Maar ik heb niets met Jesse Klaverquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja. En sommige jongens die zich meer identificeren met naieve meisjes zoals tardis.
Sowieso boos worden op anderen hun voorkeurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:57 schreef Zosk het volgende:
Is toch gewoon mooi dat het hier zo verdeeld is. Zou alleen maar kut zijn als iedereen hier of links of rechts was. Los van in welke mate.
daarom heb ik nu spijt dat ik niels altijd een pedo noemdequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso boos worden op anderen hun voorkeur
Wel. Zelfde pak en laken.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Ben wel blij dat zosk rechts is, lekker ales betalen en lekkah rijk doen
Mede daardoor is hij ons ontvallen waarschijnlijk. Erg jammer ja maar gelukkig leer je er van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik nu spijt dat ik niels altijd een pedo noemde
Ik plaag iedereen er mee maar ik respecteer een ieder zijn of haar keuzequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eeniederquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik plaag iedereen er mee maar ik respecteer een ieder zijn of haar keuze
Ik doe wel rijk maar verdien helaas modaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
zosk? rijk? wat een grap! hooeeoeoehhaha!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik roep gewoon van alles waardoor ik debieltjes op de kast krijg zoals Etto. Leuk werk. Verder zal het mij allemaal een worst zijn, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik plaag iedereen er mee maar ik respecteer een ieder zijn of haar keuze
Eens vriend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
boeiend, als je maar rijk blijft doen met mij in de buurtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe wel rijk maar verdien helaas modaal
gezeur gezeik gezever en gepijpquote:
galpje hahaha Xdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zosk? rijk? wat een grap! hooeeoeoehhaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |