met VVD kan ik nog net leven, ik heb vrienden die VVD stemmen, dat voelt toch net een beetje zoals zwarte vrienden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geen racist maar stem niet links
Hardop gegrinnikt op de bank.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
met VVD kan ik nog net leven, ik heb vrienden die VVD stemmen, dat voelt toch net een beetje zoals zwarte vrienden.
Jonge mensen hebben voorrang vind ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zij is jonger dan ikben ik nu zo oud of heb ik gewoon niets met mijn leven gedaan?
Dan kunnen wij prima door een deurquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
met VVD kan ik nog net leven, ik heb vrienden die VVD stemmen, dat voelt toch net een beetje zoals zwarte vrienden.
Beidequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zij is jonger dan ikben ik nu zo oud of heb ik gewoon niets met mijn leven gedaan?
Bijzondere logica hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Met zo'n persoonlijkheid moet je wel vaak afgewezen worden
Kloptquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want we zijn beide niet dik, zoals Der_Mann
goed duo, een kaaskop die geen kaast lust en een domme aziaatquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want we zijn beide niet dik, zoals Der_Mann
Hoezo domquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed duo, een kaaskop die geen kaast lust en een domme aziaat
zouden zo een realityshow kunnen hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed duo, een kaaskop die geen kaast lust en een domme aziaat
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
slimme mensen hebben geen geldproblemen of wel dan
Welkom op FOK! vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Gezellige middag hier. Welkom op FOK! allemaal
Als je niet stemt op fvd dan niet neequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |