White lives matterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat onzekere pubers en onzekere witte boze mannetjes op Thierry stemmen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat onzekere pubers en onzekere witte boze mannetjes op Thierry stemmen.
Zou zomaar kunnen ik pas precies in dat profiel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik stem geen PVVquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je mijn stempas hebben zodat je 2x op de PVV kunt stemmen
Weet ik. Jij bent echt het schoolvoorbeeld van een boze witte man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ik pas precies in dat profiel.
Thierry
Is toch ook zoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb het gevoel dat er alleen maar naieve meisjes op GL stemmen omdat ze een nat onderbroekje krijgen van Jesse Klaver.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt dat je mijn punt nog eens herhaalt en gelukkig maar anders zou ik mij denk ik ook depressief voelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik. Jij bent echt het schoolvoorbeeld van een boze witte man.
Is niet erg verder
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er alleen maar naieve meisjes op GL stemmen omdat ze een nat onderbroekje krijgen van Jesse Klaver.
Nou en.. jij krijgt een stijve van die lavendelsnuiver.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er alleen maar naieve meisjes op GL stemmen omdat ze een nat onderbroekje krijgen van Jesse Klaver.
Is goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha nou dan kun je fluiten naar die stempas.
Dat is wel zo, ja. En sommige jongens die zich meer identificeren met naieve meisjes zoals tardis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weenie maar heb je ooit gezien hoe die gast eruit zietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje elke wasbeer heeft een staart maar niet elke staart heeft een wasbeer.
Je bent de bestequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:57 schreef Zosk het volgende:
Is toch gewoon mooi dat het hier zo verdeeld is. Zou alleen maar kut zijn als iedereen hier of links of rechts was. Los van in welke mate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |