Vanwaar deze gedachtegangquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of jij de geschikte persoon bent om mij hierover advies te geven.
Voordat dat gebeurt hebben we onszelf al uitgeroeid, met het huidige tempo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.
Beffen onder de douche was wel een goede ervaring, wel het zoet niet het zuurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker eten
Feit dat je niet iedere nacht tegen het plafond aan dondert lijkt mij reden genoeg om te geloven in de zwaartekracht, beste McGrathquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom stem je dan op fvd als je zo duidelijk in wetenschap gelooft? of geloof je niet dat de opwarming van de aarde een hoax is?
Mij niet gezien. Dan sta ik weer buiten de straal en leid ik alleen maar kou. Douchen doe je solo of anders beter helemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beffen onder de douche was wel een goede ervaring, wel het zoet niet het zuur
Dat kan prima samen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Dan sta ik weer buiten de straal en leid ik alleen maar kou. Douchen doe je solo of anders beter helemaal niet
geldklopperijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feit dat je niet iedere nacht tegen het plafond aan dondert lijkt mij reden genoeg om te geloven in de zwaartekracht, beste McGrath
Maar dat de opwarming geldklopperij is hoeft niemand aan te twijfelen.
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.
foutje van VKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom heeft het openen van die Klaagkroeg er alleen maar toe geleid dat die Vogeltjesdansfanfare hier de boel komt vervuilen?
Maar ik roep dat ook altijd. Ik heb eerder vanochtend nog een pleidooi tegen de geboorte van het kind gehouden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij zegt dat je eens moet stoppen met voortplanten, lijkt me niet ideaal TARDIS.
Mja, dan kan je alle recente negatieve ontwikkelingen op dit forum wel in zijn schoenen schuiven.quote:
Kijk alleen eens in de koelkast hoeveel plastic er ligt, brood, een pakje boter, vleeswaren, kaas, groenten in een zakje, een pakje yoghurt..... zulke dingen kunnen ook anders verpakt wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.
grotendeels is het ook allemaal zijn schuldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja, dan kan je alle recente negatieve ontwikkelingen op dit forum wel in zijn schoenen schuiven.
harde woorden ditquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grotendeels is het ook allemaal zijn schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |