quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef Lyza666 het volgende:
Antwoord ook maar niet, het doet er niet toe.
Ik ben voorlopig even wat anders doen
Ja wie weet dat er ooit eens een mogelijkheid komtquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je. Meestal is er wel een modje die het dan wil aanpassen maar dan is er meestal al uitgebreid over gepost.
karnickel?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja in utopia treiben ze het wie de karnickel
Anders verwoord idd, niet 'misschien' Het ging echt over 'potten' en welke 'pot' te doen etc..quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar het had iets anders verwoord mogen worden, maar fann is verder ook niets te verwijten.. tis de schuld van Fok! dat je als opener de TT niet mmer aan kunt passen
Hadden ze dat niet al aan je cv kunnen zien ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vanmorgen weer een sollicitatiegesprek maar mijn ervaring sluit niet aan op de vacature. Maar ze gaan voor mij verder kijken.
Ik weet dat het er in het vorige topic over ging.. Fann kwam er zelf meequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Anders verwoord idd, niet 'misschien' Het ging echt over 'potten' en welke 'pot' te doen etc..
Ik snap dat niet zo..
Ik snap.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt, maar wilde het gezegd hebbenEn tja..ik weet wat je bedoelt. Ben niet zo van het schelden. Tenzij het over Trump gaat of Baudet/Hiddema/Wilders. Die noem ik wel eens klootzakken.
Het was voor een functie tekenaar leidingwerk, dat heb ik in het verleden wel gedaan maar ze wilden daar ook iemand met meer kennis en dat heb ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet al aan je cv kunnen zien ?
Dubbel sneu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, er woont hier ook een transgender stel en die zijn helemaal het mikpunt, te triest voor woorden.
Gewoon wat van zeggen btw als iets kwetsend isquote:
Nee, ik heb gewoon geen mening in het openbaar anders krijg ik ruzie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dat is dan jouw reden om er maar niks van te vinden? Omdat het toch wel gebeurt?
LOL de schuld van fok.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar het had iets anders verwoord mogen worden, maar fann is verder ook niets te verwijten.. tis de schuld van Fok! dat je als opener de TT niet mmer aan kunt passen
Ik had het al gevonden.quote:
Wie weet, ooit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet dat er ooit eens een mogelijkheid komt
Dat dit nog steeds gebeurt......quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, er woont hier ook een transgender stel en die zijn helemaal het mikpunt, te triest voor woorden.
Oh nee, ik heb geleerd mijn mond te houden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon wat van zeggen btw als iets kwetsend is![]()
Stukje choco?
Is weer eens iets anders dan Sacha of de RABO-bankquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hm dat is ook een idee. Misschien kan cowgirl @:Lyza666 ‘m neerlasso’en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |