Tnx. U2quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha ja die is grappig.
Ik ga zo ook pitten, lekker slapen en tot morgen.
D! Je zweeft hier nog ergens rond dus. Bijpraten gaat niet lukken, lees maar terugquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:36 schreef D. het volgende:
Goedemorgen nieuwkomers![]()
Ik heb meer dan 2000 deeltjes gemist, wie kan me even bijpraten?
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
D! Je zweeft hier nog ergens rond dus. Bijpraten gaat niet lukken, lees maar terug.
Van de SC? Dat is allemaal onbelangrijk hoor. Gewoon beetje kletsen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
Ow
Linkje naar de belangrijkste topics dan?
Dan ben ik bij deze bijgepraatquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de SC? Dat is allemaal onbelangrijk hoor. Gewoon beetje kletsen.
Wat een geweldig nummer is dit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Goede herinnering aan mijn beste maat en collega.
Niet iedereen kan dit genre waarderen, maar ik vind het ook echt mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een geweldig nummer is dit.
Ik hou van verschillende genres.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dit genre waarderen, maar ik vind het ook echt mooi.
En ook een mooie herinnering.
Ik had kennelijk een ander muziekje opstaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het tempo was verkeerd. Dat is duidelijk niet Stayin' alive.
Ik vind het prachtig... alleen jammer van die verschillende ritmes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Goede herinnering aan mijn beste maat en collega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |