over gekken die je volgde gesproken, waar is onze Noelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik mij laat leiden door wat een stelletje gekken op een forum zeggen.
Terecht wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik mij laat leiden door wat een stelletje gekken op een forum zeggen.
Stop met deze act.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je maar stemt, dat is het belangrijkste. Voor de toekomst van jouw kinderen stem ik vandaag fvd
Zal wel ergens high onder een brug liggen of ongewenst op een jongedamequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over gekken die je volgde gesproken, waar is onze Noel
Echt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs je fifa act is leuker.
Vraag maar niet wanneer ie jarig is..quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs je fifa act is leuker.
Dat komt pas rondom oktober weer vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vraag maar niet wanneer ie jarig is..
Nog lang niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vraag maar niet wanneer ie jarig is..
Kipfiletquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
naast mijn broodje zalm waar zal ik verder voor kiezen
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje gebraden gehakt
- broodje ardennerham
geen stempas nodig om te stemmen
Kipfilet. Je lichaam is een tempelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
ham? blijf eens van je soortgenoten af, viezerikquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
LAAT ME MET RUSTquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ham? blijf eens van je soortgenoten af, viezerik
Wat ben je weer meedogenloosquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zolang we voor jouw zorg meebetalen
ik ben moeilijk gezondquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zolang we voor jouw zorg meebetalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |