Boks.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ding ding ding, de hoofdprijs.
![]()
Ik heb die stempel ja. Gelukkig zijn er veel verschillende soorten borderliners.
Avocado?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:08 schreef mario390 het volgende:
hoe heet de groene fruit met de Dikke Kern binnen?
Jouw uitstraling helpt daar misschien bij, wat je zelf verteld heb dan he.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gedurende al die jaren dat ik hier woon nog nooit door iemand lastiggevallen, frappant?
Dat is mijn punt, ze weten donders goed wie ze aandurven en dat is uitermate laf.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw uitstraling helpt daar misschien bij, wat je zelf verteld heb dan he.
Misschien moet hij die honkbalknuppel eens achterwege laten als hij naar buiten loopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja. Nare mensen zijn dat dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, ze weten donders goed wie ze aandurven en dat is uitermate laf.
Ik denk dat zijn gezicht genoeg is. Zoals hij zelf vertelde.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet hij die honkbalknuppel eens achterwege laten als hij naar buiten loopt.
Die staat binnen in de muurkast naast de voordeur.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet hij die honkbalknuppel eens achterwege laten als hij naar buiten loopt.
Nou ja met dat lange haar behoort hij daar misschien ook wel tot een risicogroepquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja met dat lange haar behoort hij daar misschien ook wel tot een risicogroep
Ik lijk bepaald niet op een transgender, gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja met dat lange haar behoort hij daar misschien ook wel tot een risicogroep
Dat niet, hardrocker of zo of van een motorbende.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lijk bepaald niet op een transgender, gelukkig maar.
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meisjes met lange haren schiet bij mij te binnen.
Wel met rode haren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |