Heb.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Lief, dankje!
Ja, ik ben er ook al wel over uit dat ik iig niks serieus van deze meneer hoef te verwachten. Want ik wil niet dat we aan het daten zijn, het super leuk is, en hij ondertussen dan toch nog behoefte heeft aan spannende afspraakjes met anderen. Nee, dan is het gewoon toch niet m'n type.
Bestaat niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef wawowiewa het volgende:
Mannen kunnen ook gewoon een vriendschappelijk relatie met vrouwen hebben
Echt, respect voor deze man, ondanks dat hij vreemdgaat, blijft hij 2 liefjes (of meer) aan het lijntje houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Toen ze appten over die auto heeft hij 't wel verteld. Maar nu nog niet. Maar goed, waarom zou ik er ook iedere keer over beginnen.. Maar het zit me niet lekker dat hij langsgaat bij een vrouw waar hij 3 maanden terug nog seks mee had. maar hoe begin ik hierover. Hij weet niet dat ik zijn apps heb gelezen en ik vind het ook super kut dat ik dit heb gedaan, maar ik kon me ook niet ''beheersen''
Hij gaat niet vreemd want ze hebben geen relatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:55 schreef Gentlemen_vision het volgende:
[..]
Echt, respect voor deze man, ondanks dat hij vreemdgaat, blijft hij 2 liefjes (of meer) aan het lijntje houden.
Terwijl andere mannen snakken naar 1.
Ga zo door
Oja, legitieme rechtvaardiging.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:10 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij gaat niet vreemd want ze hebben geen relatie.
Uiteraard. Maar dan wel met benefits natuurlijk. Maar da's logisch.quote:Maarja, wat denken jullie? Kan dit gewoon vriendschap zijn?
Er zijn wel grotere wonderlijke dingen gebeurd qua sex, er is zelfs een vrouw zwanger geworden terwijl ze nog maagd was. Misschien dat jij ook wel zo die chlamydia hebt opgelopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn echt geen leugenaars. Dat weet ik zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |