Fijne avond makker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
het is bijna half 5 vrienden, tot de volgende
wijoquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:Driepink, voor het geval je het niet meer las, ik noemde je een droeftoeter vanwege je uitzonderlijk slechte modgedrag.
Waardeloos jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:Driepink, voor het geval je het niet meer las, ik noemde je een droeftoeter vanwege je uitzonderlijk slechte modgedrag.
Welkom op de donderdagavond!quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
het is bijna half 5 vrienden, tot de volgende
Hoezo? Er staat echt letterlijk in het bericht van Danny dat je iemand niet op de persoon mag uitschelden. Vind je het niet meer ‘droeftoeter’ van Prof zelf?quote:
Daar ging het niet om. Herman kwam erachter dat dit FOK! was en ik heette hem welkom. En dat mag niet van onze kleingevingerde vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat echt letterlijk in het bericht van Danny dat je iemand niet op de persoon mag uitschelden. Vind je het niet meer ‘droeftoeter’ van Prof zelf?
Was een complimentquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat echt letterlijk in het bericht van Danny dat je iemand niet op de persoon mag uitschelden. Vind je het niet meer ‘droeftoeter’ van Prof zelf?
Plsquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
@:Goudenvis
@:Plompzakker
@:wielrennerdt
Niemand heeft hier commentaar op de policy.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef Goudenvis het volgende:
Commentaar hebben op de policyleuk is dat he
Hou maar opquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat dit niet precies zo is gegaan. Zo wel dan snap ik je opmerking.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Herman kwam erachter dat dit FOK! was en ik heette hem welkom. En dat mag niet van onze kleingevingerde vriend.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
Het ging precies zo. Helaas kan ik dit niet meer bewijzen door de eerdergenoemde droeftoeter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet precies zo is gegaan. Zo wel dan snap ik je opmerking.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ging precies zo. Helaas kan ik dit niet meer bewijzen door de eerdergenoemde droeftoeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |