kan aardig kloppenquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dacht dat er iedere seconde wel iemand op deze wereld sterft
Wat wil je dat ik erop zet dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag dat je je Twitter al een jaar niet had geupdate, komt daar nog verandering in?
Heel griezelig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat binnen iedereen een skelet schuilt
???! Zeker niet, dat past niet binnen de policy en ik houd mij al-tijd aan het FOK!beleid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is dit een variant van welkom op FOK?
dit was wel een leuke maar daar was ik vroegtijdig mee gestopt door gebrek aan tijdquote:
jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat binnen iedereen een skelet schuilt
wel gek als je daar over nadenktquote:
Ik plaag je maar TARDIS.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
???! Zeker niet, dat past niet binnen de policy en ik houd mij al-tijd aan het FOK!beleid.
Dankjewel vriend.quote:
ja, maar net zo gek is de gedachte dat diezelfde seconde ook een vrouw het uitschreeuwt van de pijn omdat er weer een dik hoofd uit haar poes geperst wordtquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja
net zoals dat er allerlei bacterien op je huid leven
echt griezelig
[..]
wel gek als je daar over nadenkt
wie?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
die is hitsiger dan niels op een schoolplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |