Waarom post je dan hier?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:00 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Lelijke schoenen, geen fan hier.
Zodat je geen cirkeltje krijgt met alleen maar mensen wien dit mooie schoenen vinden.quote:
Heb niks met de schoenen hoor, maar lief dat er een topic voor mij wordt aangemaaktquote:
Me blij maken met een dooie musquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb niks met de schoenen hoor, maar lief dat er een topic voor mij wordt aangemaakt
Het is inderdaad soms lastig om ze in te lopen, maar als ze eenmaal zijn ingelopen, lopen ze echt hemelsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil graag fan zijn want ik vind ze supermooi. Meerdere malen geprobeerd, maar ik loop mijn voeten er finaal mee aan gort helaas. Dus ik hou het maar bij kijken
Misschien tegen je principes, maar ingelopen tweedehands? Ik heb een perfect ingelopen paar op marktplaats gekocht en zien er nog super uit. En anders kun je met schoensmeer krassen e.d. wegwerken, want de schoenen zelf blijven echt een eeuwigheid goedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Dr Martens echt geweldig tof. Kan er helaas niet op lopen. Sowieso weiger ik schoenen te kopen die ik zou moeten inlopen.
Moet gewoon gelijk goed zitten
Geloof me het loont zich. Ik houd er ook niet van dat gebullshit met inlopen. Docs zijn de enige waar ik een uitzondering voor maakquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Dr Martens echt geweldig tof. Kan er helaas niet op lopen. Sowieso weiger ik schoenen te kopen die ik zou moeten inlopen.
Moet gewoon gelijk goed zitten
Die vind ik ook leukquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geloof me het loont zich. Ik houd er ook niet van dat gebullshit met inlopen. Docs zijn de enige waar ik een uitzondering voor maak.
Heerlijke schoenen. Mijn volgende worden denk ik die hippie dingen met bloemen erop
![]()
Ik snap je punt! Ik ben twee jaar jonger maar vind mezelf ook te oud voor die roze (zonder glitters)bijvoorbeeld. Ik vind ze wel supertofquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die vind ik ook leukEn die roze met glitters ook. Alleen vind ik me daar een beetje te oud voor. Maar ik vind ze echt wel heel leuk
Iemand dood maken met een blije mus is minder prettig anders.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Me blij maken met een dooie mus
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iemand dood maken met een blije mus is minder prettig anders.
Die ik nu heb zijn t niet waard om de fotograferenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Sunshine en Nan, ik mag verder niet klagen hoor. Heb 12 paar Nike Air Max, 10 paar Converse en afgelopen winter ook nog 4 paar UGG’s gekocht. Daarnaast nog een bergje pumps en bergen laarzen met hakken tot 10/12cm
Heb hele smalle voetjes met amper vlees erop, UGG’s paste ik ook alleen de kindermaten vanDat is gelijk ook een beetje mijn probleem met Dr Martens dus.
Ohhh en ik ben stukken ouder dan jullie en ik heb Converse gewoon in glimmend roze en donkerblauwe met veullllll glitters
Loop sowieso altijd wel paar keer per jaar de Dr Martens winkel in om toch even te passen
Nu geniet ik met jullie verhalen mee en misschien fotootjes posten van jullie pracht-exemplaren?
Oh @ Sunshine, ik draag geen 2de hands schoenen. Wel kleding btw
Punch? Op de nieuwe binnenweg? Kwam daar vroeger weleens maar was toen al duurder dan een random paar bij een random winkel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat betreft de Dr. Martens winkel (in Rotterdam), die vond ik tegen vallen. Weinig keus vond ik en duurder dan online.
Die in DH ook. En dit zijn juist geen schoenen die ik online zou kopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat betreft de Dr. Martens winkel (in Rotterdam), die vond ik tegen vallen. Weinig keus vond ik en duurder dan online.
Nee, die op de Lijnbaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Punch? Op de nieuwe binnenweg? Kwam daar vroeger weleens maar was toen al duurder dan een random paar bij een random winkel.
Tijdje terug had ik een linkje waar ze vanaf 70e tk waren, kan m niet meer vinden.
Die bovenstequote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:01 schreef 010P het volgende:
Jaa hou van Dr Martens, al sinds de basis school bezit ik een paar die zijn inmiddels goed versleten, momenteel heb ik deze:
[ afbeelding ]
Voor mijn verjaardag gehad, inlopen is bij deze wel echt een bitch.
Deze heb ik nu alweer een jaar of 5/6:
[ afbeelding ]
Balenciaga sneakers: die zijn pas lelijk!quote:Op maandag 25 maart 2019 10:17 schreef Mariocash het volgende:
Veel lelijker dan dit gaan schoenen denk ik nie worden.
Ik heb het even opgezocht. Betalen mensen echt meer dan 700 euro voor dit soort schoenen?quote:Op maandag 25 maart 2019 12:21 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Balenciaga sneakers: die zijn pas lelijk!
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:52 schreef Koningin het volgende:
Mijn dochtertje heeft deze:
[ afbeelding ]
Ze vindt ze helemaal geweldig, want ze glinsteren zo mooi in de zon...
Die holo zijn ook zo prachtigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Docs,.
Ik heb zelf twee paar; de felroze en de holographic pink (zie foto),. Ik wil graag nog de zwarte klassieker (en de lakzwarte) maar ik zie zo op tegen het inlopen,
.
[ afbeelding ]
Stug en zwaar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:15 schreef Koningin het volgende:
Wat is dat met dat inlopen? Zijn ze zo stug dan?
Mijn dochter heeft er niet over geklaagd (maatje 27).
Is het nog binnengekomen uiteindelijk? Wel triest als iemand je zo oplicht.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof dat ik opgelicht ben. Ik vroeg op fb wat ik het beste kon doen tegen krassen op de schoenen en iemand bood me daarna aan om haar schoensmeer naar me op te sturen in de kleur van mijn schoenen. Ze had nog over en gebruikte het niet meer. Ik hoefde alleen 3,95 verzendkosten te betalen. Nu een week en wat berichtjes later (waar ze niet op reageert) heb ik nog niksHoop dat ze blij is met die 3,95..
Na een paar berichtjes heb ik het gehadquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:26 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Is het nog binnengekomen uiteindelijk? Wel triest als iemand je zo oplicht.
Ik heb deze docs:
[ afbeelding ]
Heerlijk warm in de winter!
[ afbeelding ]
Die laatste heb ik 1 keer aangehad tot nu toe en dikke blaren gekregen. Moet ze dus nog even goed inlopen, maar wacht tot het beter weer is. Er ligt nog sneeuw hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |