En verder maar afwachten wat komende tijd duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. Dat hebben ze heel goed aangepakt.
En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En verder maar afwachten wat komende tijd duidelijk wordt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.
Ja dat is wel echt idioot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.
Hij heeft een lijst van overtredingen, dus ze hadden kunnen weten dat hij op zeker de fout weer in zou gaan. En dat deed hij. En hóequote:
Ik geloof dat ik daar niet eens bij na wil denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een lijst van overtredingen, dus ze hadden kunnen weten dat hij op zeker de fout weer in zou gaan. En dat deed hij. En hóeVreselijk. Het idee dat dit voorkomen had kunnen lopen.
We kunnen ons ook wel ongerust maken over dit soort tijdbommen die gewoon rondlopen. Het is sowieso een wonder dat dit nog niet eerder gebeurd is.
Precies. Eng idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar niet eens bij na wil denken.
Niet de eerste keer dat iemand vrij is en dat er slachtoffer(s) vallen.
Kut ervaring voor de machinist, kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:FreshFruit72
@:Soulraven
Was een tijdje terug.
Wat een schade zeg.![]()
https://www.telegraaf.nl/video/3318469/horror-beeld-na-treincrash
Zeker weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Kut ervaring voor de machinist, kan niet anders zeggen.
Ach ja, weet uit ervaring dat mensen weleens vergeten dat treinen groot, hard zijn en niet snel kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Nog mazzel dat ie er met een hoofdwond vanaf is gekomen zeg.
En dat omdat die chauffeur even de weg moest vragen.
Ja verkeerd inschatten dat kan gebeuren, maar deze man wist niet waar die moest lossen en parkeerde gewoon zijn vrachtwagen op de spoorweg en liep erbij weg om ergens de weg te gaan vragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ja, weet uit ervaring dat mensen weleens vergeten dat treinen groot, hard zijn en niet snel kunnen stoppen.
Is het ook niet echt, maar ja hij deed het wel.gelukkig had dit een “goede afloop”.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja verkeerd inschatten dat kan gebeuren, maar deze man wist niet waar die moest lossen en parkeerde gewoon zijn vrachtwagen op de spoorweg en liep erbij weg om ergens de weg te gaan vragen.
Klinkt mij niet echt logisch.
Ja idd dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Is het ook niet echt, maar ja hij deed het wel.gelukkig had dit een “goede afloop”.
Uiteindelijk wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd dat is het belangrijkste.
Toch nog meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is een nieuwe verdachte opgepakt.
https://nos.nl/artikel/22(...)aanslag-utrecht.html
Ik heb het ook gezien. Het isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Dit stukje is opmerkelijk. Op 1 dag diende 2 strafzaken.
Op de regiezitting van de zedenzaak bij de rechtbank op 4 maart 2019 is gesproken over de voortgang van het onderzoek. In de zaak moet nog een aantal getuigen worden gehoord. Tijdens die zitting is de voorlopige hechtenis niet opnieuw aan de orde gesteld. De inhoudelijke behandeling van deze zedenzaak staat gepland op 15 juli 2019 bij de rechtbank Midden-Nederland.
Andere strafzaken
De man was ook in twee andere recente strafzaken verdachte. Hij is op 4 maart 2019 door de politierechter veroordeeld voor een winkeldiefstal op 15 oktober 2018 tot een gevangenisstraf van 2 weken, waarvan 1 week voorwaardelijk. Op 5 maart 2019 heeft de politierechter hem veroordeeld tot 4 maanden cel voor een inbraak op 13 september 2018. Deze veroordelingen zijn nog niet onherroepelijk.
Daar ging het vanavond in Nieuwsuur ook over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |