die man op linksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:wielrennerdt
@:mikeytt
@:plompzakker
@:banaanvragen![]()
![]()
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraagquote:
Mei Li Vosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraag
mensen wien in 2019 nog 'oprutte' zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:09 schreef Remqo het volgende:
Ja oprutte maar, de VoorVogeltjesDans partij heeft het toch wat laten afweten
Zonde. Weer een verloren stem dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraag
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn verloren stemmen aan het populisme
VVD populsime noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn verloren stemmen aan het populisme
vvd dus ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.
heb het over FvDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VVD populsime noemen![]()
FVD en PVV![]()
____!!
jij denkt dat geroeptoeter en stoere jongetjes gedrag goed is voor nederland? ik denk dat je beter maar weer tekenfilms kan gaan kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Kiid het volgende:
Ik ken alleen pvv en fvd. Ik stem dit keer geen pvv omdat ik daar al de vorige keer op had gestemd en ze lopen nog steeds hier vrij rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |