Dat deed hij zeker aardig. Bij Jinek was ook prima, hij is welbespraakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.
Nee dan ben je gewoon verstandig bezig door geld te besparen op dingen die mensen die geen twee linker handen hebben zelf kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ook mijn tafel gelakt, ben ik nu ook een linkse lakker?![]()
![]()
Jij ook jongemanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Zosk is een leuke vent en voor iedereen een waardige tegenstander. Dit siert hem als mens en als user.
Deed ik landelijk altijd wel. De volgende verkiezingen moeten we dat nog maar eens zien.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:43 schreef Rozevla het volgende:
LEKKER GENAKT !!!!!
JAAAAHOEEE
COOOOOOCAINE!!!!!
Biem boing beng!!!!!!
Ik vind D66 wel een beetje zonde van je stem, die waaien echt met iedere wind meequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed ik landelijk altijd wel. De volgende verkiezingen moeten we dat nog maar eens zien.
Vandaag geen D66 voor mij.
...quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker vingeren op Geert, goed bezig meid
Ik heb zin om met pensioen te gaanquote:
Verrassend weerquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om met pensioen te gaan
Bel Crackquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen jammer dat ik alleen ga stemmen en mijn stemvreugd met niemand kan delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |