Kipfiletquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
naast mijn broodje zalm waar zal ik verder voor kiezen
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje gebraden gehakt
- broodje ardennerham
geen stempas nodig om te stemmen
Kipfilet. Je lichaam is een tempelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
ham? blijf eens van je soortgenoten af, viezerikquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
LAAT ME MET RUSTquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ham? blijf eens van je soortgenoten af, viezerik
Wat ben je weer meedogenloosquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zolang we voor jouw zorg meebetalen
ik ben moeilijk gezondquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zolang we voor jouw zorg meebetalen
Een echte Hagenees was datquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sugar Lee Hooper was ook "moeilijk" "gezond"
echt zin om van gebouw naar gebouw te springen met mijn grappling hook en iedere 3 minuten dood te gaanquote:
Lijkt me enig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt zin om van gebouw naar gebouw te springen met mijn grappling hook en iedere 3 minuten dood te gaan
Rosbief. Met zeezout en truffelmayo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
knap als je zo lenig bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:21 schreef Myrr het volgende:
Zin in rosbief nu ga even aan mn poes likken haha.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:21 schreef Myrr het volgende:
Zin in rosbief nu ga even aan mn poes likken haha.
zou niet durvenquote:
Nee ik ben nu voor de wet verbonden aan mijn partner dus het is over en uit met uitnodigingen.quote:
Wat niet weet..quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik ben nu voor de wet verbonden aan mijn partner dus het is over en uit met uitnodigingen.
Klinkt klote.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik ben nu voor de wet verbonden aan mijn partner dus het is over en uit met uitnodigingen.
toen je dit typte stond ik al bij de bakker en ik ben voor de kipfilet gegaan, volgende keer beterquote:
Breng der nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je ooit gaat scheiden heb je er nog steeds recht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |