Nou idd.quote:
Ja dat vind ik ook!quote:
Ik heb hier een droge worst (nee niet zo een) waarvan de verpakking beweert dat het 40(!) porties zijn. Eén portie is 10 gram, wat niet meer kan zijn dan twee plakjes. Drie als je ze doorzichtig snijdt. Mijn porties gaan dus iets groter wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik maakte net een zak pelpinda's open en mijn oog viel op het etiket 'ca. 17 porties'.
En ze lachte en lachte en lachte.
Jaren geleden verkochten ze op het station King Size Snickers, Big Break Kitkat en zo in die automaten op het station. Stond heel trots op de verpakking, maar dat mocht niet meer wegens ongezond en zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Of van die mini-eigenlijk-nog-niet-eens-eenpersoons-zakjes, die dan 2,5 portie bevatten![]()
Ik moest zo lachen; we vierden kerst bij oma, en alle tantes waren aan het vertellen dat ze een jeugdtrauma hadden overgehouden aan het feit dat ze vroeger maar 10 pepernoten van hun ouders mochten, dus mijn neefjes en nichtjes hadden wel gewoon normale porties gemogen.. Maar wiens vader vond 10 best een prima portie en heeft nu dat jeugdtrauma ook op z'n kinderen overgedragen?!![]()
![]()
![]()
40?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb hier een droge worst (nee niet zo een) waarvan de verpakking beweert dat het 40(!) porties zijn. Eén portie is 10 gram, wat niet meer kan zijn dan twee plakjes. Drie als je ze doorzichtig snijdt. Mijn porties gaan dus iets groter worden
Met geluk 2 portiesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik maakte net een zak pelpinda's open en mijn oog viel op het etiket 'ca. 17 porties'.
En ze lachte en lachte en lachte.
Ja, dat wordt me een festijn van jewelste mensen! Minder zoete ranja (lees: water met een vaag kleurtje), ieder twee plakjes worst, zes rozijnen en een heuse kleurplaat! Dat zullen ze zich nog lang herinneren, wat ik je brom!quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:27 schreef Greys het volgende:
Of dat je bv een grote beker b&j ijs ofzo hebt en dat erop staat "1 portie bevat 80 kcal" en je denkt NOU DAT VALT EFFE MEE ZEG tot je ziet dat "1 portie" in hun wereld een halve theelepel is.
18 (!) euroquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Ik mag van mezelf maar 2x per jaar naar de Jamin... schepdrop... en dan bij de kassa "hebben jullie geen grotere zakken?"....
Kijken ze me aan, krijgen ze de zak nog net dichtgeplakt, gooien 'm op de weegschaal, "da's dan ¤18,77"...
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:27 schreef Greys het volgende:
Of dat je bv een grote beker b&j ijs ofzo hebt en dat erop staat "1 portie bevat 80 kcal" en je denkt NOU DAT VALT EFFE MEE ZEG tot je ziet dat "1 portie" in hun wereld een halve theelepel is. [ afbeelding ]
Man, ik had een karige tante die altijd zei als je ook maar een klein beetje meer hagelslag op je boterham deed: ah, een feestboterham. Dan ging het echt om een paar korrels boven het niveau hier en daar plaatselijk wat hagel en als je er op een verjaardag langsging kon je een plak cake krijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat wordt me een festijn van jewelste mensen! Minder zoete ranja (lees: water met een vaag kleurtje), ieder twee plakjes worst, zes rozijnen en een heuse kleurplaat! Dat zullen ze zich nog lang herinneren, wat ik je brom!
JA DATquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:27 schreef Greys het volgende:
Of dat je bv een grote beker b&j ijs ofzo hebt en dat erop staat "1 portie bevat 80 kcal" en je denkt NOU DAT VALT EFFE MEE ZEG tot je ziet dat "1 portie" in hun wereld een halve theelepel is. [ afbeelding ]
Ja maar die zetten ze niet lekker groot voorop, tenzij het goed uitkomtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
Pro tip, qua calorieën altijd naar de waarden parn100 gram kijken.
Jaquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Ik mag van mezelf maar 2x per jaar naar de Jamin... schepdrop... en dan bij de kassa "hebben jullie geen grotere zakken?"....
Kijken ze me aan met zo'n "" blik, krijgen ze de zak nog net dichtgeplakt, gooien 'm op de weegschaal...
"da's dan ¤18,77"...
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
De laatste keer was in een overdekt winkelcentrum in Emmen, daarvoor Drachten...
Gelukkig hebben we de foto nog![]()
[ afbeelding ]
Gierenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man, ik had een karige tante die altijd zei als je ook maar een klein beetje meer hagelslag op je boterham deed: ah, een feestboterham. Dan ging het echt om een paar korrels boven het niveau hier en daar plaatselijk wat hagel en als je er op een verjaardag langsging kon je een plak cake krijgen.! Ze is aangetrouwd, complete mismatch met de rest van familie.
Lekkerlekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
De laatste keer was in een overdekt winkelcentrum in Emmen, daarvoor een keer in Drachten...
[ afbeelding ]
Dat is nog best veel. Ik zou zeggen een lekker glas water en laten kiezen, ieder twee dunne plakjes worst óf zes rozijnen. Die kleurplaat is niet ongezond en dus prima. Tenzij men uit frustratie op de potloden gaat kauwen, dan gaat de kleurplaat er ook uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat wordt me een festijn van jewelste mensen! Minder zoete ranja (lees: water met een vaag kleurtje), ieder twee plakjes worst, zes rozijnen en een heuse kleurplaat! Dat zullen ze zich nog lang herinneren, wat ik je brom!
Had je er ook van die bielzen of mannekes pis tussen zitten? Die vind ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
De laatste keer was in een overdekt winkelcentrum in Emmen, daarvoor een keer in Drachten...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |