abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 maart 2019 @ 17:43:43 #101
208890 June.
Seriously?
pi_185825467
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:09 schreef douche-eendje het volgende:
Zij iemand eten? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~ :9~

Er komen zo vrienden eten en heb de echte "ragu alla bolognese" gemaakt met een saus die de hele middag heeft gestaan O+ Nu een goede afleidingsmanoeuvre bedenken om de alcoholvrije wijn ongemerkt in mijn glas te krijgen :P
Shine bright like a diamond.
  zondag 24 maart 2019 @ 18:12:45 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185826136
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef June. het volgende:

[..]

:9~ :9~

Er komen zo vrienden eten en heb de echte "ragu alla bolognese" gemaakt met een saus die de hele middag heeft gestaan O+ Nu een goede afleidingsmanoeuvre bedenken om de alcoholvrije wijn ongemerkt in mijn glas te krijgen :P
Etiket eraf halen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185829792
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:09 schreef douche-eendje het volgende:
Zei iemand eten? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jum! O+
Schudden voor gebruik
pi_185833305
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dus als jij links voedt, lek jij rechts niet tijdens / na de tsr en vice versa? Ik wist niet dat dat bestond :+
Check! Ik lekte aan de andere kant alleen bij veel stuwing, maar dan deed ik de deurbelmethode (tepel indrukken met je vinger) en dat was dat. Bij de oudste heb ik een pak zoogcompressen gekocht, maar die is ongeopend doorverhuisd na een paar jaar.

En Djoesss wat een geweldige opluchting dat de MRI goed was :'( O+ *O* Wat heerlijk!

[ Bericht 18% gewijzigd door Phaidra op 24-03-2019 22:57:34 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_185834275
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2019 12:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe vaak zulke dingen misgaan. Ik heb een sesamallergie (zwellingen in hoofd/hals gebied als ik teveel binnenkrijg, dus dat doe je liever niet). Geef je alles netjes door bij reservering, bij bestelling etc. Krijg je een mandje brood op je tafel gekwakt met jawel, sesamrijk brood. :') Of het ligt naast je eten, 'maar dan eet u het brood toch niet'. Juist, doe nog maar een poging en deze keer wel goed ok? :')
Ik weet inmiddels welke restaurants hier in de buurt fantastisch zijn met mijn allergie en welke ik niet naartoe moet.
Schandalig is dat toch?!
Tegenwoordig worden restaurant eigenaars nog wel eens vervolgd als iemand sterft door dat soort nalatigheid, maar er mag van mij nog wel veel strenger tegen op getreden worden.

Tico, je had z'n naam moeten vragen. zodat je m aansprakelijk zou kunnen stellen als je een kind met FAS krijgt.... wat een zak hooi!

Ik had het ook wel eens. Voor iets lekkers bij de koffie vroeg ik specifiek wat ze hadden waar geen kokos in zat. Dat wist ze niet, "dat moet ik dan aan iemand anders vragen hoor". "Ja, doe dat dan maar even" Ze wezen 3 opties aan. Ik kies er 1 uit. Nog maar eens bevestigd dat hier dus geen kokos in zat. En wat denk je, aan ons tafeltje snijd ik het door, ja hoor, er zit kokos in. Dus ik weer terug naar binnen. "er zit kokos in, dus deze kunnen wij niet eten". " oh sorry, dan kun je wel dit baksel hebben, daar zit echt geen kokos in, als het er wel in zit dan mag je m'n auto hebben..." ja, wat heb ik daar nou weer aan? Ik wil geen auto, ik heb liever gewoon geen dood kind }:|
Ik snap niet dat mensen in de horeca zo laconiek om kunnen gaan met andermans gezondheid...
pi_185835088
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef June. het volgende:

[..]

:9~ :9~

Er komen zo vrienden eten en heb de echte "ragu alla bolognese" gemaakt met een saus die de hele middag heeft gestaan O+ Nu een goede afleidingsmanoeuvre bedenken om de alcoholvrije wijn ongemerkt in mijn glas te krijgen :P
In de keuken inschenken, zeggen dat je een antibioticakuur hebt waarbij je niet mag drinken, de kater van gisteren is nog aanwezig, 'ik begin even met een frisjes ik heb dorst' en na de eerste worden er vaak geen vervolgvragen gesteld, 'morgen een zeer belangrijke afspraak'. Mijn meest gebruikte smoezen in het begin als hardcore party animal. :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_185836394
Hoe is het gegaan, June?

Ik werd het wakker terwijl de rest nog heerlijk ligt te slapen, leg mijn hand op mijn buik en voel hoe de baby begint te bewegen. Ik ga mijn buik, hoe onhandig het vaak ook is, missen, denk ik.

De vorige keer begon de bevalling met gebroken vliezen om vier uur 's ochtends, nu merk ik al een paar dagen dat ik rond zes uur, half zeven wakker wordt en dan teleurgesteld denk 'vandaag nog geen baby.' Alsof het precies zo zal gaan als de vorige keer.
  maandag 25 maart 2019 @ 06:38:45 #108
208890 June.
Seriously?
pi_185836460
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 00:36 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

In de keuken inschenken, zeggen dat je een antibioticakuur hebt waarbij je niet mag drinken, de kater van gisteren is nog aanwezig, 'ik begin even met een frisjes ik heb dorst' en na de eerste worden er vaak geen vervolgvragen gesteld, 'morgen een zeer belangrijke afspraak'. Mijn meest gebruikte smoezen in het begin als hardcore party animal. :')
Haha goede opties. De antibiotica smoes gaat hier alleen niet op, want allemaal dokters, en die weten best dat je dan een wijntje mag :+

Ging heel goed, had voor mezelf al een glas alcoholvrij ngeschonken onder het mom van “wijn bij het eten” en die meegenomen naar de tafel. En zeer langzaam gedronken. Volgens mij heeft niemand wat gemerkt :D
Shine bright like a diamond.
  maandag 25 maart 2019 @ 06:51:44 #109
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_185836515
Was die wijn een beetje te drinken @June. ?
Met kerst had ik een alcoholvrije wijn gekocht. Echt walgelijk. :r En ik had er meteen twee gekocht dus er staat nog een ongeopende fles hier... die ik vrees door de wc gespoeld gaat worden...
Ik duim voor een mooie echo vandaag voor je! ^O^
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 25 maart 2019 @ 07:14:02 #110
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185836605
@Cholula herkenbaar! Hier begon het ook 's nachts en ook met gebroken vliezen. Nu stap ik 's avonds in bed denkende "zou het vannacht?" en inderdaad dan wakker worden met "nou, misschien dan morgen -O-"

Wat schandalig zeg, al die laconische reacties met voedselallergieen! Belachelijk!

Er zijn meer echo's vandaag, toch? Succes allemaal O+
pi_185836759
Ik vind alcoholvrije wijn ook niet lekker. Twee keer geprobeerd, maar ik hield het rond de kerstdagen uiteindelijk op de Bubbelfris.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:04:45 #112
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185836921
Ik drink echt sporadisch alcohol sinds de geboorte van ro. Vond het onhandig met de borstvoeding en nu 4 jaar later (minus 1 dag :D ) mis ik het eigenlijk niet zo.
Als ik drink is het meestal 1 biertje of een mojito.
Komt ook door mijn grote angst om aangeschoten bij de eerste hulp te staan. Kleine kans dat zoiets ooit gebeurt, maar toch.


Vandaag alweer 32 weken *O*
Heb vannacht eindelijk eens heerlijk doorgeslapen. Ro knuffelde me zo lekker terwijl ze met haar ruggetje tegen Mn man aan lag en zijn hand vasthield. Was echt de ideale cosleeping O+ nacht
Gisteren is Mn schoonzus bevallen dmv een keizersnede. Alles gaat goed en ze vond het heel prettig gegaan. Baby is echt gezond en heet ja,ck
O+
Zonder hoop geen leven.
pi_185837052
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 16:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eten is hier het enige dat helpt tegen misselijk. Ik ben al 5 kilo aangekomen :’)
2.5😬🤗
  maandag 25 maart 2019 @ 09:31:26 #114
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185837663
Alcoholvrije wijn, de roze met bubbels van Faber vind ik nog wel te pruimen. Afgelopen weekend had ik een Pierre zero, die is ook nog te drinken. Voor alcoholvrij bier of cider moet je niet bij mij zijn, dat vind ik dan absoluut niet lekker :N.

June en Bellaa, jullie hebben vandaag echo toch? Succes :*

Ik droomde vannacht over mijn bevalling. Als het daarop gaat lijken, graag O+ O+
  maandag 25 maart 2019 @ 10:29:14 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185838671
Alcohol deed ik toch al nauwelijks, dus dat is nooit een issue geweest.

32 weken zwanger *O* ik moet nog een eind, maar over 5 weken mag ik al thuis bevallen, hoe maf is dat?!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 25 maart 2019 @ 10:39:44 #116
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185838871
*O* Ik doe mee met de wekenwissel, m'n vroedvrouw houdt dezelfde datum aan als Pinq en Sisu ;) 32 weken nu dus! Wat gaat het toch vlug! :o Gisteren moest ik er zelfs van huilen omdat ik nu nog die mooie gevulde buik heb, maar binnenkort is het een flubber :') (precies als het zomer is en zo natuurlijk) en dan kan ik er niet meer mee pronken en dan zit er geen gezellige bewegende baby meer in en zo. En toen moest ik nog meer huilen omdat ik dan wel een baby buiten m'n buik heb. O+ :D
pi_185838906
Ik vind de Jilz 0.0 en Radler 0.0 erg lekker. Radlers zijn er nu ook in allemaal smaken. Uiteindelijk is het allemaal gewoon frisdrank natuurlijk. Maar soms is het wel fijn voor mijn 'ik drink ook iets speciaals' gevoel.

Jullie herinneren me eraan dat ik nodig weer eens op de weegschaal moet. In december was er 6 kilo bij met ca. 22 weken en dat was meteen de eerste en laatste meting. Mijn verloskundige geeft zero fucks om mijn gewicht. Misschien als ik van de ene op de andere week aanzienlijk aangekomen ben op het oog, maar dat ben ik niet. Kan nog steeds in de twee positiebroeken die ik sinds week 13 draag, dus dat is mijn meetlat geweest. Maar ik ga weer eens op het ding staan. Krijgt MyFitnessPal ook de update waar hij al weken om zeurt. :P
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_185838984
Vandaag 14 weken dus officieel in het 2e trimester :D Ik wil ook wel graag in de op, 23 september is mijn ud
  maandag 25 maart 2019 @ 10:49:41 #119
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185839066
Alcoholvrije-normaalgesproken-alcoholhoudend-drankjes heb ik echt heel weinig mee. Als ik niet wil drinken, maar toch 'feestelijk' wil zijn, dan ga ik voor de chocomel! :9~ c_/ ;) Verder drink ik thee, water en soms een vers sapje. Frisdrank nooit, daar heb ik ook niets mee.

Als ik wel alcohol drink, dan houd ik van wijn, met name van die zoete dessert wijnen zoals muscat en zo. Mmm. Maar in m'n zwangerschap geen alcohol en bij de borstvoeding pas na een jaar dat ik eventueel overweeg om één glaasje te drinken, maar dan ga ik niet helemaal los. Dat komt vast wel weer een keer, ik mis het in ieder geval niet. En anders is er chocomel. ;) :P

Sowieso ben ik de enige hier thuis met een rijbewijs, dus als we elders zijn, dan zit drinken er vaak ook niet in voor mij omdat ik dan de chauffeur ben. De afgelopen jaren was dat ook nooit een probleem met zwangerschap of borstvoeding. En wie weet haalt C. toch nog eens z'n rijbewijs?! Tegen de tijd dat ik uitgebaard/-gevoed ben of zo. :P
pi_185839278
Ik houd niet zo van zoet en wel van alcohol, dus drink nu vooral water en thee. IPA Playground (alcoholvrij) vind ik trouwens wel geslaagd, niet zoet en wel 'complex' van smaak.

Eind van de middag hebben we SEO/20 weken echo.

En net had ik mijn eerste craving. Dubbele cheeseburger met friet besteld :') , die komt zo. Er waren niet zo veel aanbieders die nu al bezorgden. Mijn vriend gaat ook lachen als hij dit hoort, wijkt nogal af van mijn normale eetpatroon :D Werk vandaag thuis ivm de echo, blijkbaar roept dat cravings op >:)
pi_185839476
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Minarosa het volgende:
Ik houd niet zo van zoet en wel van alcohol, dus drink nu vooral water en thee. IPA Playground (alcoholvrij) vind ik trouwens wel geslaagd, niet zoet en wel 'complex' van smaak.

Eind van de middag hebben we SEO/20 weken echo.

En net had ik mijn eerste craving. Dubbele cheeseburger met friet besteld :') , die komt zo. Er waren niet zo veel aanbieders die nu al bezorgden. Mijn vriend gaat ook lachen als hij dit hoort, wijkt nogal af van mijn normale eetpatroon :D Werk vandaag thuis ivm de echo, blijkbaar roept dat cravings op >:)
Oh spannend! Veel plezier ook toegewenst bij de 20 weken echo. Je krijgt een heel compleet beeld van je baby die er al zo af uitziet. Ik vond het echt leuk. En super spannend. :P

Mijn raarste craving was de aardappelgratin van de Sparerib Express. Ik heb een keer drie van die bakjes en verder niets besteld. Wel even aangegeven in de opmerkingen dat de bestelling juist was zo. :')

Ik had zonder de 'opbeurende' info van mijn weegschaal gekund. :') Dus zojuist leftover pizza gegeten en 4 merci'tjes, want er is nog een heel leven om het er weer af te diëten. Mijn uberhippe weegschaal met Wi-Fi en 'ik herken je automatisch aan je gewicht, schoenmaat en teenprints' gaf aan dat hij me niet kent. Ook wilde hij mijn bodycompositie niet meten. Ik was wel benieuwd naar hoeveel water en bot ik nu ben ten opzichte van voor de zwangerschap haha. Nou ja.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:23:03 #122
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185839538
Haha, wow, dat klinkt geavanceerd Rebubbled! :D :D :D
Mijn weegschaal heeft batterijen en kan verder alleen een gewicht laten zien. De batterijen zijn al een paar jaar op en niet vervangen, dus hij laat nu helemaal niets zien. :@ ;) Ik kijk wel in de spiegel uiteraard.

Succes bij de echo vanmiddag Minarosa.

En anderen met echo's e.d. ook succes!
pi_185839628
Hier ook alleen gewicht, basic weegschaal. Tot nu toe 3 kg aangekomen bij bijna 20 weken, vergelijkbaar met baby 1 en baby 2. Morgen naar verwachting op +4 gezien de cheeseburger (die er nog niet is).
pi_185839645
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:23 schreef elamanilo het volgende:
Haha, wow, dat klinkt geavanceerd Rebubbled! :D :D :D
Mijn weegschaal heeft batterijen en kan verder alleen een gewicht laten zien. De batterijen zijn al een paar jaar op en niet vervangen, dus hij laat nu helemaal niets zien. :@ ;) Ik kijk wel in de spiegel uiteraard.

Succes bij de echo vanmiddag Minarosa.

En anderen met echo's e.d. ook succes!
Ja toen ik een tijd geleden helemaal in to gewichtheffen was, vond ik het absoluut nodig om een weegschaal van +100 euro te kopen. Ik raad het af. :P Minst nuttige aankoop van mijn leven. De batterijen waren hier ook leeg. Ik ga gewoon weer verder met kijken of mijn kleding nog goed zit als meetlat.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:31:02 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185839656
Mijn weegschaal is een glazen plaat met een drie keer zo dikke laag stof erop :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')