Ziek!quote:Met zoveel geschokte linkse reacties kon het natuurlijk niet uitblijven: na het roepen van ‘nazi’ en ‘jaren ’30’ zijn er enkele figuren die overgaan op de volgende fase: het fantaseren over het plegen van een moord op de leider van het zegevierende Forum voor Democratie. In dit geval wil een universitair docent uit Utrecht de moordenaar van Pim Fortuyn een nieuwe “target” geven.
“Volkert, waar ben je?” Aldus de vrij bizarre vraag van Corné Hanssen in een Facebook-discussie over de klinkende FVD-verkiezingsoverwinning van gisteren. Kennelijk is menigeen op links ernstig verbijsterd, en weet men van gekkigheid niet meer wat te zeggen. Dus moeten we radio-uitzendingen aanhoren, waarin Thierry Baudet wordt neergezet als een soort herrezen Heinrich Himmler.
Geen wonder dus dat menig links “intellectueel” meent dit pleit te moeten beslechten met een onoverwinnelijk wapen: de kogel. In dit geval is het Corné Hanssen (betrokken bij opleidingen “Islam en Arabisch”, “Religie en samenleving” en “Religious Studies” aan de Universiteit Utrecht) die heimelijk droomt over de moordenaar van Pim Fortuyn, die z’n oude Fire Star weer uit de mottenballen haalt om opnieuw een populaire rechtse politicus van het leven te beroven.
Hoe vaker je naar z’n korte tekst kijkt, hoe afgrijselijker het wordt. Snapt Corné zelf dat hij hier aanzet tot het om zeep helpen van de democratie? Ik bedoel: allemaal goed en aardig dat je FVD-aanhangers “paupers” noemt op je feestboekmuur. Dat is mischien een beetje kinderachtig, maar dat moet je helemaal zelf weten.
Maar aanzetten tot moord? Ben je nu helemaal op je politiek-correcte achterhoofd gevallen?!
Bron: https://www.dagelijksesta(...)volkert-waar-ben-je/
Dat wist ik niet, ik kijk nooit bij klaagbaak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:59 schreef LorneMalvo het volgende:
Zoals ik al zei in dat andere topic: hij lijkt op Ruben, een spontane jongen uit het noorden van het land.
Wat voor discussie wil je? Je post een stuk tekst van een ander en voegt niks toe.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik kijk nooit bij klaagbaak.
Maar zou het hier wel graag een fatsoenlijke discussie willen overigens.
Ik ben wel benieuwd wat voor consequenties het gaat hebben voor desbetreffende persoon.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor discussie wil je? Je post een stuk tekst van een ander en voegt niks toe.
Is ook zo, maar het mag (moet) ook gedeeld worden hier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Wat wil je precies bediscussiëren dan? De uitspraak is ziekelijk, end of story. Dat 'links' er een handje van heeft zo te reageren is bekend.
Het heeft de NOS niet gehaald dus waar praten we over!?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:10 schreef Antaris het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het mag (moet) ook gedeeld worden hier.
mwa ik zit persoonlijk meer op de lijn: stop making stupid people famous.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:10 schreef Antaris het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het mag (moet) ook gedeeld worden hier.
Goeie grap wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Einde universitaire carriere Corné
Vast en zeker geen. Kan me geen incident voor de geest halen waarbij zo’n persoon consequenties heeft ervaren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:09 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor consequenties het gaat hebben voor desbetreffende persoon.
Wanneer Wilder na minder, minder, minder geroep al voor de rechter moest verschijnen, dan vraag ik me af hoe dit gaat aflopen, het is momenteel natuurlijk speculeren.
Overigens begrijp ik niet hoe het kan dat mensen zo dom kunnen zijn met soort uitspraken te komen op social media.
Daar ben ik het ook mee eens, maar social media maakt van iedereen stupid people famous.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:11 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
mwa ik zit persoonlijk meer op de lijn: stop making stupid people famous.
Denk eerder dat je kan stellen dat de NOS publieke omroep juist aanzet tot dit soort uitspraken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Het heeft de NOS niet gehaald dus waar praten we over!?
Weet niet precies met wat je met zo'n persoon bedoelt, maar als het gaat om docenten waarvan geacht wordt te bout geweest te zijn in uitspraken meen ik mijzelf wel een geschorst docent omwille van het beledigen van de heilige profeet te herinneren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast en zeker geen. Kan me geen incident voor de geest halen waarbij zo’n persoon consequenties heeft ervaren.
Zulke dingen werken gek genoeg altijd maar 1 kant op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet niet precies met wat je met zo'n persoon bedoelt, maar als het gaat om docenten waarvan geacht wordt te bout geweest te zijn in uitspraken meen ik mijzelf wel een geschorst docent omwille van het beledigen van de heilige profeet te herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |