abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185745080
Hi,

Vanmiddag heb ik bij Tele2 een telefoon met abonnement afgesloten. Alles ging goed via de telefoon, contract afgesloten. Kort daarna wordt ik terug gebeld met een mededeling dat er een registratie op het adres is en dat ik contact moet opzoeken met rechtspraak.nl. Meer konden ze niet aan de telefoon bellen.

Prima dacht ik, ik bel ze wel even op. Een meisje zei aan de telefoon dat het te maken heeft met onder bewind staan of dat de vorige bewoner schulden heeft gehad mits ik dan zelf geen schulden hebt. Ik heb wel een BKR registratie maar dat is een persoonlijke lening en een hypotheek. Het meisje aan de telefoon gaf aan dat de registratie mij wel kan dwarsbomen. Ik zal in ieder geval morgen even naar de gemeente bellen maar ik snap er op dit moment helemaal niets meer van.
pi_185745316
Had ik ook bel gemeente dan kan je die persoon laten uitschrijven en is het opgelost.
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:26:07 #3
286575 Roces18
Chef de party
pi_185745388
Ook ooit gehad. Kon nooit een abbo afsluiten omdat een kamergenoot schulden had :')
Alsof ik daar wat mee te maken had... ach ja..
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_185745432
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:23 schreef Tailless het volgende:
Had ik ook bel gemeente dan kan je die persoon laten uitschrijven en is het opgelost.
Ik hoop het. Maar vorig jaar in september heb ik wel een telefoon kunnen afsluiten bij de zelfde telecom. Althans mijn partner dan. :P ;(
pi_185745453
quote:
Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef koekii het volgende:
Hi,

Vanmiddag heb ik bij Tele2 een telefoon met abonnement afgesloten. Alles ging goed via de telefoon, contract afgesloten. Kort daarna wordt ik terug gebeld met een mededeling dat er een registratie op het adres is en dat ik contact moet opzoeken met rechtspraak.nl. Meer konden ze niet aan de telefoon bellen.

Prima dacht ik, ik bel ze wel even op. Een meisje zei aan de telefoon dat het te maken heeft met onder bewind staan of dat de vorige bewoner schulden heeft gehad mits ik dan zelf geen schulden hebt. Ik heb wel een BKR registratie maar dat is een persoonlijke lening en een hypotheek. Het meisje aan de telefoon gaf aan dat de registratie mij wel kan dwarsbomen. Ik zal in ieder geval morgen even naar de gemeente bellen maar ik snap er op dit moment helemaal niets meer van.
Doe eens gek; stel eens een vraag.
pi_185745470
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar vorig jaar in september heb ik wel een telefoon kunnen afsluiten bij de zelfde telecom. Althans mijn partner dan. :P ;(
als de afbetaling van het toestel minder dan 250 is checken ze niks. of was dat toen ook een dure telefoon die je er "gratis" bij kreeg?
:]
pi_185745478
quote:

[..]

Ik kon geen WiFi afsluiten
pi_185745503
Hmmm. Iemand op hetzelfde adres.
quote:

[..]

En betaald je partner op tijd?
;)
Onder deze lijn niet schrijven
pi_185745538
Ooit gehad omdat vorige bewoner overal schulden had.
pi_185746191
Haha, ja mijn partner betaald ook op tijd. We hadden toen destijds een afspraak gemaakt dat we een groot meteen zouden betalen waardoor we BKR vrij kwamen. Hetzelfde zou ook voor vandaag zijn maar blijkbaar kan het opeens niet meer :?
pi_185747234
Misschien dat Tele2 vorige keer een foutje heeft gemaakt of het proces veranderd heeft. Het ziet er gek uit, maar valt niet veel uit te halen denk ik.

Wel als de wiedeweerga die vorige bewoner van je adres laten uitschrijven, kost je qua gemeentelijke belastingen namelijk ook nog best veel geld
pi_185759496
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:23 schreef Tailless het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:38 schreef opgebaarde het volgende:

Misschien dat Tele2 vorige keer een foutje heeft gemaakt of het proces veranderd heeft. Het ziet er gek uit, maar valt niet veel uit te halen denk ik.

Wel als de wiedeweerga die vorige bewoner van je adres laten uitschrijven, kost je qua gemeentelijke belastingen namelijk ook nog best veel geld
Ik haal uit de info van TS niet dat de vorige bewoner nog op zijn adres ingeschreven staat :? Mogelijk heeft de vorige bewoner niet zo netjes betaald aan Tele2 en hebben zij daarom het adres op een lijstje staan...

Dat verklaart overigens niet waarom een ander op hetzelfde adres in een recent verleden niet een probleem had.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')