Voor ¤75 had hij 'n elektrische koffiebrander gehad bij AliExpressquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
blender ..waar hij mee maalt, misschien moet hij voor een 10 euro een echte koffie maler kopen/halen en de bonen goed gaar laten worden zodat ze niet meer wit/bleek zijn,
Zodat het niet kan plakken?
Dat is het dus, vanmorgen eerste Merel nu Gerquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Chea49 het volgende:
Aap komt uit de mouw, Jessie niet tegenspreken.
'n dikke nog wel, liep vast los in Laren?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zag vanmorgen met boodschappen doen een heel dikke panter, ik schrok!
ook al was hij dat wel, zijn daden matchen niet met wat er uit die vis-achtige flubberlippen van die halve schedel komtquote:
ik doe geen boodschappen in Laren scheetquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n dikke nog wel, liep vast los in Laren?
ken je nagaan, want opzich koffie verkopen als utopiaanse koffie , was geen verkeerd idee hoirquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor ¤75 had hij 'n elektrische koffiebrander gehad bij AliExpress
Grappig hoe dat doorwerkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zag vanmorgen met boodschappen doen een heel dikke panter, ik schrok!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grappig hoe dat doorwerkt.
Punk en ik kwamen een keer een look a like van Nicole tegen in het ziekenhuis.
Ik schok me kapot, had haar zo kunnen wezen.
En dat zeg je nu pasquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik doe geen boodschappen in Laren scheet
de ander moet dat doen ja, zij zelf niet!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie Hiske begrijpt Gerrit heel goed nu. Zij is toch altijd zo voor het uitspreken van alles.
Je praat door me heen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoe waagt iemand het om Jessie zijn gezag te ondermijnen hoe durft ger het gesprek over closet rollen te stoppen
![]()
Die Jes wordt met de dag zieliger
Misschien, maar met deze vergadering zei hij zinnigere woorden dan alle andere 13 bij elkaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
grootste nietsnut in Utopia Historie
Inderdaad. Gerrit is altijd al lui geweest en toch had Jessie lol met hem en nu opeens is dat een probleem?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoe waagt iemand het om Jessie zijn gezag te ondermijnen hoe durft ger het gesprek over closet rollen te stoppen
![]()
Die Jes wordt met de dag zieliger
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gerrit en jessie waren dikke mik tot gerrit hem tegen spreekt dan is Jessie boos
Dat had hij al veel eerder kunnen zeggen, maar doet het pas nu hij tegengas krijgt. Grote lafbek en let op, dit gaat de hele middag met jan en alleman besproken worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
Haha jessie tegen Gerrit niets doen en je hand ophouden is geen optie. Je wil een computer een smartphone en een DJ set maar verdiend geen moer en doet niets al die maanden er aan om het voor je zelf te verdienen.
Volgens mij heeft iedereen daar het druk in me hoofdsyndroomquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gerrit is altijd al lui geweest en toch had Jessie lol met hem en nu opeens is dat een probleem?![]()
Hiske over schoonmaakwerkzaamheden. Ziet ze nou serieus niet dat ze zelf totaal niets doet daar?
Toen Jessie lol met Schedel had hield hij zijn bek dicht, nu probeert hij een belangrijke rol aan te nemen terwijl hij in zijn hele Utopia tijd niks heeft klaar gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gerrit is altijd al lui geweest en toch had Jessie lol met hem en nu opeens is dat een probleem?![]()
Hiske over schoonmaakwerkzaamheden. Ziet ze nou serieus niet dat ze zelf totaal niets doet daar?
Is ze nog niet verhuisd naar die hut van Franny?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef b_engeltje het volgende:
Snap eeik wel , wat een gezeik!!
Overal om , om de kleinste gefrut
Nou conclusie queen Merel kan nog ff fluiten naar der eigenhuisje
Jammer *schat*
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef zodeju het volgende:
Whaa....Katie zit in Merels huisje.......die dacht natuurlijk ik ga bij mijn soortgenoten liggen......
geen ideequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ze nog niet verhuisd naar die hut van Franny?
Gaat niet alléén maar om geld binnen brengen. Maar maak je in ieder geval nuttig daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Overdrijven van Gerrit, de twee nietsnutten op dat bankje weten het zo goed maar doen allebei echt helemaal niets voor de groep en verdienen dus helemaal geen ene cent.
OMGquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef zodeju het volgende:
Whaa....Katie zit in Merels huisje.......die dacht natuurlijk ik ga bij mijn soortgenoten liggen......
Ja vroeger ... deed ik er 9 jaar overquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]in mijn optiek studeren studenten
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Dylan klaagt nu al over het geld dat hij met de tattooshop gaat verdienen, ook zal gaan naar de mensen die in zijn ogen niets doen.
Is in Uto1 ook grandioos mislukt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ken je nagaan, want opzich koffie verkopen als utopiaanse koffie , was geen verkeerd idee hoir
Bestelbaar via de webshop
Proeven, en verkoop op de markt
Dat had best leuke handel op kunnen leveren
Inderdaad en dat doen die twee dus ook allebei niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat niet alléén maar om geld binnen brengen. Maar maak je in ieder geval nuttig daar.
9 jaar vind ik niet eens slechtquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger ... deed ik er 9 jaar over
Dus dát!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie is zo voorspelbaar. Gerrit is zijn maat, zolang hij naar Jessies pijpen danst. En zodra er tegengas komt, komen er allerlei verwijten.![]()
Gerrit had zo'n gelijk: waarom heb je dat gisteren niet gezegd of eergisteren of vorige week.
go katiequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Katie in Merel's huisje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen daar het druk in me hoofdsyndroom
Adriaan? Die doet dat altijd, maar wie spotte jij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
He iemand die wel zijn handen was na het toiletgebruik. Wat bijzonder voor daar.
ok..ik heb uto 1 niet voledig gevolgdquote:
In het verleden kon je jarenlang lui liggen zijn maar tegenwoordig moet je binnen een bepaalde tijd toch echt je studie hebben afgerond.quote:
Jessie en inderdaad adriaan doet dat wel altijdquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan? Die doet dat altijd, maar wie spotte jij?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef zodeju het volgende:
Jessie ook inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie en inderdaad adriaan doet dat wel altijd
Terecht, een neef van mij ging van studie naar studie. Heeft tot zijn 38e gestudeerd. En is gaan werken na enkele jaren als groenteboer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In het verleden kon je jarenlang lui liggen zijn maar tegenwoordig moet je binnen een bepaalde tijd toch echt je studie hebben afgerond.
Omdat ik net hoorde dat Merel weer een wand wil panteren, zei die nieuwe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
geen idee
Brandon had beloofd daar een bed te maken, brandon komt meestal zijn beloftes wel na
Gisteren ook franny de kasten leeg zien halen, dus kwa die info zeg ik ja ze zal er wel al liggen
Maar dan verwacht je van haar wel gemopper de dag later over iets, en heb haar nog niet horen mopperen
Wat een kleur hebben ze weer uit gezocht......verf gaat dacht ik wel altijd in opdracht......quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:20 schreef juul. het volgende:
Jeetje wat vloekt die tafel bij die stoelen
Ik heb jessie al een paar keer betrapt dat hij de kraan aanzet en doet alsof hij zijn handen eronder houdquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie en inderdaad adriaan doet dat wel altijd
AFTH heeft het uiteindelijk toch ook wel gerooidquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Terecht, een neef van mij ging van studie naar studie. Heeft tot zijn 38e gestudeerd. En is gaan werken na enkele jaren als groenteboer.
Dat was hij bij mij allang hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie valt nu keihard door de mand
Ja, of ie even mee wilden helpen met het tillen van iets dat hij weer op de oude plaats wilde hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Adriaan flipt, Sjel wulde weer wat
Vind het zo'n lekker ding, die Katie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Katie in Merel's huisje
[ afbeelding ]
Heb echt met hem te doenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Adriaan breakdown ''ik wil naar huis''
Dat doet ie thuis maar op zijn hometrainerquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou, helpt die man ff z'n kist inpakken.
We verkorten 24 uur ff naar 24 minuten
Sjel zei, ik wil ook zo'n kastje, en dat was de druppelquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of ie even mee wilden helpen met het tillen van iets dat hij weer op de oude plaats wilde hebben.
Hangt er maar vanaf wat voor studie je doet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
9 jaar vind ik niet eens slecht
ja gemene Thunderbitch, lag in een deuk gisteren om haarquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het zo'n lekker ding, die Katie.
Om er iets op te kunnen verdienen moet je best wel veel vragen voor een half pondje koffie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ok..ik heb uto 1 niet voledig gevolgd
Maar in theorie dan 😉 zou het een leuk product kunnen zijn
Geen sopje, niet schuren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
schoonmaken hoeft niet, je gooit er gewoon een klodder verf over
hij is de enige die eigenlijk nog wel een ideaal heeft, heb me heus wel eens geirriteerd aan hem, maar in mijn ogen een echte Uopiaan in de goede zin van het woordquote:
Dat wilde ik net tikken over Hiske, die lult ook wat af de laatste dagenquote:
En dan nog maar hopen dat het smaakt..quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Om er iets op te kunnen verdienen moet je best wel veel vragen voor een half pondje koffie.
Helemaal met je eens dat het nu beter geregeld is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Terecht, een neef van mij ging van studie naar studie. Heeft tot zijn 38e gestudeerd. En is gaan werken na enkele jaren als groenteboer.
Die man zit zo ingewikkeld in elkaar dat hij er zelf last van heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is de enige die eigenlijk nog wel een ideaal heeft, heb me heus wel eens geirriteerd aan hem, maar in mijn ogen een echte Uopiaan in de goede zin van het woord
beide hebben voor mij hun houdbaarheids datum overschredenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wilde ik net tikken over Hiske, die lult ook wat af de laatste dagen
de druk is ook hoog hoor nu, maar eens, vroeger was dat echt zo, de eeuwige studenten, verschrikking was datquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens dat het nu beter geregeld is.
Ik dacht dat zij hem juist wilde troosten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Adriaan flipt, Sjel wulde weer wat
Die is pas beledigd, het luie varken.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die is pas beledigd, het luie varken.
Daar hebben Jessie en Adriaan gewoon gelijk in Gerrit is een luie donder maar denkt wel mee te moeten praten met zijn grote bek.
Samen met Jessie moven en drie nieuwe erinquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
beide hebben voor mij hun houdbaarheids datum overschreden
daarna rende ze achter hem aan ja, kloptquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij hem juist wilde troosten?
Ja, wilde ze ook. Hij flipte ook niet om dat kastje en bood ook zijn excuus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij hem juist wilde troosten?
Is toch geen normaal gedrag van die gast?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Arme Adje, hij wordt langzaam gek
De persoon Adje is klaar, hij wil naar huis
[ afbeelding ]
Wat vreemd dat Jessie er nooit eerder iets over gezegd heeft, als het hem zo dwars zit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Daar hebben Jessie en Adriaan gewoon gelijk in Gerrit is een luie donder maar denkt wel mee te moeten praten met zijn grote bek.
zoietsquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
JEssie pakt zoveel aan omdat die van de bank wil worden afgehouden, zei Chris dat nu?
je zal zo een gesprek met haar hebben, ik zou zo verschrikkelijk gaan lachen, met die knipperende ogen erbij, me afvragen ben je nu serieus, of moet je wat van me?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met Jessie moven en drie nieuwe erin
wat is normaal? Ik snap het welquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch geen normaal gedrag van die gast?
Vertel?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja gemene Thunderbitch, lag in een deuk gisteren om haar![]()
Ergens zit er iets in zijn hoofd niet goed, had wel met hem te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch geen normaal gedrag van die gast?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Jessie blijft en Franny gaat ook
Sneu, maar hij zal in de buitenwereld ook wel tegen deze dingen aanlopen.....er hadden toch minstens al kassen kunnen staan velden met allerlei kruiden e.d.quote:
Vind hem af en toe erg hypocriet en staat nooit open voor anderen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is de enige die eigenlijk nog wel een ideaal heeft, heb me heus wel eens geirriteerd aan hem, maar in mijn ogen een echte Uopiaan in de goede zin van het woord
Thunderbitch was Katie ook helemaal zat, maar een stom vet varken ofzo, maar ze zei het zo grappig! Lag helemaal in een deukquote:
Dan heb jij noet goed opgelet want hij heeft het er best vaak over.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat vreemd dat Jessie er nooit eerder iets over gezegd heeft, als het hem zo dwars zit.
tsja, maar hij heeft ook echt geen gelijkgestemdenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind hem af en toe erg hypocriet en staat nooit open voor anderen.
Heeft Jessie nooit eerder last van gehad en nu Gerrit hem in de rede viel (hoe durft hij) heeft meneer Jessie er opeens last van. Ego van Jessie is eindeloos groot.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Is dat uitgevonden dan? Ei van Columbus enzo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit: hij denkt dat hij het ei heeft uitgevonden.
Wel grappig dat je dat zegt, als het geld opleverdquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dan heb jij noet goed opgelet want hij heeft het er best vaak over.
En laten we eerlijk zijn toen Gerrit bij de musketiers zat deed hij ook niks, de andere twee brachten geld binnen.
Gerrit niet.
Hij had die DJset al lang kunnen verdienen door eens iets te gaan doen wat geld oplevert, maar daar is hij te lui voor.
Hij zit al 9 maanden niks te doen.
Oké, heb wat gemist, solly.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarna rende ze achter hem aan ja, klopt
Ze hebben daar allemaal een ego zo groot als morgen de hele dag!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Jessie nooit eerder last van gehad en nu Gerrit hem in de rede viel (hoe durft hij) heeft meneer Jessie er opeens last van. Ego van Jessie is eindeloos groot.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je zal zo een gesprek met haar hebben, ik zou zo verschrikkelijk gaan lachen, met die knipperende ogen erbij, me afvragen ben je nu serieus, of moet je wat van me?
Zielige opmerking.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn toen Gerrit bij de musketiers zat deed hij ook niks, de andere twee brachten geld binnen.
Gerrit niet.
Hij had die DJset al lang kunnen verdienen door eens iets te gaan doen wat geld oplevert, maar daar is hij te lui voor.
adriaan reed met een trolley met een kastje erop, ohhh zo een kastje wul ik ook zegt Sjellie, Adriaan flipt, en zegt bekijk het maar, en toen rende ze er achteraan om het goed te makenquote:
Dat warrige van hem en het niet in woorden om kunnen zetten. Hij doet dan altijd zijn armen/handen dan tegen zijn hoofd aan. Ik weet het niet, heb nooit zoiets gezien bij een mens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat is normaal? Ik snap het wel
pfff iemand was het, analyse over Adriaan, en dat gedoe met zn moeder verliezen zo jong enzo, en dat hij daarom zo slecht met veranderingen omgaatquote:
Nee, dat is jouw mening en die neem ik dus niet meer serieus met dat soort zielige reacties.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat is niet zielig dat is zo.
Prima doe ik dat met jou reacties!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw mening en die neem ik dus niet meer serieus met dat soort zielige reacties.
Vind het ook best sneu want je ziet dat hij zijn best doet en opeens is er een stop doorgeslagen in zijn hoofd lijkt het wel. Dat hij zich eenzaam voelt vind ik het ergste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens zit er iets in zijn hoofd niet goed, had wel met hem te doen.
Hij voelt zich heel eenzaam en onbegrepen, heeft hij in de b uitenwereld ook. Dan pakt hij zijn biezen en gaat hij op reis. Nu zit hij opgesloten en kan geen kant op. Heel triest eigenlijk.
Top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:40 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Prima doe ik dat met jou reacties!
ja daar heb ik iets over geschreven ja kloptquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pfff iemand was het, analyse over Adriaan, en dat gedoe met zn moeder verliezen zo jong enzo, en dat hij daarom zo slecht met veranderingen omgaat
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja ik wel, best veel zelfsquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat warrige van hem en het niet in woorden om kunnen zetten. Hij doet dan altijd zijn armen/handen dan tegen zijn hoofd aan. Ik weet het niet, heb nooit zoiets gezien bij een mens.
Zou het dát zijn denk je? Lijkt wel of ze stiftanden heeft en steeds zit te voelen of ze er nog wel zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Stel je voor dat daar lippestift op zit
Dan mis je inderdaad je familie om te kunnen mopperen of zeuren. En dan ben je het weer kwijt.....hier kan hij geen kant op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het ook best sneu want je ziet dat hij zijn best doet en opeens is er een stop doorgeslagen in zijn hoofd lijkt het wel. Dat hij zich eenzaam voelt vind ik het ergste.
Ik had van hem verwacht dat hij een doorzetter was maar maakt niks af inderdaad. Begon al met die moestuin, is amper iets uit gekomen. Ook al was het een hete zomer, anderen oogsten heel wat uit hun moestuin hier. Zijn spanningsboog is heel beperkt volgens mij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sneu, maar hij zal in de buitenwereld ook wel tegen deze dingen aanlopen.....er hadden toch minstens al kassen kunnen staan velden met allerlei kruiden e.d.
Niks maakt hij ook af......vooral niet als het hem even tegenzit en niet gaat zoals hij het in zijn hoofd heeft......
of die botox, fillers, whatever, normaal voel je wel een beetje als er iets tussen je tanden zit, maar ik denk meer een heel geaffecteerd maniertje hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het dát zijn denk je? Lijkt wel of ze stiftanden heeft en steeds zit te voelen of ze er nog wel zitten.
Jessie slaat een tand uit Karin haar mond.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het dát zijn denk je? Lijkt wel of ze stiftanden heeft en steeds zit te voelen of ze er nog wel zitten.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Jessie slaat een tand uit Karin haar mond.
[ afbeelding ]
Oké, snap de sfeer wel waarin ze dat deed. I love sarcasm.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Thunderbitch was Katie ook helemaal zat, maar een stom vet varken ofzo, maar ze zei het zo grappig! Lag helemaal in een deuk
Ja enquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, snap de sfeer wel waarin ze dat deed. I love sarcasm.
O, maar dat Gerrit lui is weet iedereen wel maar nu is Jessie gewoon kwaad dat hij in de rede werd gevallen en dat stoort Jessie. Erg kinderachtig allemaal en behoorlijk narcistisch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Gerrit niet.
vorm van autisme?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had van hem verwacht dat hij een doorzetter was maar maakt niks af inderdaad. Begon al met die moestuin, is amper iets uit gekomen. Ook al was het een hete zomer, anderen oogsten heel wat uit hun moestuin hier. Zijn spanningsboog is heel beperkt volgens mij.
absoluutquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee zeg, dan pruim ik Jessie nog maar ff.![]()
![]()
![]()
Daar klaagt hij vanaf dag 1 al over. Ga gewoon lekker je eigen gangetje en laat de zooi de zooi daar. Jammer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja, maar hij heeft ook echt geen gelijkgestemden
Ja de narcist (jessie) kan niet tegen een weerwoord hequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, maar dat Gerrit lui is weet iedereen wel maar nu is Jessie gewoon kwaad dat hij in de rede werd gevallen en dat stoort Jessie. Erg kinderachtig allemaal en behoorlijk narcistisch.
Narcist? Ben je niet goed. Dikke aanname dus!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de narcist (jessie) kan niet tegen een weerwoord he
Ze moeten allemaal met hem aan het handje lopen.,
Maar doen ze dat niet dan hoppa is ie op zijn pikkie getrapt
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is toch een normale uitdrukking?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat zegt, als het geld opleverd
Pakken van jessie, kleding van merel , brood van a3 heeft geld opgeleverd..
Foetsie weg poef, als sneeuw voor de zon nnog 82 ct op de rekening
Heeft toch geen zin daar ..geld gaat er harder uit dan er inkomt
wwet ik niet, in zo een setting heb je soms ook wel wat backup nodig, en ik vind dat hij best sterk is, al heel lang zonderquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar klaagt hij vanaf dag 1 al over. Ga gewoon lekker je eigen gangetje en laat de zooi de zooi daar. Jammer.
Ja, maar dat komt op hetzelfde neer......dacht dat het ook vaak gebruikt wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow nee is erger
Denkt Jessie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:37 schreef cobain1994 het volgende:
Grootverdiener in spe.
[ afbeelding ]
Gaan we weer persoonlijk worden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Narcist? Ben je niet goed. Dikke aanname dus!
Is ook zo, helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:37 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze hebben daar allemaal een ego zo groot als morgen de hele dag!
Niemand uitgezonderd!
ik erger me groen en geelquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow nee is erger
Ik ga helemaal niet persoonlijk woorden. Ik stel je hier alleen terecht dat je bepaalde dingen niet kunt zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan we weer persoonlijk worden?
Ik vind hem een grote narcist en dat mag ik vinden
Dank je Braam, dan zit het toch ff anders. Laatste druppel was dat voor Adriaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
adriaan reed met een trolley met een kastje erop, ohhh zo een kastje wul ik ook zegt Sjellie, Adriaan flipt, en zegt bekijk het maar, en toen rende ze er achteraan om het goed te maken
Mee eens hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan we weer persoonlijk worden?
Ik vind hem een grote narcist en dat mag ik vinden
doofpot...quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:53 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Heerlijk dit, ben benieuwd hoe dit in de uitzendingen word geknipt
dat was mijn indruk maar hoor, en toevallig zat ik op die stream en zag het gebeuren, maar je weet zelf ook dat je dingen anders kan interpreteren dan een anderquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je Braam, dan zit het toch ff anders. Laatste druppel was dat voor Adriaan.
Hij is een snelle leerling..quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en dan????? Hij weet nog niet eens hoe het werkt
Clowntjes houden van kleur.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
geweldig
Okergele muur
Paars roze kastje , is het kleedje straks groen?
Yep. Die zal wel kelderen in de poll.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie eindelijk afstand aan het nemen van lamzak Greet?
Wil je geen UI met Jessie met grijs haar?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie eindelijk afstand aan het nemen van lamzak Greet?
Dat begrijp ik nu wel inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan mis je inderdaad je familie om te kunnen mopperen of zeuren. En dan ben je het weer kwijt.....hier kan hij geen kant op.
Denk ook dat ze het beter kunnen als vrouwen.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:52 schreef Koesjes het volgende:
Vind het wel mooi dat die jongens er steeds weer uitkomen. Sorry dat ik ff positief ben haha.
Luie Gerrit denkt door aan 'n paar knopjes te draaien, goud geld te gaan verdienenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en dan????? Hij weet nog niet eens hoe het werkt
geen zin om met formaatjes te kloten dus nee, en denk dat er geen ergere foto van Jessie isquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil je geen UI met Jessie met grijs haar?
Denken ze daar allemaalquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Luie Gerrit denkt door aan 'n paar knopjes te draaien, goud geld te gaan verdienen![]()
moeten er wel evenementen geplanned worden..ook weer zoiets wat nooit never gebeurd of wat ze kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Luie Gerrit denkt door aan 'n paar knopjes te draaien, goud geld te gaan verdienen![]()
Dat was erg!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Jessie slaat een tand uit Karin haar mond.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
geen zin om met formaatjes te kloten dus nee, en denk dat er geen ergere foto van Jessie is
Denk dat Gerrit niet verder komt dan de kinderdisco op woensdagmiddagquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
moeten er wel evenementen geplanned worden..ook weer zoiets wat nooit never gebeurd of wat ze kunnen
Zegt Jessie nu dat mensen anderen wijzen op tekortkomingen die ze zélf hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:46 schreef b_engeltje het volgende:
Jessie nu over gerrit ,die gozer wil niks anders doen dan op de punt van de tafel zitten en zijn bek opentrekken...
Beschrijft hij nu zichzelf?
Misschien vond Lenie dat wel een beter ideequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het idee, nee weet misschien wel zeker, dat Shelley Jessie leuk gaat vinden en dat steekt misschien ook wel bij Gerrit. Jaloezie en de kift...
ik snap die denkwijze nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denken ze daar allemaal
Hoorde daarstraks Dyl al zeggen dat ze veel geld gingen verdienen en dat de luilakke er ook van gingen profiteren
en dat was ook wat ze wilde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was erg!Maar ze heeft er een prachtige prothese aan overgehouden!
Mij staat het beter, en is puur natuurquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het haar van Jessie geweldig, veel te leuk eigenlijk, voor hem, past niet
Zoiets zal het wel zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vorm van autisme?
Die asperger ofzo ..geen veranderingen aankunnen?
haha spiegel!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zegt Jessie nu dat mensen anderen wijzen op tekortkomingen die ze zélf hebben?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vorm van autisme?
Die asperger ofzo ..geen veranderingen aankunnen?
Ben ook wel benieuwd hoe Shel zich gaat gedragen al Jessie en Gerrit elkaar niet meer moeten. Welke kant gaat ze opquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het idee, nee weet misschien wel zeker, dat Shelley Jessie leuk gaat vinden en dat steekt misschien ook wel bij Gerrit. Jaloezie en de kift...
Jessie gaat sowieso al goed met A3...quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
En Jessie en Adriaan branden nu Gerrit en nog een aantal af en kloppen zichzelf op de borst.
Jessie zal nu wel moeten bonden met Adriaan, die heeft verder geen maatjes meer over.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow nee is erger
Nieuw script in wording!quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe Shel zich gaat gedragen al Jessie en Gerrit elkaar niet meer moeten. Welke kant gaat ze op
dan zie je hetzelfd als ik, Sjellie vind Jessie heel leuk, met vergaderingen zit ze pontificaal naast hem, maar Merel 50 kilo teveel, en Sjellie 50 IQ te weinigquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
De keuze is snel gemaakt dan...quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan zie je hetzelfd als ik, Sjellie vind Jessie heel leuk, met vergaderingen zit ze pontificaal naast hem, maar Merel 50 kilo teveel, en Sjellie 50 IQ te weinig
Gerrit , heb niet het idee dat shelly zo vol is van jessie hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe Shel zich gaat gedragen al Jessie en Gerrit elkaar niet meer moeten. Welke kant gaat ze op
Kom op zeg, dat zie je toch duidelijk bij Jessie. Alles moet gaan zoals meneer het beveelt en loop je niet binnen zijn lijntjes dan kun je de pleuris krijgen. Nee hoor, typisch narcistisch gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Narcist? Ben je niet goed. Dikke aanname dus!
jij, mag helemaal niet klagen! Je hebt prachtig haarquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mij staat het beter, en is puur natuur
Dan zie je dat niet correct.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat zie je toch duidelijk bij Jessie. Alles moet gaan zoals meneer het beveelt en loop je niet binnen zijn lijntjes dan kun je de pleuris krijgen. Nee hoor, typisch narcistisch gedrag.
En vandaar had ze vannacht stomende sex met Gerrit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Erger me groen en geel. Erger mij er bont en blauw aan. Irriteer mij mateloos. Zo ken ik deze uitdrukkingen.quote:
Vriendin van me gaat vandaag 'coupe et colour Jessie ' doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Seriieus het staat Jessie goed, met een weekje staat het beter, dan gaat dat heel blauwe er een beetje vanaf, en een ietsie uitgroei wat het iets natuurlijker maakt, en die toef op zn hoofd mag iets meer weg
Dus dat, duidelijk te zien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat zie je toch duidelijk bij Jessie. Alles moet gaan zoals meneer het beveelt en loop je niet binnen zijn lijntjes dan kun je de pleuris krijgen. Nee hoor, typisch narcistisch gedrag.
Ah vandaar dat hij moppperde over Adriaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jessie gaat sowieso al goed met A3...
Ik zie het ook zoquote:
Geen back-up geeft hem dat eenzame gevoel neem ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wwet ik niet, in zo een setting heb je soms ook wel wat backup nodig, en ik vind dat hij best sterk is, al heel lang zonder
ik ben het niet met je eens, tis een drammer, raar mens,een oplichter, maar geen narcist, Tim is dat bv absoluut welquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
daar heeft hij in mijn ogen weer een zinnig puntquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:04 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit luistert teveel naar Hiske
Beiden helemaal van 't padje af
Gerrit wil de vergaderingen zakelijker
Dat kan best hoor Freaky, als je nagaat wat jij er soms uitkraamt en dit is gewoon de waarheid en beslist geen onzin of viezigheid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet persoonlijk woorden. Ik stel je hier alleen terecht dat je bepaalde dingen niet kunt zeggen.
Hij wil sturing geven. Te grappig en een beetje sneu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:04 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit luistert teveel naar Hiske
Beiden helemaal van 't padje af
Gerrit wil de vergaderingen zakelijker
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel is panterbehang aan het bestellen.
Heel sneuquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:06 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Hij wil sturing geven. Te grappig en een beetje sneu.
Het is iemands waarheid geen feit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kan best hoor Freaky, als je nagaat wat jij er soms uitkraamt en dit is gewoon de waarheid en beslist geen onzin of viezigheid.
En de bv mag het betalen, want zelf heeft ze geen geld meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:52 schreef Koesjes het volgende:
Vind het wel mooi dat die jongens er steeds weer uitkomen. Sorry dat ik ff positief ben haha.
Er zijn verschillende vormen hequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben het niet met je eens, tis een drammer, raar mens,een oplichter, maar geen narcist, Tim is dat bv absoluut wel
Juist.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben het niet met je eens, tis een drammer, raar mens,een oplichter, maar geen narcist, Tim is dat bv absoluut wel
die heeft al meer dan 2000 euro binnen hoor, meer dan de DJset, en op zo een manier dat ze het nog kan meenemen ook, van Jessie geleerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voetjes stampen dan lukt het wel, kijk maar naar Merel.![]()
Van welk geld.. zet dat kind toch is op slot ..handboeien om ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Zó belangrijk is het nu ook weer niet en ik ben niet iemand die een ander uitkotst als diegene eens iets verkeerd heeft geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat was mijn indruk maar hoor, en toevallig zat ik op die stream en zag het gebeuren, maar je weet zelf ook dat je dingen anders kan interpreteren dan een ander
dat zou ik dan een egoistisch mens noemen, geen narcis, tussenvorm egocentrisch is er ook nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende vormen he
Je hebt bijvoorbeeld al een onderscheid tussen een narcist zijn en narsistische trekjes hebben
Tim had een andere vorm/tak dan jessie
Jessie kan soms nog menselijk zijn , daar waar tim dat vermogen niet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |