Ben er weer. Kunnen weer friturenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:44 schreef wielrennerdt het volgende:
jezus @:Goudenvis @:Plompzakker en @:wielrennerdt zijn een paar uurtjes afwezig en deze bagger komt er voor in de plaast. kan toch niet
Jimmy is nog gekker op zichzelf dan jij dat bentquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeey, ben je zelf wel leuk en awesome dan?
Valt mee met mijn gekte hoor, hoog iq en nog een hoger eq en een hogere radar voor gekte, dat is alles.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy is nog gekker op zichzelf dan jij dat bent
Jazekerquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeey, ben je zelf wel leuk en awesome dan?
Jij bent wel oke.quote:
Kom niet naar school morgen als je in de buurt woont van...?quote:
Werken. Jij?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy, al plannen voor het weekend?
Ga straks naar Duitsland met een vriendin boodschappen doen, vanavond met mijn vriend uiteten, morgen moet ik 1 balk ( uiteraard de onderste) klaarleggen, buurman verderop gaat een dorpel voor mij maken, hoop ik dat het mooi weer is dan kan ik even met de motor op pad. Zondag gaan we vakantie's boekenquote:
Leuk leukquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga straks naar Duitsland met een vriendin boodschappen doen, vanavond met mijn vriend uiteten, morgen moet ik 1 balk ( uiteraard de onderste) klaarleggen, buurman verderop gaat een dorpel voor mij maken, hoop ik dat het mooi weer is dan kan ik even met de motor op pad. Zondag gaan we vakantie's boeken![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in discord.
ik heb nog nooit gediscordquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in discord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |