Ja de meesten wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
is er ooit 1 vrouwelijke user geweest die @:TARDIS. niet leuk vond
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar net zo gek is de gedachte dat diezelfde seconde ook een vrouw het uitschreeuwt van de pijn omdat er weer een dik hoofd uit haar poes geperst wordt
Ik distantieer me hiervanquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Foto's van je glanzende kale knar Danny! Je userbase wil het!
Ok, tof.quote:
is dit de vrouw die tardis niet leuk vindt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ok, tof.
He maar je eigen dieet kan niet altijd gelden op dat van een ander. Ik denk dat ik jou dat af en toe zie doen. Ik kan geen maaltijd missen. Op regelmatige tijden eten en slapen is over het algemeen goed, ookal drinkt en rookt iemand. Je hoeft een ander sowieso niets te verwijten. Ieder z'n eigen leef. Ik heb zelfs gejogged vandaag, doe 'k niet vaak hoor maar wie ben jij om je in te mengen op andermans leven. Kijk, dat jij natuurgetrouw aanleg heb voor aankomen wil nog niet zeggen dat ecto's als ik ook maar moeten gaan vasten. Met je koude wangetjes. Ik ben bijna 40 km gaan fietsen voor de noodzaak, koud of niet. Wantjes aan, muts op, muziekje erbij en voedsel.
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dtquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
is dit de vrouw die tardis niet leuk vindt?
geen idee welke vrouw dit isquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
Ik vertel inderdaad nooit iets leuks.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Vertel eens iets nieuws hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vertel inderdaad nooit iets leuks.
Ik heet Niels, eindigt op een 's'. Heb er derhalve vaker mee te maken.quote:
Ja het is nu wel weer leuk geweest vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik heet Niels, eindigt op een 's'. Heb er derhalve vaker mee te maken.
Dan wordt het een bezits 's'.
Voorbeeld:
"Niels' bier"
"Nielses bier" kan ook volgens mij, maar ik ben geen taal-expert.
Nog lang niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het is nu wel weer leuk geweest vriend
Ja, maar jij bent dan ook een goedkoop en miezerig pisventje. Alsof ik jou soep zou geven...quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het is nu wel weer leuk geweest vriend
Ja lekker makkelijk dit nu die kant verloren heeftquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we politiek uit onze relatie houden.
Hoop dat je snel weer op vakantie magquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een goedkoop en miezerig pisventje. Alsof ik jou soep zou geven...
En zo begint het dus weer he. kki gebruiken ipv kk of kanker omdat dat minder erg klinkt. Zodra dat algemeen geaccepteerd is glijdt men weer af naar kanker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer op vakantie mag
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
En zo begint het dus weer he. kki gebruiken ipv kk of kanker omdat dat minder erg klinkt. Zodra dat algemeen geaccepteerd is glijdt men weer af naar kanker.
En nu ga ik mezelf TRen. Echt.
Edit: Oh, dat gaat niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |