Ze is niet thuis, maar ik heb honger en zolang ik honger heb weiger ik mijn fallus te gebruiken.quote:
Gefeliciteerd met de verkiezingsoverwinning.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is niet thuis, maar ik heb honger en zolang ik honger heb weiger ik mijn fallus te gebruiken.
Zal doorgeven of ze onderweg terug wat voor je wilt meenemenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is niet thuis, maar ik heb honger en zolang ik honger heb weiger ik mijn fallus te gebruiken.
Jij ook gefeliciteerd vriend. De overwinning van fvd is een overwinning voor Nederlandquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verkiezingsoverwinning.
Bedankt. Was een enorm succes. Ik had het zo hoog echt niet verwacht. Het is een mooi signaal. De koers is gezet, nu samen vooruitquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verkiezingsoverwinning.
Doe maar. Wel zin in een kleine kapsalon, grote friet en een colaatje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal doorgeven of ze onderweg terug wat voor je wilt meenemen
Mag ik dan even een rondje totdat jij voorzien bent?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
het is geen draaimolenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mag ik dan even een rondje totdat jij voorzien bent?
Blij je zo positief te zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd vriend. De overwinning van fvd is een overwinning voor Nederland
Benieuwd hoe capabel de nieuwe mensen zijn. Toch wel een issue gebleken bij LPF en PVV.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt. Was een enorm succes. Ik had het zo hoog echt niet verwacht. Het is een mooi signaal. De koers is gezet, nu samen vooruit
Nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mag ik dan even een rondje totdat jij voorzien bent?
Mag ‘ie lang wachten met m’n 3u reistijd gvdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal doorgeven of ze onderweg terug wat voor je wilt meenemen
Als Rutte de benchmark is dan ligt de lat niet zo hoogquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benieuwd hoe capabel de nieuwe mensen zijn. Toch wel een issue gebleken bij LPF en PVV.
Absolute Godslastering voor alle VVD'ers.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Rutte de benchmark is dan ligt de lat niet zo hoog
Zeg maar gerust alle Nederlanders. Alleen die Klaver is een grotere engnekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absolute Godslastering voor alle VVD'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |