Nee joh, ik denk dat als jij ervoor openstaat en je mengt onder de mensen dat je binnen no time een vriendin hebtquote:
Ik wil geen vriendin die ik op straat straal voorbij zou lopen..quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat als jij ervoor openstaat en je mengt onder de mensen dat je binnen no time een vriendin hebt
Dat is de basis van een goede relatiequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cachie en ik zijn besties dus ik heb alle vertrouwen
Je wilt dus een vriendin die out of your league is hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin die ik op straat straal voorbij zou lopen..
Ik weet niet of jij dat ook zou doen natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin die ik op straat straal voorbij zou lopen..
Wat is dan wel een goede basis? Lust? Haat?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is de basis van een goede relatie
?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goede basis? Lust? Haat?
Preciesquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je wilt dus een vriendin die out of your league is haha
Ja dat is een verhaal die losstaat op zich... elke 2 word op handen gedragen hierquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok heeft er wel een handje van om vrouwen te aanbidden of ze nou knap zijn of niet. Het userfoto topic is daar een uitstekend voorbij in. 90% die daar post zou je straal voorbij lopen op straat
Ken ik niet, kom ik nooitquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de enige mod voor het superbelangrijke MEN forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |