abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:08:44 #1
163650 Greys
pi_185770362
SJOELIGANS! De volgende sjoelclub is op zondag 24 maart bij Henk om 14 uur. *O* Waarschijnlijk aanwezigen tot nu toe: Redefine, Aoibhin, Momo, ijs_beer, Hawaii_Tim, naatje_1 (ovb), MMF93, Andromache, grazz, Greys en een aantal crewleden (waaronder yvonne, toestemming om dat hier te roepen :P )

:B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:


Cee's moodboard van Doezepwa Utopia:
https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2

Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:09:24 #2
163650 Greys
pi_185770374
Had ik al verteld dat ik niet rechts stem?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:09:52 #3
163650 Greys
pi_185770382
Hondjes wandelen. Eten. Tozzooooo! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:10:28 #4
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770393
Zijn er eigenlijk nog meer woorden waarmee je de zin

"Ik geef je een xxx m'n xxx"

kunt vormen?
:o)
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:10:36 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_185770396
quote:
15s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
We hadden net die Volkertoproeper, docent UU.

Nu een hoogleraar rechtsfilosofie:

[ afbeelding ]

Prima uiteraard als je dit vindt, maar studenten rechtsfilosofie reageren erop met 'Ik heb erop gestemd'. Waarop zij zegt dat het een fascistoïde beest is. Ze zegt dus dat haar eigen leerlingen niet deugen die 'verkeerd' stemmen.

Minister van Onderwijs Engelshoven:
[..]

Kweenie maar als ik dit soort uitspraken van docenten aan universiteiten en hoogleraren zo vandaag langs zie komen had ie hier mss toch een puntje. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die volkertroeper ging idd te ver, maar wat deze nu precies verkeerd doet zie ik niet helemaal.
Onhandig uitgedrukt misschien, maar ik heb wel eens ergere dingen gehoord (en gezegd)

Zij is van mening dat mensen die FvD stemmen niet deugen, prima. Kan ik in veel gevallen zelfs wel in meegaan (nee, niet iedereen, maar nuance laat zich nu eenmaal slecht tweeten). Sommige leerlingen geven aan erop gestemd te hebben. Mooi, heb je vast een discussiepunt voor de volgende les. Mooi discussieonderwerp ook juist voor rechtsfilosofie.

Maar op basis van een foute tweet en een mening concluderen dat TB misschien wel een punt had toen hij zei dat universiteiten (in het algemeen dus) onze samenleving ondermijnen vind ik dan persoonlijk nogal ver gaan.

Natuurlijk mag je hem verdedigen, al zie ik echt niet in waarom je het zou willen, maar ik vind persoonlijk deze laatste tweet niet zo schokkend.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:10:57 #6
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770399
Ik geef je een schatje m'n schatje.
:o)
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:12:05 #7
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770413
Ik geef je een scheetje m'n scheetje.
:o)
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:12:19 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185770415
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:09 schreef Greys het volgende:
Had ik al verteld dat ik niet rechts stem?
Ook niet links, maar wel recht door zee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:12:52 #9
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770419
Ik geef je een tijger, m'n tijger
:o)
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:13:23 #10
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_185770428
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Dave het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer woorden waarmee je de zin

"Ik geef je een xxx m'n xxx"

kunt vormen?
Zat, maar als je die in campagnetijd gaat uitspreken weet ik niet of je daarmee veel stemmen krijgt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 18:13:29 #11
43556 miss_dynastie
pi_185770430
Hmmmm de tekst zou zijn gekopieerd naar mijn clipboard maar kennelijk niet... ik wilde iets zeggen als dat ik Eva zie als presentator met veel te grote mond en teveel mening om een goede journalist te zijn. De reden dat ik nooit tegenover haar zou gaan zitten is omdat ze mensen die het niet met haar eens zijn nooit uit laat praten en ‘oh wat zijn katten leuk’ het enige waar zij en ik het inhoudelijk over eens zijn, maar dat wordt een wat saaie show :’)
pi_185770432
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:12 schreef Dave het volgende:
Ik geef je een tijger, m'n tijger
Je bent op dreef :D :D
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:13:42 #13
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770434
Ik geef je een baby'tje, m'n baby'tje.
:o)
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 18:14:53 #14
43556 miss_dynastie
pi_185770451
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:13 schreef Dave het volgende:
Ik geef je een baby'tje, m'n baby'tje.
Ik geef je duizend euro, mijn duizend euro?
Is niet waar natuurlijk maar je kan er altijd de grootste tweede partij van Nederland door worden :7
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:15:20 #15
163650 Greys
pi_185770457
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..

Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.

Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie? :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:17:03 #16
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770477
Ik geef je een moppie, m'n moppie.

- Het zoemt, is zwart met geel, maar net niet
- Maja de bijna
:o)
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:18:25 #17
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_185770487
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Duimen jullie? :*
^O^

Hoop idd dat ze het nu eindelijk gevonden hebben en dat ze er wat aan kunnen doen straks.
Met een beetje geluk kan hij nog net wat op dat veldje rennen voor het weer te warm wordt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:18:30 #18
163650 Greys
pi_185770490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die volkertroeper ging idd te ver, maar wat deze nu precies verkeerd doet zie ik niet helemaal.
Onhandig uitgedrukt misschien, maar ik heb wel eens ergere dingen gehoord (en gezegd)

Zij is van mening dat mensen die FvD stemmen niet deugen, prima. Kan ik in veel gevallen zelfs wel in meegaan (nee, niet iedereen, maar nuance laat zich nu eenmaal slecht tweeten). Sommige leerlingen geven aan erop gestemd te hebben. Mooi, heb je vast een discussiepunt voor de volgende les. Mooi discussieonderwerp ook juist voor rechtsfilosofie.

Maar op basis van een foute tweet en een mening concluderen dat TB misschien wel een punt had toen hij zei dat universiteiten (in het algemeen dus) onze samenleving ondermijnen vind ik dan persoonlijk nogal ver gaan.

Natuurlijk mag je hem verdedigen, al zie ik echt niet in waarom je het zou willen, maar ik vind persoonlijk deze laatste tweet niet zo schokkend.
Goede post. En ik ga er nu tijdens m'n rondje hondjes over nadenken. Want misschien heb je wel gelijk. :)

Fijn dat je zoiets post zonder persoonlijk te sneren of Trump erbij te slepen. Dat werkt echt veel beter. Want heus, ik sta er enorm voor open om andere meningen te lezen en die evt te gaan delen. Thanks. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:20:17 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185770504
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..

Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.

Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie? :*
Dat blijft helaas toch maar doorslepen zo voor jou en de Griek. Nu weer afwachten of het dat losse stukje bot. Het is te hopen dat het dat is en dat ze het goed kunnen verwijderen zonder problemen. Zodat die weer gewoon rond kan rennen.

Ik zal voor jullie duimen ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:20:43 #20
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770508
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..

Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.

Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie? :*
Spannend hoor! Ik duim!
:o)
pi_185770511
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..

Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.

Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie? :*
Ach wat zielig voor de Griek (en voor jou natuurlijk ook), nu maar hopen dat er echt een oorzaak wordt gevonden want wat zal het voor de Griek vermoeiend zijn, bij elke stap die hij zet pijn hebben. Ik duim voor jou en de Griek.
pi_185770535
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..

Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.

Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie? :*
Jeetje spannend......ik duim voor jullie!
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:31:09 #23
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185770670
Waar ik dan wel weer nieuwsgierig naar ben, hoe duimen jullie eigenlijk?


Methode 1


Methode 2

Poll: Ik duim met
alleen duimen (methode 1)
duimen en wijsvingers (methode 2)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
:o)
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:33:13 #24
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185770704
Greys hopelijk wordt het nu echt snel duidelijk wat de Griek mankeert!

Dave, ik heb gestemd op deze zeer interessante poll :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 18:34:14 #25
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185770722
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Dave het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer woorden waarmee je de zin

"Ik geef je een xxx m'n xxx"

kunt vormen?
Poesje :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')