Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken...quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar ben voor de rest wel ongevaarlijk.
Heel mooi nummer en nog steeds aktueel.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik gooi er nog iets in over de vogels. Dit is mijn laatste post, tot die ene vogel weer terug is gevlogen....
Tekst is heel toepasselijk, en een mooi nummer ook.
Ja drie weken gezeten ook, je had geen bericht gestuurd toen je onze provincie weer verliet.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken...![]()
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja drie weken gezeten ook, je had geen bericht gestuurd toen je onze provincie weer verliet.
Was dat met de laatste 11 stedentocht?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken...![]()
Dan heb ik daar een hele tijd voor niks gezeten.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Daar heeft nog geen 2 uur tussen gezeten.....
Nee, paar jaar terug toen mijn zwager ernstig ziek in het ziekenhuis lag.... wilde ik een biertje doen bij Punk.....quote:Op zondag 24 maart 2019 01:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was dat met de laatste 11 stedentocht?
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan heb ik daar een hele tijd voor niks gezeten.
Kutnummer.quote:
Ja, die ongesteldheid van mij komt ook ieder jaar weer ongelegen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, paar jaar terug toen mijn zwager ernstig ziek in het ziekenhuis lag.... wilde ik een biertje doen bij Punk.....maar hij was ongesteld of zo
De worstelavonden waren inderdaad leuker:quote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had altijd zo de schurft aan de sc met alleen maar die YT muziek![]()
Ohh, die draaien we 11 mei ook, na Gebrek zonder end en zulksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |