Was er voor jou wel een nummer die er bovenuit stak na de eerste keer luisteren of helemaal niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Heel veel van die kabbelende nummers die nogal op elkaar lijken. Als er dan een afwijkend nummer tussendoor komt. dan is het automatisch al interessanter. Terwijl dat soort nummers dan niet eens echt heel goed zijn.
Ja, zeker!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had het idee dat ie het echt een leuk interview vond. Ik vond het iig een interessant kijkje in de Britse politiek en de achtergrond van die man.
Anders gaat ie niet wegquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:21 schreef Cee het volgende:
Hoe komt het interview nou zo ver dat de geïnterviewde bij Ivo ineens veren in de reet zit te steken.
Dit wel. Ik heb van de week een paar keer een playlist met veel van de nummers beluisterd zonder beelden erbij, en bij veel nummers zou ik je niet kunnen zeggen welk land erbij hoort.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Heel veel van die kabbelende nummers die nogal op elkaar lijken. Als er dan een afwijkend nummer tussendoor komt. dan is het automatisch al interessanter. Terwijl dat soort nummers dan niet eens echt heel goed zijn.
Er zijn wel een paar nummers die beter zijn dan de rest ja. Maar dat zijn dan nog lage zevens, waarbij ik nog vrij mild ben. De voorgaande jaren had ik er altijd wel een vijftal nummers bij dat ik een hoge zeven of acht gaf na de eerste keer luisteren (die dan live enorm tegen konden vallen, dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was er voor jou wel een nummer die er bovenuit stak na de eerste keer luisteren of helemaal niet?
Best leuk idee om alles in 1x te luisteren, niet dat ik dat kan volhouden
Voor mijn eerst cijferronde heb ik wel gekeken van welk land, welk liedje was. Maar alles daarna luister ik 'blind'. Dan weet ik van de meesten niet welk land het is, dat maakt het wel wat leuker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit wel. Ik heb van de week een paar keer een playlist met veel van de nummers beluisterd zonder beelden erbij, en bij veel nummers zou ik je niet kunnen zeggen welk land erbij hoort.
Ik ben momenteel al tevreden met een halve inchquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:05 schreef Dave het volgende:
Ik vind 10” meer dan genoeg, wat jij @:Kreator ?
Dat kan. Bij mij wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat je hem goed vindt, maar naturel is nou niet iets wat in mij op komt als ik aan de interviewer Ivo Niehe denk.
Ivo-Godquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had het idee dat ie het echt een leuk interview vond. Ik vond het iig een interessant kijkje in de Britse politiek en de achtergrond van die man.
Wow Cin, dat is nogal een ding zeg..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben zeven weken geleden onderuit gegaan met de fiets, gebroken heup en geopereerd......vandaag goedgekeurd door operatie arts....nog even fysiotherapie nodig en dan werk weer opbouwen....
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:58 schreef Greys het volgende:
Ja was leuk
Tijd voor laatste rondje met de hondjes!
Ja heftig wel inderdaad......maar herstel gaat gelukkig goed...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oeps, ik dacht in de SC te ziteen dus hier verder...
[..]
Wow Cin, dat is nogal een ding zeg..Lijkt me heel erg pijnlijk... Fijn dat je inmiddels al weer zo'n eind op weg bent naar herstel!
Fijn om te horen!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja heftig wel inderdaad......maar herstel gaat gelukkig goed...
Ik weet niet eens wat geduld is en ben nu zeven weken thuis......sta niet meer voor mezelf in......quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Als 40-er verwacht je geen heup te breken en het lijkt me erg pijnlijk en erg langdurig herstel (ik ben mevrouwtje ongeduld), dus alles los van elkaar én alles bij elkaar lijkt het me een erg nare ervaring...
Zoooo herkenbaar!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat geduld is en ben nu zeven weken thuis......sta niet meer voor mezelf in......
Ik wist überhaupt niet dat het werd uitgedeeldquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar!!!
Dat niet eens in de rij gestaan hebben toen het geduld werd uitgedeeld dan![]()
He, jij daar. Met die mooie naam!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen Cinderella! En heel erg veel succes en sterkte met het herstel
Thnxxx!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen Cinderella! En heel erg veel succes en sterkte met het herstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lastig he?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He, jij daar. Met die mooie naam!
Ik heb ooit opgezocht (en dan echt een site met natives die het uitspraken ook) hoe je jou usernaam uitspreekt, maar ik ben het kwijtKeltisch is (voor mij) echt contra-intuitief. Help!
Net zo slecht als hij sjoeltquote:
Even. Van odd and evenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lastig he?Expres gedaan om het jullie moeilijk te maken
![]()
Dat zijn harde woorden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat weinig mensen weten is dat Sandra Kim met de lunch altijd drie broodjes eet. Twee ervan zijn belegd met een mix van minimaal twee soorten confiture, de derde met een Franse schimmelkaas. Ze eet dus elke middag broodjes metHa, ik zat te overwegen om je naar de SC te lokken.. Maar je lastste post was (iig toen) een half uur geleden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Hij spookte al de hele dag door m'n hoofd. Ik hoopte er vanaf te zijn door te posten, maar helaasquote:
Shots fired! Als je weer op een vliegveld aankomt hoef je iig niet op mij te rekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zink nog dieper
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan
En maken schepen om in elke storm te varen
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot zal gaan
Maar het ontbijt dat is perfect nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn harde woorden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Vorige keer had ik anders een behoorlijk stijgende lijn te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet zet ik die wel voort!
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shots fired! Als je weer op een vliegveld aankomt hoef je iig niet op mij te rekenenIk kom niet meer op een vliegveld, want heb uitgebreid de route uitgestippeld voor komende zondag; wanneer en hoe laat ik op welke trein, metro en geen vliegtuig moet stappen, en #HetKomtGoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Sorry.quote:
Ja ok, ik ga wel ff roken of zo.quote:Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
Jan Keuken wilde ook graag Dulles heten. Ik kan me ook wel wat flitsenders bedenkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom er net achter dat Marga Bult eigenlijk helemaal geen Bult heetWaarom zou je dat als artiestennaam aannemen?
Ik wilde typen “ja, dat is net zo raar als wanneer Engelbert Humperdinck eigenlijk geen Engelbert Humperdinck zou heten” en googlede het voor de zekerheid en wat blijkt? Het is ook een artiestennaam.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom er net achter dat Marga Bult eigenlijk helemaal geen Bult heetWaarom zou je dat als artiestennaam aannemen?
Rokenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry.![]()
[..]
Ja ok, ik ga wel ff roken of zo.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Het geinige van de vorige keer is dat ik de spelregels in ronde 1 nog niet zo goed kende, en dacht dat het gewoon een simpel puntensysteem was met zoveel mogelijk in de 4 te moeten rammen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige keer had ik anders een behoorlijk stijgende lijn te pakkenWie weet zet ik die wel voort!
Juistquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dat was volgens mij een familie-bijnaam omdat ze anders alle Smitten, Keizers, Schilders en Keukens niet uit elkaar konden houden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jan Keuken wilde ook graag Dulles heten. Ik kan me ook wel wat flitsenders bedenken
Goed van mij (vind ik dan)quote:
Bonnie Tyler heet ook helemaal niet zoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde typen “ja, dat is net zo raar als wanneer Engelbert Humperdinck eigenlijk geen Engelbert Humperdinck zou heten” en googlede het voor de zekerheid en wat blijkt? Het is ook een artiestennaam.
Ja, dat is ook echt zo'n artiestenaam waarvan je denkt "hoe kom je erop"quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde typen “ja, dat is net zo raar als wanneer Engelbert Humperdinck eigenlijk geen Engelbert Humperdinck zou heten” en googlede het voor de zekerheid en wat blijkt? Het is ook een artiestennaam.
Dat heb ik wel eens gehad met een kaartspelletjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het geinige van de vorige keer is dat ik de spelregels in ronde 1 nog niet zo goed kende, en dacht dat het gewoon een simpel puntensysteem was met zoveel mogelijk in de 4 te moeten rammen.
Uiteindelijk was ronde 1 mijn beste ronde.Zodra me de spelregels werden uitgelegd, ging het juist mis
Recordcompanyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt zo'n artiestenaam waarvan je denkt "hoe kom je erop"
Dat je een andere naam neemt als je Engelbert Humperdinck heet snap ik. Dat je Engelbert Humperdinck als naam kiest kan ik met de pet niet bijquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Recordcompany
Filmstudio
Te bizar soms echt ook
Dat was bij Jaap de Witte in ieder geval zo. Die heet eigenlijk Schilder (en zijn zoon die nu bij de J's zit uiteraard ook), maar "de Witte" was altijd een soort bijnaam van hem als kind die hij als artiestennaam is blijven gebruiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een familie-bijnaam omdat ze anders alle Smitten, Keizers, Schilders en Keukens niet uit elkaar konden houden.Dus ik gok dat ie mss al zo genoemd werd.
Maar wat is beter aan Marilyn dan aan Norma Jean?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat je een andere naam neemt als je Engelbert Humperdinck heet snap ik. Dat je Engelbert Humperdinck als naam kiest kan ik met de pet niet bij
En toch stond zijn ESF inzending in 2012 in mijn top 10quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat je een andere naam neemt als je Engelbert Humperdinck heet snap ik. Dat je Engelbert Humperdinck als naam kiest kan ik met de pet niet bij
Hij zocht iets met meer internationale allure of zo, géén idee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt zo'n artiestenaam waarvan je denkt "hoe kom je erop"
Aparte naam wil niet zeggen dat diegene geen muziek kan makenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch stond zijn ESF inzending in 2012 in mijn top 10
Vliegveld in Washington DC.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was bij Jaap de Witte in ieder geval zo. Die heet eigenlijk Schilder (en zijn zoon die nu bij de J's zit uiteraard ook), maar "de Witte" was altijd een soort bijnaam van hem als kind die hij als artiestennaam is blijven gebruiken.
Bij Jan Dulles had Dulles ook een betekenis, maar ik weet het even niet meer.
Marilyn Monroe klinkt niet als het soort naam dat je liever vermijdt, Engelbert Humperdinck wel. Bonnie Tyler heet in het echt Gaynor Hopkins. Als je in het echt Gaynor Hopkins heet snap ik dat je een andere artiestennaam kiest, als je in het echt Bonnie Tyler heet snap ik niet waarom je voor Gaynor Hopkins als artiestennaam zou gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat is beter aan Marilyn dan aan Norma Jean?
Ok, Marilyn Monroe allitereert wat
Als Amerikaanse vliegvelden de inspiratie vormen hadden we dus ook nog Jan O'Hare, Jan F. Kennedy of Jan LAX kunnen hebbenquote:
Ik vergelijk haar artiestennaam met haar echte naam.. Niet met Humperdinckquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Marilyn Monroe klinkt niet als het soort naam dat je liever vermijdt, Engelbert Humperdinck wel. Bonnie Tyler heet in het echt Gaynor Hopkins. Als je in het echt Gaynor Hopkins heet snap ik dat je een andere artiestennaam kiest, als je in het echt Bonnie Tyler heet snap ik niet waarom je voor Gaynor Hopkins als artiestennaam zou gaan
En hoe had dat ook alweer betekenis dan? Was hij verdwaald op weg naar een sjoelmeet?quote:
Humperdinck heet geen Humperdinckquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vergelijk haar artiestennaam met haar echte naam.. Niet met Humperdink
Dat weet ik. Ik had het over Norms Jean (Baker? ok, achternaam is flut)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Humperdinck heet geen HumperdinckZijn echte naam is Arnold George Dorsey. Weinig spannend, maar an sich niks mis mee. Hij heeft op de een of andere manier ervoor gekozen om als Engelbert Humperdinck door het leven te gaan, en dat vind ik een aparte keus
Mijne ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
En toch stond zijn ESF inzending in 2012 in mijn top 10
Ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik had het over Norms Jean (Baker? ok, achternaam is flut)
De derde is m'n favorietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:05 schreef Greys het volgende:
Ik gier om deze.
Texts with my dog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar yvonne zit hier onder een schuilnaam? Of grapje (ook in de OP) en/of toeval?
Grapje...Aoibhin en yvon(ne)quote:
Geen zorgen, deze rubberen kalkoen praat je wel bij!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, wat ik na ff snel bijlezen heb opgepikt is: sjoelen, schaken, midgetgolf op een gesloten baan, yvonne zonder schuilnaam en honden die blijkbaar kunnen smsen.![]()
Ik kan alleen maar vermoeden dat ik hier en daar wat cruciale informatie heb gemist.
Jammer idd, te zien aan je profiel zijn wij hier in hetzelfde jaar aangekomen. Toegegeven, de eerste meet vond ik ook best eng, maar ben wel blij dat ik toen gegaan ben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik was nergens bij![]()
Heel jammer achteraf, maar was echt nog maar net lid van Fok en vond het echt te enging nog
De verslagen achteraf heb ik wel met veel plezier gelezen toen
quote:Fun Fact:
For every "Ireland douze Point" in the song it would had gotten 228 points.
This would be the 3rd Place in the grand final.
You're right, it all comes together now!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen zorgen, deze rubberen kalkoen praat je wel bij!
quote:
Ik zou mezelf niet typeren als nachtmens hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn @:Dave @:Redefine en Roger en Epiales? Zeg maar de nachtploeg? Heb ik eindelijk weekend...
What happened to the laptop?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfelde al eerder maar niemand reageerde erop hier of we het elders zouden voortzetten dus heb het maar gelaten. En nu is het mobiel na zo veel reacties best een rotklusje om alles te gaan verplaatsen maar ik ga het toch maar doen. Wish me luck en hoop dat ik niks verpruts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |