Ik ken een paar die aardig wat verdiend hadden maar als ik kijk wat er in de buurt zit kwa print bedrijven zie ik weinig dat ik denk wauw.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:49 schreef karr-1 het volgende:
Heeft iemand daar ooit geld aan verdiend dan? Ik hoor de laatste tijd nergens meer iets over 3d printers.
Tja ik denk dat de rage een beetje voor bij is op dit moment.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:50 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik ken een paar die aardig wat verdiend hadden maar als ik kijk wat er in de buurt zit kwa print bedrijven zie ik weinig dat ik denk wauw.
Dus ik zie geld en wil eigenlijk mijn printer zichzelf laten terug verdienen
ik denk zelf dat zo een prosumer printer van 1k na 5 jaar al bijna niks meer waard is doordat techniek zo snel gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tja ik denk dat de rage een beetje voor bij is op dit moment.
die markt wil ik dus aanspreken. Door goede prints te leverenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik denk dat je je behoorlijk vergist, alleen de consumenten rage is wel voorbij.
Op bedrijfsmatig niveau zijn er tig rapid prototype boeren die goed verdienen met het snel en goed 3D printen van dingen. We gebruiken er ook 3, 2 'traditionele' en 1 vloeistof. Ideaal.
Wil je er wat op verdienen dan zal je er iets meer moeten gaan neerzetten, en je richten op bedrijven die snel een prototje of kleine series onderdelen willen hebben.
wie?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:27 schreef Embraer89 het volgende:
Kerel denk nou eens na voor je weer geld uitgeeft. Je wil een huis kopen, ga daar eerst eens voor. Als je een tijdje op je plek zit, en geld overhoudt kun je aan zo iets stoms denken.
Zelfde als met dat DJ gebeuren, je koopt voor 5000 euro aan Pioneer spul, en beseft een paar weken later dat het niet zo'n goed idee is.
Als je een huis wil kopen moet je dit soort fratsen niet te veel uithalen, dan ga je het niet redden.
wat had je betaalt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:28 schreef baskick het volgende:
Toevallig net een bestelling geplaatst bij een buitenlandse partij van 3 kleine onderdeeltjes, totaal 8 stuks. Behoorlijke levertijd, behoorlijke leverkosten omdat ik niets fatsoenlijks in Nederland kon vinden. Ik had verwacht wel iemand zoals TS te kunnen vinden...
Fablab is fatsoenlijk en in heel Nederland te vinden; http://fablab.nl/fablabs-in-de-benelux/quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:28 schreef baskick het volgende:
Toevallig net een bestelling geplaatst bij een buitenlandse partij van 3 kleine onderdeeltjes, totaal 8 stuks. Behoorlijke levertijd, behoorlijke leverkosten omdat ik niets fatsoenlijks in Nederland kon vinden. Ik had verwacht wel iemand zoals TS te kunnen vinden...
Mijn vader heeft er (in loondienst) een aantal jaren zijn geld mee verdiend. Dat begon destijds in 1998 tot pakweg 2004 of 2005. Daarna was het voorbij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:49 schreef karr-1 het volgende:
Heeft iemand daar ooit geld aan verdiend dan? Ik hoor de laatste tijd nergens meer iets over 3d printers.
Totaal iets van 70. Het moet nog geleverd worden.quote:
De website van de dichtsbijzijnde locatie vermeldt niets over 3d printen. En wil behalve het ontwerp aanleveren het geheel uitbesteden, niet zelf doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:33 schreef Visualthinker het volgende:
[..]
Fablab is fatsoenlijk en in heel Nederland te vinden; http://fablab.nl/fablabs-in-de-benelux/
damnquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:20 schreef baskick het volgende:
[..]
Totaal iets van 70. Het moet nog geleverd worden.
[..]
De website van de dichtsbijzijnde locatie vermeldt niets over 3d printen. En wil behalve het ontwerp aanleveren het geheel uitbesteden, niet zelf doen.
Onderdelen van kunststof of metaal?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:28 schreef baskick het volgende:
Kunststof.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Onderdelen van kunststof of metaal?
Heb je een website of iets, toevallig?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben in juli een 3D print service begonnen. Ik ben zelf wel iets meer op de zakelijke markt gefocust, maar particulieren kunnen ook bij mij terecht. Ook voor het ontwerpen kunnen ze bij mij terecht.
Ik moet wel zeggen dat het niet komt aanwaaien.
Dat zou geen probleem moeten zijn in Nederland.quote:
www.Parts2Print.nlquote:[..]
Heb je een website of iets, toevallig?
welke printer is dat, een craftbot?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat zou geen probleem moeten zijn in Nederland.
[..]
www.Parts2Print.nl
Ik ben nog met een fatsoenlijke variant bezig. Deze zal aan het eind van de maand live moeten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |