.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets kan alleen tegenvallen als je verwachtingen had.
Wat was je verwachting?
Ik heb wel met bewoners de twee maanden termijn, dan komt de ware aard naar bovenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor, ze valt zwaar tegen.
Klopt, boven aan tafel, pielen met een bot mesje, Merel was ook bezig en Greet zat achter de pc wijven te gluren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had het vermoeden dat ik Jessie zag pielen met het uittrekken van gele stukjes print, gisteren aan tafel, maar ik twijfelde. Dank voor je correcte weergave.
Iedereen komt met een verhaal die niet klopt. Best jammer dat die rel neger niet is geblevenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik geloofde haar verhaal toen ze binnenkwam.Helemaal mijn fout.
Dat is Fashionquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:43 schreef schizolientje het volgende:
wat een vreselijk model trui heeft Merel aan, ik zag het bij Jessie ook vanmiddag. Het maakt breed en kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, binnenkomst heb ik niet meegekregen. Hoorde Hiske er wel over, dat ze net als Tranny heel zelfverzekerd binnenkwam met een - waarschijnlijk- uit haar hoofd geleerd verhaaltje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik geloofde haar verhaal toen ze binnenkwam.Helemaal mijn fout.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat is Fashion
Niet gaan haten omdat ze jouw maat niet verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:
Wat vreemd zo dicht bij een snelweg.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet gaan haten omdat ze jouw maat niet verkopen.
Merel kan hem aan, dus iedereen kan hem aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel kan hem aan, dus iedereen kan hem aan.
Zo mooi nummerquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot mijn navel danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel kan hem aan, dus iedereen kan hem aan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat is Fashion
Je vergist je, het is OOT KOETHOER, jah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Acceptance" van Bill Viola - 2008
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Kay tegen Dyl, nu doe je veel, anders zat je maar op je heftruck![]()
In het weekend , vermoed ik ..quote:
Dit doen ze zelf.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja de letters.
Maar dit hebben ze niet zelf geplotterd, dat word door een ander bedrijf gedaan toch?
Ze hebben het expres fout geschreven en doorgekrast om het vervolgens ''goed'' op te schrijven wat ook fout blijkt te zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je vergist je, het is OOT KOETHOER, jah!
Het is gewoon inbuseel, maar ja, het schuim blijft het kopen, die willen graag voor joker lopen en dat mag in Nederland.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ze hebben het expres fout geschreven en doorgekrast om het vervolgens ''goed'' op te schrijven wat ook fout blijkt te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan nog een geurtje van Merel. Die was toch bezig met een geurlijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je vergist je, het is OOT KOETHOER, jah!
Merel's flubber kut lucht!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan nog een geurtje van Merel. Die was toch bezig met een geurlijn.
Nou mooi..... de lijn wordt dan uitgebreid met voor de heren Eau de koet que koet 'hoer en voor de dames parfum de koethoeres.
Nee, volgens mij wisten ze het eerst niet, maar hebben hebben hiervoor gekozen. Ze hadden het kunnen opzoeken. Kan me niet voorstellen dat ze ze dom zijn. Ze weten ook dat het heiligschennis is, als ze het goed zouden schrijven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ze hebben het expres fout geschreven en doorgekrast om het vervolgens ''goed'' op te schrijven wat ook fout blijkt te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yep. je kent toch het gezegde 'wat de gek ervoor geeft"? Dat dus..... en dan een week niet te vreten te hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is gewoon inbuseel, maar ja, het schuim blijft het kopen, die willen graag voor joker lopen en dat mag in Nederland.
Castella.quote:
Ze wisten het inderdaad zelf dat het fout was. Dit is ook de bedoeling van hun kleding.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wisten ze het eerst niet, maar hebben hebben hiervoor gekozen. Ze hadden het kunnen opzoeken. Kan me niet voorstellen dat ze ze dom zijn. Ze weten ook dat het heiligschennis is, als ze het goed zouden schrijven.
De tekst is nog wel leuk, maar dat grote vierkante plakaat voorop waar bijna geen beweging in te krijgen is vind ik niks.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze wisten het inderdaad zelf dat het fout was. Dit is ook de bedoeling van hun kleding.
Ze moeten het geurtje van Utopia zien te vangen en verkopen. Het is weer eens wat anders en het ruikt niet naar bloemetjesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan nog een geurtje van Merel. Die was toch bezig met een geurlijn.
Nou mooi..... de lijn wordt dan uitgebreid met voor de heren Eau de koet que koet 'hoer en voor de dames parfum de koethoeres.
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten het geurtje van Utopia zien te vangen en verkopen. Het is weer eens wat anders en het ruikt niet naar bloemetjes.
Dat word onderbroeken van Tranny verzamelen dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten het geurtje van Utopia zien te vangen en verkopen. Het is weer eens wat anders en het ruikt niet naar bloemetjes.
Zelfs dat zal verkocht worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten het geurtje Utopia zien te vangen en verkopen. Het is weer eens wat anders en het ruikt niet naar bloemetjes.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:05 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb een soort tenenkaas idee bij een Utopia geur, iets penetrants dat ze zelf niet meer ruiken of zelfs lekker zijn gaan vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb een soort tenenkaas idee bij een Utopia geur, iets penetrants dat ze zelf niet meer ruiken of zelfs lekker zijn gaan vinden.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:05 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Nee dus, dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoileralert. Openen op eigen risico xxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Utopia en het Tenenkaasimperiumquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb een soort tenenkaas idee bij een Utopia geur, iets penetrants dat ze zelf niet meer ruiken of zelfs lekker zijn gaan vinden.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Utopia en het Tenenkaasimperium
Dat wordt 'mquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Utopia en het Tenenkaasimperium
Getver.... ze heeft al van die grote schuiten en van die wiebeltenen.... en dan nog stinken ook!?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
(ik hoorde dat Merel ook stinkvoeten heeft)
Dat is een idee voor een boek.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt 'mEr is toch een bewoner daar met enorme zweetvoeten?
Ze zijn geweldig!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel en Jessie, die volgens de rotonderijders hier niks doen, zijn ondertussen een bedrijf aan het mailen voor een sublimati printers in ruil voor promotie.
Ik sla niets af, alleen vliegenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou 'n lekkere Groninger droge metworst sla ik niet af
Tonyaquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou 'n lekkere Groninger droge metworst sla ik niet af
Creative Businessquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat Greet hier inging, had hij zich ingeschreven voor een cretief iets. Van niets iets maken, media-marketing.
Maar eerst kijken hoe hij hier uitrolt.
De Utopiaanse droom van iedereen daarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Ik wil ook altijd eigen baas blijven. Of ik moet echt een belachelijk hoog aanbod krijgen.
Ik typ liggend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Creative Business![]()
Van niets iets maken......zei Gerrit.
Hilarisch dat je zo denkt terwijl andere oud inwoners al hebben bewezen dat er helemaal niks ''buiten op ze staat te wachten''quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Ik wil ook altijd eigen baas blijven. Of ik moet echt een belachelijk hoog aanbod krijgen.
Bjorn doet het leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hilarisch dat je zo denkt terwijl andere oud inwoners al hebben bewezen dat er helemaal niks ''buiten op ze staat te wachten''
Heb je hem weleens zien presenteren of ga je af op het op zichzelf gegeil wat hij online gooit?quote:
Poh joh, poeh hey, wat gaat het hier traag, poeh, aldus Eric.quote:
Vaste baan als presentator,en on the side acteren in films.Ik vind het netjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je hem weleens zien presenteren of ga je af op het op zichzelf gegeil wat hij online gooit?
wat zijn die aan het doen danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
De neusharen waren goed in beeld, ik was te laat.
Iets met puisten ennquote:
Heb je hem weleens zien presenteren?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vaste baan als presentator,en on the side acteren in films.Ik vind het netjes.
Is dat de bedoeling van zo'n anti-depressielamp?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
FOX TV ,quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je hem weleens zien presenteren?
Eric ook, ik rook het haast hierquote:
Getver. Het zag er intiem uit. Dacht His heeft eindelijk der zin.quote:
Ik denk dat het meel/bloem van de bakkerij is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Handelen ze ook al in coke? Er ligt een mooi voorraadje zo te zien
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat het meel/bloem van de bakkerij is.
Dat Christel op bruine mannen viel om precies te zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Bef 2 heeft het over bruine mannen en heel Nederland kijkt mee.
Nee dat waren Mylene en Jensie, die kreunde het hele terrein bij elkaar netquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:32 schreef Yaksa het volgende:
Shelley en Gerrit lagen dus ook weer te noiken.
Dylan stak zijn hoofd ff om de deur, luisterde en zei tegen Kaylee: "Ik denk dat ie klaar is, ik hoor ze niet meer".
Ik zie Gerrit nu ook in de Silo zitten. mybad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee dat waren Mylene en Jensie, die kreunde het hele terrein bij elkaar net
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, mijn scherm stond al tijdje open en dacht ga es ff kijken dacht dat de boel vast stond ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo 5 kwartier geleden nog hier en nu zo'n veertig posts verder. Het is toch een saaie boel zeg.
Hier hetzelfde. Uitgebreid gegeten, afgewassen, koffie gedronken...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:48 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Echt he, mijn scherm stond al tijdje open en dacht ga es ff kijken dacht dat de boel vast stond ofzo.
Denk dat we pas zondag weer eventjes leuke streams hebben als Leni komtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Uitgebreid gegeten, afgewassen, koffie gedronken...
Er gebeuren normale dingen, waar blijkbaar niemand over wil cossen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo 5 kwartier geleden nog hier en nu zo'n veertig posts verder. Het is toch een saaie boel zeg.
quote:
Die frutsel hangt met poep en schijt aan elkaar, vies ding.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Di: Kee is even aan het schrijven dus ik maak een broodje voor d'r.
Franny: SCHIJTEN?
![]()
Ow, er staat genoeg. Gerrit zit al heel lang te praten met Erik, nou dan weet je het wel,...... andere stream en dan Kaylee die zat te zemelen..... dan houdt het op. Voor mij althans.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gebeuren normale dingen, waar blijkbaar niemand over wil cossen.
Het bruist niet in ieder geval.quote:
Die was toch post aan het schrijven? En anders is ze puisten aan het uitknijpen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel slaapt, Jessie slaapt.
Dylan nu ook in de silo.
Denk dat Kaylee ook in bed ligt, weet niet.
Wir haben es nicht gewußtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Er is een kip dood gegaan en weggehaald door Febo maar ze mogen er niet over praten maar doen het nu toch![]()
Kan gebeuren, een kip dood, mja ze moeten er om denken dat ze niet weer iedereen achter zich aan krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Er is een kip dood gegaan en weggehaald door Febo maar ze mogen er niet over praten maar doen het nu toch![]()
Dat werk je juist op deze manier in de hand.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kan gebeuren, een kip dood, mja ze moeten er om denken dat ze niet weer iedereen achter zich aan krijgen natuurlijk.
Daarom moeten ze ook gewoon hun mond er over houden idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat werk je juist op deze manier in de hand.
Waarom? Er kan een kip doodgaan. Dat doen alsof het niet gebeurd is bevordert juist dat het vragen oproept.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daarom moeten ze ook gewoon hun mond er over houden idd.
Je moet wel heel erg opletten wil je plotseling een dooie kip zien liggen en vervolgens boos gaan mailenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom? Er kan een kip doodgaan. Dat doen alsof het niet gebeurd is bevordert juist dat het vragen oproept.
De kippen zijn hier vaak genoeg geteld.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:32 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg opletten wil je plotseling een dooie kip zien liggen en vervolgens boos gaan mailen
Net als het geldquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De kippen zijn hier vaak genoeg geteld.
Oh wow, wist niet dat ze hier ook zo fanatiek warenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De kippen zijn hier vaak genoeg geteld.
Ja, ik wilde net vragen hoe laat het bezoek van Shelley komt, maar dacht, o nee, dat is zondag, nog een dagje langer wachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:52 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Denk dat we pas zondag weer eventjes leuke streams hebben als Leni komt
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Erik heeft de harmonicadeur voor de keuken al geplaatst.
[ afbeelding ]
Oh dat kan. Geen idee, niet in beeld en ik mis haar niet, ja, als kiespijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was toch post aan het schrijven? En anders is ze puisten aan het uitknijpen.
Dat was eergisteren volgens mij ergens in de late ochtend/middagquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe laat was dat gesprek in de yurt met jens ? Zie net een filmpje yt dat hij uit de commissie stapt ?
ohquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:45 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat was eergisteren volgens mij ergens in de late ochtend/middag
Hahahaha, yep kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:53 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
en toen haakte Tranny in met BNer alsof het de normaalste zaak van de wereld was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |