Maar ik vind het wel echt kutquote:
Ja post in ONZ dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Flips is ook altijd weer weg in een flits
vrouwen hebben nooit concentratiequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Flips is ook altijd weer weg in een flits
Het spijt me vriend. Kan je hem even herhalen dan zal ik lachen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei het eerder maar bij hem lach je
voelt een beetje als in de middelbare toen ik een grap tegen mijn vriend fluisterde en toen zei hij het hardop en moest de hele klas lachen
je kunt de pot op magistrale idiootquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het spijt me vriend. Kan je hem even herhalen dan zal ik lachen.
Ik wel ja, voldoende toiletten hier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt de pot op magistrale idioot
Echt hequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrouwen hebben nooit concentratie
Geen tijd meer voor 2 sc's helaasquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Geen tijd meer voor 2 sc's helaas
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel ja, voldoende toiletten hier.
Snap je hahahahahahahahahah
Heb ik je toch nog aan het lachen gekregenquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEHAHAHAHAHAHAHAHHA
Je kan toch op beide plekken mensen verblijven met je aanwezigheidquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel echt kutik mis mn vrienden
net even daar gekeken en dit is het eerste wat ik ziequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan toch op beide plekken mensen verblijven met je aanwezigheid
Begrijpelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net even daar gekeken en dit is het eerste wat ik zie
''Boh, vervelend dat het zo lang duurt allemaal!! Hoop dat dat snel allemaal wat beter wordt!!''
ik word zuur van die positiviteit
de een zijn dood hequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt kutal zullen er genoeg hier blij mee zijn ;p
[..]
Top.
Dat weiger ik te gelovenquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij staat onderaan de ladder.
wist je dat binnen iedereen een skelet schuiltquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dacht dat er iedere seconde wel iemand op deze wereld sterft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |