Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon niet met mensen omgaan die Arthur heten
Goed gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zosk, als ik morgen fvd stem dan zet ik er wel onder dat jij wel mag blijven. Jij bent 1 van de goeden hier
i would berry my dick so inside your ass who ever could pull it out would be crowned acht uurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Mensen verstaan mij hier soms ook niet hoor
Veertig horen ze als twintig en als ik arthur zeg dan hoort iedereen acht uur
moeilijk
McGrath danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zosk, als ik morgen fvd stem dan zet ik er wel onder dat jij wel mag blijven. Jij bent 1 van de goeden hier
Klopt, ik maak helemaal niks uit dat is het nou juistquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niks uit.
berryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
i would berry my dick so inside your ass who ever could pull it out would be crowned acht uur
Ken je Arthur Graaff?quote:
Tjongequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ik maak helemaal niks uit dat is het nou juist
Gelukkig maar.quote:
Oef, ik denk niet dat ik zo vaak het woord 'Arthur' gebruik, maar misschien heb ik er nog niet op gelet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk 2 a 3 keer in de maand, en dan ook deze voorbeelden specifiek
Kom dan laten we ons fusilleren, vriend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als fvd aan de macht komt loop ik vrijwillig de grens over
Waarnaartuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten bij de kapper en duurt nog een uur voordat ze klaar is met deze twee dames Jezusquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denk je dit echt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
Volgende 2e kamer verkiezingen is FvD aan de macht. Pak alvst je koffers maar
Zit je bij de hondenkapper?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten bij de kapper en duurt nog een uur voordat ze klaar is met deze twee dames Jezus
Gewoon iemand vinden met die naam waarmee je regelmatig moet samenwerken en opgelostquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef, ik denk niet dat ik zo vaak het woord 'Arthur' gebruik, maar misschien heb ik er nog niet op gelet.
Denk dat ze redelijk wat stemmen krijgen hehequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |