Heeft ze nog genoeg zakgeld??quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel is panterbehang aan het bestellen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zó belangrijk is het nu ook weer niet en ik ben niet iemand die een ander uitkotst als diegene eens iets verkeerd heeft geïnterpreteerd.
dat weet ik tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zó belangrijk is het nu ook weer niet en ik ben niet iemand die een ander uitkotst als diegene eens iets verkeerd heeft geïnterpreteerd.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet nog komen, morgen of vrijdag.
of niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet nog komen, morgen of vrijdag.
Zolang ze Jessie niet tegenspreekt, mag het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze nog genoeg zakgeld??
Shelley moest het kleedje daar ook van doen??
Ohja het is Merel geld zat.
Morgen is er een casting.quote:
wat dat betreft vind ik het frontje Dylan Kaylee, best wel grappig, die bespreken alles met elkaar, en dan komen er soms leuke dingen uit qua kritiek, btw ik vind Dylan net veel byzonders, maar vandaag wel op Kaylee gestemd, leuke verschijning, netjes, aardig, creatief, lijkt me een leuke meidquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef pollewop77 het volgende:
Kaylee zit nog steeds te wachten op Merel die gaat verhuizen, hoorde er haar vanochtend ook al om vragen
Merel zit een behangetje uit te zoeken waar iedereen aan mee moet betalen zegt Kaylee. Dylan zegt dat ze haar kleding maar aan de muur hangt, is genoeg panter.
Kortom ze zien de verhuizing nog niet gebeuren want Merel heeft heel veel in te pakken
tis een zeikwijfquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat dat betreft vind ik het frontje Dylan Kaylee, best wel grappig, die bespreken alles met elkaar, en dan komen er soms leuke dingen uit qua kritiek, btw ik vind Dylan net veel byzonders, maar vandaag wel op Kaylee gestemd, leuke verschijning, netjes, aardig, creatief, lijkt me een leuke meid
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Morgen is er een casting.
Als ze niks hebben gaat dit dus nog wel ff duren.
Maar denk eerder dat er nog iets van een verhaal lijntje moet komen of zo.
Voorlopig hebben ze voor T.V. beelden genoeg en de kijkcijfers tikken ook bijna het half miljoen weer aan dus geen reden om er een verse in te stoppen.
Ik vind der dommig, shelly 2quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat dat betreft vind ik het frontje Dylan Kaylee, best wel grappig, die bespreken alles met elkaar, en dan komen er soms leuke dingen uit qua kritiek, btw ik vind Dylan net veel byzonders, maar vandaag wel op Kaylee gestemd, leuke verschijning, netjes, aardig, creatief, lijkt me een leuke meid
Die casting kan ook voor over 2 maanden zijn, ze zoeken om de 2 maanden 2 nieuwe bewoners. Inwoner 15 komt voor Mike in de plaats en die is al weken weg dus daar zullen ze zo langzamerhand wel een kandidaat voor gevonden hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Morgen is er een casting.
Als ze niks hebben gaat dit dus nog wel ff duren.
Maar denk eerder dat er nog iets van een verhaal lijntje moet komen of zo.
Voorlopig hebben ze voor T.V. beelden genoeg en de kijkcijfers tikken ook bijna het half miljoen weer aan dus geen reden om er een verse in te stoppen.
Daar houden we vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:18 schreef sjampoeh het volgende:
kayleee heeft een vervelende mail gekregen voor his ?
mss uit groningen dan, jaren geleden?????????????????? mag dat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Veels te vroeg, te vers, te pijnlijk om daar nu al grapjes over te maken
Het zou je kind/man/partner maar wezen..
grapjasquote:
heerlijk hoe nu ff naar Chris tekeer gaatquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Giggio het volgende:
Jess gaat lekker te keer maar heeft wel grotendeels gelijk
sufk*t krisl met d'r lieve vrede bewaren: doos tief op
dat mens spoort ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heerlijk hoe nu ff naar Chris tekeer gaat
Morgen is toch de casting van Talpa?!quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heerlijk hoe nu ff naar Chris tekeer gaat
Christel dan, de pinterestkustenaresse, steen aan een draadje trolquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk hem zitten, en maar lullen over mensen die geen flikker doen
AL voor de tweede keer vandaag, eerst door Merel en later door Gerquote:
voor de volgende instabielefactor om binnen te laten in u2?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen is toch de casting van Talpa?!
pikkie auwquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL voor de tweede keer vandaag, eerst door Merel en later door Ger
Geen pikkie meer over denk ikquote:
Dat werd toch wel eens tijd he, dat ze hem gaan aanpakken....quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit is opeens de niksnut, heeft nu de verkeerde pet op
Ze was in beeld op t.v. daar ziet haar make up er erger uit......zo onnatuurlijk...nek niet meegenomen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef sjampoeh het volgende:
merel gaat ff haar make-up bijwerken.
Je kan het beter opvreten, misschien dat je mooier van binnen wordt
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat werd toch wel eens tijd he, dat ze hem gaan aanpakken....
jawelquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat werd toch wel eens tijd he, dat ze hem gaan aanpakken....
daarom, zo een iemand wil je echt niet als iemand in je bedrijf als manager, vieze steukerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
en dat is jessie he: iedereen langs om iemand zwart te maken
Ja klagen en klagen over mensen dat ze eens iets moeten doen en niet moeten discuseren. Hij doet zelf niet andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Vermoeiend hoor iedere keer het zelfde riedeltje......quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Als die beledigd is dan zal iedereen dat ook horen. Dat heet eigenlijk: medestanders ronselen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Doet hij anders nooit!quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Kwam net een mail binnen.Ze komen over 3 weken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op de vergadering werd het nog met veel bombarie aangekondigd.
Na deze mededeling krijgt hij vanzelf wel ontslag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
betrouwbare werknemer die adrian als ik uiten ben neem ik gewoon ontslag ga ik reizen
Deed gerrit dat ook niet bij dat wachtbankje voor het roken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als die beledigd is dan zal iedereen dat ook horen. Dat heet eigenlijk: medestanders ronselen.
Volgens mij nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Doet hij anders nooit!
Heeft hij al met Mylene gepraat?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kwam net een mail binnen.Ze komen over 3 weken.
nah in zijn werkveld, is er altijd werk, die luxe heeft hij, maar is ook zwaar werk, dus zoveel weken op, zoveel weken af, hij heeft het goed bekekenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na deze mededeling krijgt hij vanzelf wel ontslag.
Hij had in 1 moeten blijven als enigste,en geen cameras er bij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie Uto2 is niet te vergelijken met Uto1, hou je muil daar nou eens over
Net een langspeelplaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie Uto2 is niet te vergelijken met Uto1, hou je muil daar nou eens over
Het ging nu over Jessie en de anderen doen dat net zo goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deed gerrit dat ook niet bij dat wachtbankje voor het roken.
Hij vind zichzelf zooooooo geweldigquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij had in 1 moeten blijven als enigste,en geen cameras er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |