abonnement Unibet Coolblue
pi_186155598
Al die losse namen vind ik tot nu toe ook niet zo. Ik snap ook niet waarom er geen kleine bands tussen zitten in plaats van al die kleine indie namen :r
pi_186157285
Doe mij maar gewoon weer batches, word er een beetje moe van.
జ్ఞ‌ా
  donderdag 11 april 2019 @ 16:23:00 #228
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_186157937
Billie eilish is wel interessant vind ik. Die single Bad Guy is leuk. Benieuwd of de rest ook leuk is.
pi_186157969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 16:23 schreef peaceman het volgende:
Billie eilish is wel interessant vind ik. Die single Bad Guy is leuk. Benieuwd of de rest ook leuk is.
Ik ben er ook wel benieuwd naar als er niks anders staat. Maar het is wel duidelijk onder mijn leeftijdscategorie denk ik ;).
  donderdag 11 april 2019 @ 16:25:20 #230
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_186157984
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel benieuwd naar als er niks anders staat. Maar het is wel duidelijk onder mijn leeftijdscategorie denk ik ;).
Ja misschien wel, maar goede muziek heeft geen leeftijd.
  vrijdag 12 april 2019 @ 00:36:04 #231
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186166872
Ach.... omdat het even kan en Agoria er zal zijn

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_186169098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Nouja, ik snap je wel.

Morgen word ik 30 jaartjes jong (of oud, net hoe je het bekijkt) maar ik heb bij heel veel namen het idee dat het echt voor de "jongeren" onder ons is. IAMDBB, Girl In Red, Flohio, Lil Uzi Vert, Anne-Marie, Billie Elish, Clairo (afgezegd inmiddels), Tirzah, Flohio... tsja het is allemaal niet echt super mijn ding. En bij al die boekingen heb ik ook het idee dat het voor niet "voor mij" bedoeld is.

Dat heb ik eigenlijk al de hele losse namen lichting al (op enkele uitzonderingen na).
Gefeliciteerd Indiaan, vandaag maar gewoon een dikke vette ouwe lullen naam als kado dan maar? ;)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186169379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:38 schreef Niveath het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Indiaan, vandaag maar gewoon een dikke vette ouwe lullen naam als kado dan maar? ;)
Ja dank je.. lekker een midlife crisis naam. Goed idee. Of gewoon aankondigen dat The National een 4 uur lange show doen als vervanger voor The Prodigy.. ook goed.
pi_186169396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja dank je.. lekker een midlife crisis naam. Goed idee. Of gewoon aankondigen dat The National een 4 uur lange show doen als vervanger voor The Prodigy.. ook goed.
Zou het beste kado ooit zijn inderdaad.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186170958
Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 10:59:42 🎹 Toetsentovenaar @MatteoMyderwyk beperkt zich niet tot één genre 🎹 Deze klassiek geschoolde pianist kleurt graag buiten de lijntjes en maakt van elementen uit de pop, jazz, dance en klassieke muziek samen één geheel. #LL19 🎶Luister of lees hier meer: https://t.co/AAPtrjo0ra https://t.co/oAW1PLNIVc reageer retweet
Staat op de zondag volgens zijn website.

[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 12-04-2019 11:28:52 ]
pi_186171330
Maar hadden we blij geweest met de batch:

James Blake - Lil Uzi Vert - The Vaccines - Modeselektor - Bear's Den - Camo & Crooked
De Sluwe vos - Colin Benders - The Growlers - Donnie - Loyle Carner - Clairo - IAMDDB - Tamino - Sango - Julia Jacklin
Flohio - Black Midi - Ares - Bodega - Girl In Red - Out Of Control Army - Eskorzo - Bamba Pana & Makaveli - Matteo Myderwyk

?

[ Bericht 2% gewijzigd door indiaantje89 op 12-04-2019 11:42:04 ]
pi_186171667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar hadden we blij geweest met de batch:

James Blake - Lil Uzi Vert - The Vaccines - Modeselektor - Bear's Den - Camo & Crooked
De Sluwe vos - Colin Benders - The Growlers - Donnie - Loyle Carner - Clairo - IAMDDB - Tamino - Sango - Julia Jacklin
Flohio - Black Midi - Ares - Bodega - Girl In Red - Out Of Control Army - Eskorzo - Bamba Pana & Makaveli - Matteo Myderwyk

?
Ben er niet van ondersteboven, maar het is ook niet verkeerd toch?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186171728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:47 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ben er niet van ondersteboven, maar het is ook niet verkeerd toch?
Nee het is "ok". Al mis ik gewoon een echt toffe act bij de grote namen en een typische Grolsch Indie band (zoals Grizzly Bear, Feist, The Shins) afgelopen jaren.

En ik vind de dance namen dit jaar echt echt veel te cliché (waar is Aphex Twin :'()
pi_186172100
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee het is "ok". Al mis ik gewoon een echt toffe act bij de grote namen en een typische Grolsch Indie band (zoals Grizzly Bear, Feist, The Shins) afgelopen jaren.

En ik vind de dance namen dit jaar echt echt veel te cliché (waar is Aphex Twin :'()
Een geupdate poster zou misschien ook weer wat perspectief bieden. Eigenlijk missen we nog een dagafsluiter en nog wel enkele acts voor de Alpha/Bravo/Heineken. Komt denk ik nog wel goed. Logisch bekeken zouden er bij de bovenste 7 acts nog 2 bij moeten voor de '9 grote namen'.

Pendulum kunnen we wel uitsluiten trouwens. Die staan op Paaspop en WAE als DJ en die live show gaat pas op SW4 in première, dus dat is meer iets voor volgend jaar.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186172147
Patrick Watson staat begin augustus op Haldern Pop Festival in Duitsland, lijkt me een uitstekende boeking voor Lowlands. Kan ie z'n afzegging in 2015 mooi goedmaken.
pi_186172206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:13 schreef Mr-Brightside het volgende:
Patrick Watson staat begin augustus op Haldern Pop Festival in Duitsland, lijkt me een uitstekende boeking voor Lowlands. Kan ie z'n afzegging in 2015 mooi goedmaken.
Ja dat lijkt me een zeer prima naam.
pi_186172316
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:10 schreef Niveath het volgende:

[..]

Een geupdate poster zou misschien ook weer wat perspectief bieden. Eigenlijk missen we nog een dagafsluiter en nog wel enkele acts voor de Alpha/Bravo/Heineken. Komt denk ik nog wel goed. Logisch bekeken zouden er bij de bovenste 7 acts nog 2 bij moeten voor de '9 grote namen'.

Pendulum kunnen we wel uitsluiten trouwens. Die staan op Paaspop en WAE als DJ en die live show gaat pas op SW4 in première, dus dat is meer iets voor volgend jaar.
Die kan ik wel voor je maken hoor :P. Misschien doen ze dat nog niet gezien ze nog niet weten die de derde headliner zal zijn? Want het is letterlijk de volgorde van de website:

quote:
Tame Impala - Twent One Pilots

A$AP Rocky - Anderson .Paak & The Free Nationals - The National - New Order - Royal Blood

Anne-Marie - Bear's Den - Billie Elish - Franz Ferdinand - Giorgio Moroder - The Good, The Bad & The Queen - James Blake - Jon Hopkins - Jorja Smith - Jungle - Lil Uzi Vert - Paul Kalkbrenner - Ronnie Flex & Deuxperience

Agoria (Live) - Antal - Camo & Krooked - Colin Benders - Dennis Sulta - Donnnie - FKJ - Frank Turner & The Sleeping Souls - The Growlers - Helena Hauff - Honey Dijon - Hunee - IAMDDB - Julia Jacklin - Jungle By NIght - Lowlands Science - Loyle Carner - Mall Grab - Marcel Dettmann - Modeselektor Live - My Baby - Parcels - Sango - De Sluwe Vos Live - The Streets - Tamino - Thomas Azier - The Vaccines - Weval - Willem - Ziggy Marley

Ares - Bamba Pana & Makaveli - Black Midi - Bodega - Boy Pablo - The Chats - Code Orange - Courtesy - Dimension - Dub Inc. - Eskorzo - Flohio - Girl In Red - I Don't Know How But They Found Me - IDLES - Marc Rebillet - Matteo Myderwyk - Moonlight Benjamin - Out Of Control Army - Pond - Slaves - This Is Lovski - Tirzah - Two Feet - Whitney
pi_186172431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die kan ik wel voor je maken hoor :P. Misschien doen ze dat nog niet gezien ze nog niet weten die de derde headliner zal zijn? Want het is letterlijk de volgorde van de website:
[..]

Haha lekker bezig.
Als je het zo naast de poster van 2018 legt krijgen we in het rijtje vanaf Tame Impala tot Ronnie er nog 2 à 3 namen bij. Oja, en je hebt die verlengde Alpha tijden nog :P
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186173089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:32 schreef Niveath het volgende:

[..]

Haha lekker bezig.
Als je het zo naast de poster van 2018 legt krijgen we in het rijtje vanaf Tame Impala tot Ronnie er nog 2 à 3 namen bij. Oja, en je hebt die verlengde Alpha tijden nog :P
Ja benieuwd wat ze daarmee doen. En uiteraard wat ze met die 3e headliner spot gaan doen.

Heeft erg veel effect denk ik op je line-up als er een headliner wegvalt. Vooral zo ruim van te voren... men verwacht allemaal een vervanging. Maar dat soort namen zijn meestal ver van te voren vastgelegd. Als je een week ervoor een afzegging krijgt, dan kan je als organisatie er nog mee wegkomen dat het te kortdag is om voor vervanging te zorgen. Dat gaat nu wat lastiger..
pi_186178101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 13:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja benieuwd wat ze daarmee doen. En uiteraard wat ze met die 3e headliner spot gaan doen.

Heeft erg veel effect denk ik op je line-up als er een headliner wegvalt. Vooral zo ruim van te voren... men verwacht allemaal een vervanging. Maar dat soort namen zijn meestal ver van te voren vastgelegd. Als je een week ervoor een afzegging krijgt, dan kan je als organisatie er nog mee wegkomen dat het te kortdag is om voor vervanging te zorgen. Dat gaat nu wat lastiger..
Krezip tourt weer toch :P
pi_186188781
+Tim Knol
  Moderator zondag 14 april 2019 @ 11:02:05 #247
332671 crew  indiaantje89
pi_186206942
+Dj Marcelle
pi_186209394
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
+Dj Marcelle
Dus alle Hacienda namen gaan ook apart...
pi_186227610
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 13:08 schreef DerJoris het volgende:

[..]

Dus alle Hacienda namen gaan ook apart...
Ik denk dat Marcelle wel een nachtje X-Ray pakt, eerlijk gezegd. Krijg je een vrijdagavond met Bamba Pana en Makaveli en daarna Marcelle.
pi_186227659
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 13:08 schreef DerJoris het volgende:

[..]

Dus alle Hacienda namen gaan ook apart...
Volgens mij is dit gewoon X-Ray hoor, ze staat ook op o.a. Primavera en Dour bijvoorbeeld.

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:15 schreef mgbss het volgende:

[..]

Ik denk dat Marcelle wel een nachtje X-Ray pakt, eerlijk gezegd. Krijg je een vrijdagavond met Bamba Pana en Makaveli en daarna Marcelle.
Haha haar website is wel heerlijk trouwens en daarop is te zien dat ze op zondag komt.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')