Beter tot volgende week wachten. Dan komt het zonnetje wat meer doorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
is het een hint? Ik moet mn tuin nog zomerklaar maken
Ik heb nog neutronen korrels voor weinigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ik zie dat ding nu constant draaien, bedankt Maz
niet nodig, schep niet op, maar mijn tuin is vuurwerk, invasion of the flowersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog neutronen korrels voor weinig
die dieren kijkt ze ook niet meer naar om, die kan echt niks, met haar is het dieptepunt echt bereikt, wat een debiel wijfquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny heeft geen plannen,waarom verbaasd me dat nou niet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet nodig, schep niet op, maar mijn tuin is vuurwerk, invasion of the flowers
Kan niks,en wil ook niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die dieren kijkt ze ook niet meer naar om, die kan echt niks, met haar is het dieptepunt echt bereikt, wat een debiel wijf
Nee, daar is ze te gezet voorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel in een legging is ook geen prettig gezicht
Deze valt nog mee,ze heeft ook een panterprint.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel in een legging is ook geen prettig gezicht
Chris (uit 1) komt terug...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
Chique...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
\ een paardenbloem en een paardenlul'
[ afbeelding ]
ook thuis gooide ze dat al op een depressie, niet naar het werk gaan, gewoon niks doen, neuken en daar je goed bij voelen, heel arm kind eigenlijk, je hoort haar ook nooit over andere dingen, wat ze graag zou willen zijn, tsja, verloofde van Tim zijn, meer niet, zit NIKS inquote:
ja dan kan het goed staanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar is ze te gezet voor
Of ze moet er iets langers over dragen
precies, wat laat hij zich kennen, hele verhaallijn om zeep geholpen, Gerrit met 2 vrouwenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
Wat lijkt Gerrit een jaloers kreng ivm. Mylene.........
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
Ger is irritant de laatste tijd een min mannetjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
Gerrit denkt daa Heer en Meester te zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
hij had ff het idee, dat hij er toe deed, een keyspeler in deze show, maar Myleentje werkte niet zo meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Opvallend rancuneus.
![]()
Wat mij betreft vertrekt hij de volgende keer. Lamzakkerige lamlul is het.
Nou valt vies tegen zeg........wordt met de dag erger.......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gerrit denkt daa Heer en Meester te zijn
dat Mylene Bashe ..
zo niet nodig,.. komt geen end aan
ze is ook toptennister geweest, het laatste wat je er over kan vinden op internet, is toen ze 11 wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel had een hekel aan winkelen en wou liever voetballen en zo.
Vind ik moeilijk te geloven.
stampvoetend dik mormel dat haar zin niet krijgtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel die denkt dat ze een grappig kind was vroeger.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is ook toptennister geweest, het laatste wat je er over kan vinden op internet, is toen ze 11 was
Dat is hij alleen door Jessie die hem tolereert.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij had ff het idee, dat hij er toe deed, een keyspeler in deze show, maar Myleentje werkte niet zo mee
Dat idee heb ik er eerder bij idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
stampvoetend dik mormel dat haar zin niet krijgt
Niemand is te geloven wat hun cv op Utopia staat. Dat weet iedereen toch wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
dat lijkt me het probleemquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel verteld
ze had dr oma kutwyf genoemd
een nieuw woordje op school geleerd
Merel kan zich niet herinneren dat dr mams ooit
echt boos op har was
Op hoog niveau, zeker op het penthouse.quote:
Precies, maar papa en mama vonden dat blijkbaar leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
stampvoetend dik mormel dat haar zin niet krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Op hoog niveau, zeker op het penthouse.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
\ een paardenbloem en een paardenlul'
[ afbeelding ]
Goh joh, dat was niet te verwachten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel verteld
ze had dr oma kutwyf genoemd
een nieuw woordje op school geleerd
Merel kan zich niet herinneren dat dr mams ooit
echt boos op har was
beter verwend dan verwaarloosdquote:
Juistquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
beter verwend dan verwaarloosd
mooi hoe merel over dr thuis praat
hoor dat liever dan al die ellende van anderen
Da's waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Je krijgt er hele leuke mensen van, vooral op sociaal gebied. ....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nou nee hoor. De jeugdhulpverlening heeft de handen er aan vol. Vriendjes en vriendinnetjes van papa en/of mama, die niets in de weg gelegd worden.quote:
Nou, inderdaad....en natuurlijk,ze heeft diva gedrag maar ik vind haar ( voor daar!!) best leukquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Van de vrouwen de meest leuke.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:46 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Nou, inderdaad....en natuurlijk,ze heeft diva gedrag maar ik vind haar ( voor daar!!) best leuk
Haar moeder wilde ballet, maar zij wilde liever voetballen, maar dat mocht niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel janken, tranen met tuiten. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Snif snik snotter snik snif snuif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Make trouble not war
Precies, dus moet weer slijmen bij Shelley.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij had ff het idee, dat hij er toe deed, een keyspeler in deze show, maar Myleentje werkte niet zo mee
Laat dat maar aan Merel over. No way dat zij koopt en kookt volgens budget.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Zo heb je die koelkast gezien, die is goed gevuld voor mensen die 21.000 in de min staan
Ja best wel, ze doet geen zakquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Brrrrrrrr echt niet.Naar egoïstisch wijf.
Bij wie staan ze eigenlijk in de min ????????quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Zo heb je die koelkast gezien, die is goed gevuld voor mensen die 21.000 in de min staan
Jessie had hem nodig toen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is hij alleen door Jessie die hem tolereert.En waarom is mij een compleet raadsel. Hij is een parasiet pur sang.
Een groot bedrag aan de silo,En bij de UR ook iets van 6000 euro.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:51 schreef goldback het volgende:
[..]
Bij wie staan ze eigenlijk in de min ????????
Geen idee,quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:51 schreef goldback het volgende:
[..]
Meerdere bedrijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:51 schreef goldback het volgende:
[..]
Yurt ook nog denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een groot bedrag aan de silo,En bij de UR ook iets van 6000 euro.
Bij niemand, dat is een verhaallijntje waar hardnekkig aan vast gehouden wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:51 schreef goldback het volgende:
[..]
Wat is die UR eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een groot bedrag aan de silo,En bij de UR ook iets van 6000 euro.
Precies, waarom denk je dat Merel tegenwoordig kookt. Het kan niet op.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Maar ze vinden het allemaal wel lekker, toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, waarom denk je dat Merel tegenwoordig kookt. Het kan niet op.
Als er wat te eten valt, dan wil ze er wel aan meedoen.quote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er wat te eten valt, dan wil ze er wel aan meedoen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar ze vinden het allemaal wel lekker, toch.
Die hoort nu bijna afbetaald te zijn.quote:
Daar gaat het niet om. Vroeger was het de kunst om van wat zooi iets te maken. DAT is een uitdaging.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Vroeger was het de kunst om van wat zooi iets te maken. DAT is een uitdaging.
Kleding groothandel.Urban Classics.quote:
Ok kunnen we die vast wel afstrepen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Yurt nog 1 afbetaaltermijn zeiden ze vanochtend. Dan is die betaald.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok kunnen we die vast wel afstrepen.
Yurt
Klopt. Vraag mij af wat uit dit gesprek komt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en als dat niet meer zo is, blijft Gerrit eenzaam en alleen achter.
verticaal? grrrrrrrrrrrrrrrrrr ik bedoelde horizontaal, daar gaat mn grapjequote:
Yep nog 1 keer las ik net.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hoort nu bijna afbetaald te zijn.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
verticaal? grrrrrrrrrrrrrrrrrr ik bedoelde horizontaal, daar gaat mn grapje
Nou!! De risotto was een groot succes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
snap dat wel, nog voor ze erin kwam, was het alleen maar lof, Gerrit zn ex, nog steeds vrienden, beste vriendin zelfs, altijd contact nog, uitgenodigd zelfs voor op het bezoek, zodat Gerrit kon showen met zn knappe vriendin, die dan hopelijk voor een uurtje haar mond kon houden en mooi kon zitten, Greet valt hierbij zo door de mand!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Greet is niet helemaal zichzelf, stiller anders....vindt Mylène.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
verticaal? grrrrrrrrrrrrrrrrrr ik bedoelde horizontaal, daar gaat mn grapje
Dat was met die witte wijn erin....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou!! De risotto was een groot succes.
Allemaal buikpijn,en de biefstuk was ook een groot succes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hadden die biefstuk wel kunnen gebruiken om te tattooërenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Allemaal buikpijn,en de biefstuk was ook een groot succes.
En gisteren had mevrouw opeens geen zin meer tijdens het koken,toen konden ze het maar uitzoeken en ging ze samen met Hiske eten.
Mooi oefen materiaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden die biefstuk wel kunnen gebruiken om te tattooëren
Shit, niet mee gekregenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En gisteren had mevrouw opeens geen zin meer tijdens het koken,toen konden ze het maar uitzoeken en ging ze samen met Hiske eten.
.. en vandaag geen gehakt, want daar had ze geen zin in .quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is wel een dingetje, nogmaals, joh, goh, aan de andere kant,quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Vraag mij af wat uit dit gesprek komt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is wel een dingetje, nogmaals, joh, goh, aan de andere kant,
[..]
Wat een liegende oetlul. Hoe hem hakkelen en nu achter haar rug een grote bek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Gerrit,je negeert Jens ,dat is iets anders.
[..]
Kan je weinig aan verknallen als je lekkere spullen hebt om erin te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Shit, niet mee gekregenToch heb ik ze eerder met die ovenschotels enzo lekker zien eten, of lag het aan mijn paardenbloem.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat was met die witte wijn erin....
Dan ligt het toch aan haar en niet aan mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan je weinig aan verknallen als je lekkere spullen hebt om erin te doen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee, jij bent lief, zij niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan ligt het toch aan haar en niet aan mij.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden die biefstuk wel kunnen gebruiken om te tattooëren
quote:
Nee hoor, maar ik sta wel aan kop.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shit ik kom binnen in het gesprek, en hoor gelijk ''Dat is niet erg'' en ''En dat is prima''
Ben ik te laat voor de Gerrit bingo?
Pak je kaart maar, volop kansquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shit ik kom binnen in het gesprek, en hoor gelijk ''Dat is niet erg'' en ''En dat is prima''
Ben ik te laat voor de Gerrit bingo?
Jouw kaart is al vol, maar jij had er toch drie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik sta wel aan kop.
Zo erg!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit: ik ben drie jaar ouder, dat scheelt.......wat een BS
Is het dingetje al gevallen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik sta wel aan kop.
quote:
Wat ze niet gepakt heeft... Gerrit.quote:
ik heb alleen nog - juridisch- openstaanquote:
Merels?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
herken de Bosfluiters op de achtergrond
Een hele kuddequote:
5quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jouw kaart is al vol, maar jij had er toch drie?
quote:
ze is vreselijk pedant, maar jong ook, ik gun haar wel een kans, liever dan Gerrit, die heeft alles al verspeeld, wat doet HIJ daar nog?quote:
Staat niet op mijn kaart, niet eerder gehoord van Ger.quote:
Gerrie.quote:
Klopt,deze is nieuw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Staat niet op mijn kaart, niet eerder gehoord van Ger.
Ik niet. Mijn volgende stem gaat opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is vreselijk pedant, maar jong ook, ik gun haar wel een kans, liever dan Gerrit, die heeft alles al verspeeld, wat doet HIJ daar nog?
Is geen distel,maar een paardenbloem.quote:
Ziet er verschrikkelijk uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is geen distel,maar een paardenbloem.
Ja, bah. Zo nep ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef DKUp het volgende:
De combi Jensie en Myleentje is helemaal om te janken, walgelijk die twee samen.
Kuch jij was er ook wel een meester in he?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Het is wel opmerkelijk, dat de mensen waar we het het meest over hebben en waar de meeste aversie tegen bestaat.....die moeten weg.
Willen we dan echt allemaal brave Hendricken en politiek correcte figuren in Utopia?
Dan wordt het echt net een bejaardenhuis.
nou nee, bv Chris(de tuinman) was een van mijn favorieten, Nicolien, Madilia, Floor, Isa, ik mis nog een paar mannen, waar ik niet op kan komen, leuke mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Het is wel opmerkelijk, dat de mensen waar we het het meest over hebben en waar de meeste aversie tegen bestaat.....die moeten weg.
Willen we dan echt allemaal brave Hendricken en politiek correcte figuren in Utopia?
Dan wordt het echt net een bejaardenhuis.
Ik doe niet aan het beantwoorden van persoonlijke vragen!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kuch jij was er ook wel een meester in he?
Johan,Boyd,Cees en Cemal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou nee, bv Chris(de tuinman) was een van mijn favorieten, Nicolien, Madilia, Floor, Isa, ik mis nog een paar mannen, waar ik niet op kan komen, leuke mensen
Nee dat snap ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het beantwoorden van persoonlijke vragen!
Cees ook jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Johan,Boyd,Chris,Cees en Cemal.
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou nee, bv Chris(de tuinman) was een van mijn favorieten, Nicolien, Madilia, Floor, Isa, ik mis nog een paar mannen, waar ik niet op kan komen, leuke mensen
Daar is een hele lijst van,het begon al met Ruud 2.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef Bramenstruik het volgende:
En al die mensen die ze er gelijk uitgooiden en voor de verkeerde kozen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En Jessie ook met zijn gaan praten met Mylene......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Ger nu bij Jessie over Myl
Vies manneke die Ger hoor
Ze is er ook net, ik vind het zo raar dat ze over elkaar oordelen dat ze 'verkeerde' keuzes maakt in het kiezen vanmensenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel zit er een half jaar, en krabt ff aan haar kut, letterlijk, foutje denk ik
Dat hebben ze daar echt wel nodig, alleen zal het niet helpen bij die lui daar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:33 schreef Inca het volgende:
Zal er binnenkort weer iemand langs komen over pest gedrag?
Zielige stumper, zelf Jens negeren en daar trots op zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Ger neemt het Myl kwalijk dat ze Jens bij hem weghoudt
Ja Ger heeft de verkeerde persoon uitgekozen, in de woorden van hem zelf pratend. Jes haalt hem helemaal naar beneden, zoals hij zelf zou zeggen als het andere betrofquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Jessie ook met zijn gaan praten met Mylene......
Het zijn 2 roddelkutten bij elkaar.![]()
Ze hebben zo ongeveer iedereen wel besproken vandaag, behalve diegenen war ze het over moeten hebben: zichzelf.
Voor de bingokaart: maar dat is prima
Dat zeg je goed, een zielige stumper is hetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zielige stumper, zelf Jens negeren en daar trots op zijn.
Ach weet niet eens wat een luis in je pels betekent.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef DKUp het volgende:
Intellectuele Jensie doet ook weer interessant op de achtergrond
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is er ook net, ik vind het zo raar dat ze over elkaar oordelen dat ze 'verkeerde' keuzes maakt in het kiezen vanmensen
Doen ze daar allemaal
MOeten ze toch lekker zelf weten
Jens moet gaan doen waar hij goed in is, zegt Ger en niet gaan straten
Kinderachtig gedoe daarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar echt wel nodig, alleen zal het niet helpen bij die lui daar.
Eerlijk.......... wist ik ook niet. Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach weet niet eens wat een luis in je pels betekent.
Het is echt meer en meer een lul met vingers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Ger heeft de verkeerde persoon uitgekozen, in de woorden van hem zelf pratend. Jes haalt hem helemaal naar beneden, zoals hij zelf zou zeggen als het andere betrof
Dus dat, loopt de hele dag de stoere pief uit te hangen, met Jessie lullen over andere dat ze niets doen en wat doet hij zelf .......................... niet alleen maar lullen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Als dat de maatstaf is, wat moet Gerrit dan in hemelsnaam gaan doen?
Dan zal Gerrit moeten gaan straten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Als dat de maatstaf is, wat moet Gerrit dan in hemelsnaam gaan doen?
Wij kregen dat al op de lagere school die spreekwoorden en gezegdes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk.......... wist ik ook niet. Nooit van gehoord.
quote:
Ik heb de laatste tijd dat mijn gedachten in mijn hoofd uitgesproken worden als stemmen van bewoners. Heel erg vervelend. Ik moet echt minderen met kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]wel eens gedroomd, dat ik in Utopia zat, en allemaal dingen deed die niet konden, soms kijk je teveel, en dan droom je er gewoon over!
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan zal Gerrit moeten gaan straten.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef mazaru het volgende:
Jens: Je hebt gelijk als je iemand de luis in de pels bezorgd dan betekent dat dat je iemand last heb bezorgd
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]wel eens gedroomd, dat ik in Utopia zat, en allemaal dingen deed die niet konden, soms kijk je teveel, en dan droom je er gewoon over!
no fear mr lulkoek is hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, loopt de hele dag de stoere pief uit te hangen, met Jessie lullen over andere dat ze niets doen en wat doet hij zelf .......................... niet alleen maar lullen.
Ik droom soms hele COSsen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:38 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:
quote:
Ja, dat had hij beter kunnen zeggen bij binnenkomstquote:
Zo ken ik hem niet. Ik heb geleerd dat iemand een luis in je pels kan zijn. En dat betekent dat je iemand heel vervelend vind en je irritatie bezorgt.quote:
ook wel eens over de COS gedroomd jaquote:
Ik ook ! We leren steeds bij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo ken ik hem niet. Ik heb geleerd dat iemand een luis in je pels kan zijn. En dat betekent dat je iemand heel vervelend vind en je irritatie bezorgt.
Ik heb zo maar het vermoeden dat dat net meer in beeld gebracht gaat worden na dat gedoe van die zgn verkrachting van Timquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit heeft jeuk. Kijk maar uit dat je niet neukend op de streams te zien bent.
Gelukkig! Ik ging al aan mezelf twijfelenquote:
Ik kende hem helemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo ken ik hem niet. Ik heb geleerd dat iemand een luis in je pels kan zijn. En dat betekent dat je iemand heel vervelend vind en je irritatie bezorgt.
Volgens mij is er daarna wel een en ander te zien geweest. Dil en Kee zijn ook betrapt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat dat net meer in beeld gebracht gaat worden na dat gedoe van die zgn verkrachting van Tim
Ik droom wel eens dat ik een ban heb. Gelukkig was het niet zoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik ging al aan mezelf twijfelen
O oke, hopelijk dan zonder geluid, stel je voor dat ze nee zegtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens mij is er daarna wel een en ander te zien geweest. Dil en Kee zijn ook betrapt.
Whahaha, ik werd een keer wakker en was rondjes met Mike aan het lopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:38 schreef Bramenstruik het volgende:
dat droomde jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik droom wel eens dat ik een ban heb. Gelukkig was het niet zo
Dat is een luis in de pels, die moeten we maar snel op de bank zetten. Zoiets dacht ik eerder ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik ging al aan mezelf twijfelen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, ik werd een keer wakker en was rondjes met Mike aan het lopen.Ik moest er echt om lachen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ken ik hem ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook wel eens over de COS gedroomd jadat ik echt moest checken, heb ik dat echt gezegd?? En het is soms al erg genoeg!
Bij Schultenbrau.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef mazaru het volgende:
Waar hebben ze die opgeladen?
[ afbeelding ]
Nee, dat blijkt nu wel.quote:
Lag ze bezopen en/ of depressief in bed?quote:
Met bier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef mazaru het volgende:
Waar hebben ze die opgeladen?
[ afbeelding ]
nog geen dartpijlen gespotquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lag ze bezopen en/ of depressief in bed?
Karel II had er jaloers op geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Die legt alles gewoon in het bakkie, en schuiven maar
Ze kwam wel uit haar huisje inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lag ze bezopen en/ of depressief in bed?
In 1 waren er nog darttoernooien. Of uberhout een dartbord en pijlen.quote:
zwaar verboden nuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In 1 waren er nog darttoernooien. Of uberhout een dartbord en pijlen.
Ik schaam me, wat is de link naar Karel de Tweede?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Karel II had er jaloers op geweest.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik schaam me, wat is de link naar Karel de Tweede?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Die legt alles gewoon in het bakkie, en schuiven maar
https://i.gyazo.com/5c661377ebee71278e5e7e8e5f90373b.pngquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik schaam me, wat is de link naar Karel de Tweede?
Dan moet je wel een heel lange arm hebben om een pijl in je hart te gooienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iemand voorzien van middelen om zichzelf van het leven te beroven
Oh, Truus was sneller.quote:
Hapsburgquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/5c661377ebee71278e5e7e8e5f90373b.png
De kaak (van Habsburg)
quote:
pfff vraag dat aan Frutselquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel lange arm hebben om een pijl in je hart te gooien.
Je was lekker snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |