abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185837365
Ik ben net 2 uur wakker en het is duidelijk weer zo'n dag dat ik me aan alles en iedereen loop te ergeren :r :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 25 maart 2019 @ 09:21:14 #177
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185837548
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Zelfs nu, is niks zijn Schuld!!!
Vind hij dat? Zo ja, dat gaat ook niet veranderen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:03 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ervaring vind ik een groot woord, maar als ik kijk, naar mijn plek in de samenleving als geheel; en hoe ik me voel in de samenleving, ben ik 1 grote dissociatie..

Het is bij mij wel net iets anders, k vind dat de wereld om mij draait. Ik kan ook erg vervelend worden als dat niet zo is. En dan gaat het vaak om de kleine dingen, ben niet megalomaan of zo..

Dus ja, op mijn eigen sick and wisted way, denk ik dat ik het wel snap....
Ik snap je. Zo ervaar ik het ook.
soooo, da's mooi!
  maandag 25 maart 2019 @ 09:42:16 #178
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185837866
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:00 schreef renwan het volgende:
Ik ben net 2 uur wakker en het is duidelijk weer zo'n dag dat ik me aan alles en iedereen loop te ergeren :r :')
Hebben ze pilletjes voor :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185839249
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hebben ze pilletjes voor :P
Zolang mijn psych dat niet nodig vindt wil ik daar niet aan beginnen :P

Heb weinig geslapen vannacht want ik was pas laat klaar met werk en moest er om 7 uur weer uit, ik schommel dan vrij snel qua humeur merk ik.
Heb nu nog 3 uur tot de volgende afspraak dus even pitten nog :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 25 maart 2019 @ 13:19:49 #180
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185841184
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:03 schreef renwan het volgende:

[..]

Zolang mijn psych dat niet nodig vindt wil ik daar niet aan beginnen :P

Heb weinig geslapen vannacht want ik was pas laat klaar met werk en moest er om 7 uur weer uit, ik schommel dan vrij snel qua humeur merk ik.
Heb nu nog 3 uur tot de volgende afspraak dus even pitten nog :')
Dat is ook het beste... Niet zolang het niet nodig is.
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit welke dosering het beste is bij mij..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185842141
De werking van de hersenen is ontzettend ingewikkeld. Zolang je niet alle lichamelijke oorzaken van je psychische klachten hebt uitgesloten weet je helemaal niet of een pilletje wel of niet nodig is. Een psycholoog weet dat ook niet, dat kan niemand bij dit gebrek aan informatie weten en iedereen die met zekerheid iets anders beweert trekt een voorbarige conclusie
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 25 maart 2019 @ 14:30:02 #182
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185842388
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 14:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
De werking van de hersenen is ontzettend ingewikkeld. Zolang je niet alle lichamelijke oorzaken van je psychische klachten hebt uitgesloten weet je helemaal niet of een pilletje wel of niet nodig is. Een psycholoog weet dat ook niet, dat kan niemand bij dit gebrek aan informatie weten en iedereen die met zekerheid iets anders beweert trekt een voorbarige conclusie
Dus als ik weet dat het WEL werkt, trek ik een voorbarige conclusie? Vind ik een voorbarige conclusie.

Ps: alleen psychiaters gaan over de medicatie, psychologen houden zich daar ver weg van.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185845501
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 14:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
De werking van de hersenen is ontzettend ingewikkeld. Zolang je niet alle lichamelijke oorzaken van je psychische klachten hebt uitgesloten weet je helemaal niet of een pilletje wel of niet nodig is. Een psycholoog weet dat ook niet, dat kan niemand bij dit gebrek aan informatie weten en iedereen die met zekerheid iets anders beweert trekt een voorbarige conclusie
Dat weten psychiaters als het goed is zelf ook. Bij de psychiatrie is het een kwestie van proberen en zien of die persoon er baat bij heeft.

Het is niet dat ze persé willen dat je pillen moet slikken. Maar sommige mensen hebben ze nou eenmaal nodig, bijvoorbeeld mensen die heel erg depressief zijn of psychotische klachten hebben of hele heftige emoties die ze niet goed kunnen beheersen. De problemen gaan daar niet mee weg. Maar als depressies, psychosen of emoties daardoor minder worden, dan kunnen meer uit hun behandeling halen om aan zichzelf te kunnen werken. Of ze krijgen daardoor een betere kwaliteit van leven.

Het gebeurt helaas te frequent dat mensen te snel pillen krijgen, want als ze rustig zijn en hun bek houden, dan is dat voor de omgeving lekker makkelijk. En kan de omgeving zeggen "nou, de problemen zijn weg". Dat soort toestanden lijken me eerder te wijten aan slechte organisaties, niet aan de psychiatrie op zich.
  maandag 25 maart 2019 @ 19:05:37 #184
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185846766
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dat weten psychiaters als het goed is zelf ook. Bij de psychiatrie is het een kwestie van proberen en zien of die persoon er baat bij heeft.

Het is niet dat ze persé willen dat je pillen moet slikken. Maar sommige mensen hebben ze nou eenmaal nodig, bijvoorbeeld mensen die heel erg depressief zijn of psychotische klachten hebben of hele heftige emoties die ze niet goed kunnen beheersen. De problemen gaan daar niet mee weg. Maar als depressies, psychosen of emoties daardoor minder worden, dan kunnen meer uit hun behandeling halen om aan zichzelf te kunnen werken. Of ze krijgen daardoor een betere kwaliteit van leven.

Het gebeurt helaas te frequent dat mensen te snel pillen krijgen, want als ze rustig zijn en hun bek houden, dan is dat voor de omgeving lekker makkelijk. En kan de omgeving zeggen "nou, de problemen zijn weg". Dat soort toestanden lijken me eerder te wijten aan slechte organisaties, niet aan de psychiatrie op zich.
Kijk, iemand met kennis van zaken. Je vat het prima samen zo! ^O^
soooo, da's mooi!
  maandag 25 maart 2019 @ 19:16:27 #185
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185846951
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dat weten psychiaters als het goed is zelf ook. Bij de psychiatrie is het een kwestie van proberen en zien of die persoon er baat bij heeft.

Het is niet dat ze persé willen dat je pillen moet slikken. Maar sommige mensen hebben ze nou eenmaal nodig, bijvoorbeeld mensen die heel erg depressief zijn of psychotische klachten hebben of hele heftige emoties die ze niet goed kunnen beheersen. De problemen gaan daar niet mee weg. Maar als depressies, psychosen of emoties daardoor minder worden, dan kunnen meer uit hun behandeling halen om aan zichzelf te kunnen werken. Of ze krijgen daardoor een betere kwaliteit van leven.

Het gebeurt helaas te frequent dat mensen te snel pillen krijgen, want als ze rustig zijn en hun bek houden, dan is dat voor de omgeving lekker makkelijk. En kan de omgeving zeggen "nou, de problemen zijn weg". Dat soort toestanden lijken me eerder te wijten aan slechte organisaties, niet aan de psychiatrie op zich.
Ik heb een hekel aan pillen, ik wil geen pillen. Ben ook gewoon gestopt met de vorige. Ik werd er suïcidaal van.

Als het goed is, zijn pillen ook gewoon een pilletje voor wagenziekte... Het is niet voor je bestemming, maar voor de reis erheen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185848936
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 14:30 schreef Burner82 het volgende:

Dus als ik weet dat het WEL werkt, trek ik een voorbarige conclusie? Vind ik een voorbarige conclusie.

Ps: alleen psychiaters gaan over de medicatie, psychologen houden zich daar ver weg van.
Ik had het niet over wat de persoon vindt dat werkt.Maar over of het nodig is.
Ja dat weet ik dat psychologen dat niet mogen voorschrijven. Ik las dan renwan psycholoog zei. Maar ik las verkeerd sorry.


quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Dat weten psychiaters als het goed is zelf ook. Bij de psychiatrie is het een kwestie van proberen en zien of die persoon er baat bij heeft.

Het is niet dat ze persé willen dat je pillen moet slikken. Maar sommige mensen hebben ze nou eenmaal nodig, bijvoorbeeld mensen die heel erg depressief zijn of psychotische klachten hebben of hele heftige emoties die ze niet goed kunnen beheersen. De problemen gaan daar niet mee weg. Maar als depressies, psychosen of emoties daardoor minder worden, dan kunnen meer uit hun behandeling halen om aan zichzelf te kunnen werken. Of ze krijgen daardoor een betere kwaliteit van leven.

Het gebeurt helaas te frequent dat mensen te snel pillen krijgen, want als ze rustig zijn en hun bek houden, dan is dat voor de omgeving lekker makkelijk. En kan de omgeving zeggen "nou, de problemen zijn weg". Dat soort toestanden lijken me eerder te wijten aan slechte organisaties, niet aan de psychiatrie op zich.
Ja maar voor de omgeving is het ook al makkelijk genoeg om iemand een aansteller te noemen vanwege psychische klachten. Of iemand zijn mond houdt omdat diegene daartoe gecommandeerd wordt of omdat diegene pillen krijgt maakt weinig verschil voor de omgeving lijkt mij. Daarnaast heb je ook kans dat wanneer de pillen werkelijk zouden helpen de persoon juist succesvoller en assertiever wordt. Maar goed, als de psychiatrie er eigenlijk is om de omgeving ipv de psychisch zieke te plezieren en de psyxhisch ziekte daarom expres troep krijgt, zoals jij ook insinueert dan niet natuurlijk
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 25 maart 2019 @ 21:43:39 #187
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185849880
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik had het niet over wat de persoon vindt dat werkt.Maar over of het nodig is.
Ja dat weet ik dat psychologen dat niet mogen voorschrijven. Ik las dan renwan psycholoog zei. Maar ik las verkeerd sorry.
[..]
In de geneeskunde is heel veel niet nodig, maar maakt het leven wel prettiger/mogelijk. Zonder gips leef je ook lang toch..
Maar jij bent dus zo tegen pillen, dat iemand er niet over zou mogen beslissen, al maakt het mij beter.. WANT: zij weten niet of het mij beter maakt.

Ik snap eigenlijk je punt niet..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185851510
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar goed, als de psychiatrie er eigenlijk is om de omgeving ipv de psychisch zieke te plezieren en de psyxhisch ziekte daarom expres troep krijgt, zoals jij ook insinueert dan niet natuurlijk
Als ik jouw posts lees, vind je het volgens mij erg moeilijk om dingen in ruime zin te zien. Herken je dat zelf ook?

Met betrekking tot de psychiatrie: jij hebt er een negatief gevoel bij n.a.v. jouw eigen ervaringen. En dan wil je aanwijzingen om voor jezelf erachter te komen of dat klopt. En als je van iemand zowel aanwijzingen krijgt dat het negatief is als positief, dan snap je het misschien ergens wel maar bevat je het niet. Alsof je de puzzelstukjes niet op de juiste plek kan zetten. Heb ik het een beetje goed als ik denk dat het bij jou zo werkt? Of heeft het met andere redenen te maken?

Ik denk er ook vaak over na en probeer het te analyseren. Maar ik hoef niet zonodig het antwoord op de hamvraag te weten. Ik wil het eigenlijk niet eens weten.

Ik heb als het erop aankomt de psychische zorg altijd het voordeel gegeven van de twijfel. Ik denk dan: tussen die duizenden mensen moet toch wel iemand zijn die begrijpt waar ik tegenaan loop? Zonder hulp blijf ik vastlopen en ik wil pertinent niet dat ik het daarmee moet doen.

Ik heb nu eindelijk wel de juiste behandelaars, maar het heeft me ruim 20 jaar geduurd. Ik heb me wel ontwikkeld in die 20 jaar en kan me nu beter uitdrukken en dingen nuanceren dan vroeger. Het kan best dat dezelfde behandelaars me vroeger niet hadden kunnen helpen. Vroeger was er ook minder kennis. Er werd veel te stellig gedacht over borderline. Ik heb ook niet alle beruchte kenmerken daarvan, dus het zou vroeger sowieso niet bij mij gediagnosticeerd worden.

Veel lui kijken naar de gedragskenmerken op zich. Daarom krijgen veel mensen de diagnose borderline terwijl dan later blijkt dat het bijvoorbeeld een bipolaire stoornis is of autisme of ADHD of weet ik veel wat. Het gaat 'm bij wat er ook aan de hand is er niet zozeer om welke gedragskenmerken je hebt die ze bij je kunnen vaststellen, maar wat erachterzit.

Als je bij iemand heel typerende kenmerken ziet van borderline en het blijkt dat ook te zijn, dan zegt het in de eerste plaats dat hij heel erg met zichzelf worstelt over wie hij nou is, hoe zijn gevoelens in elkaar zitten en wat hij aanmoet met zijn leven. En de reden dat hij daar niet zelf kan uitkomen, is omdat hij een diepgewortelde overtuiging heeft dat hij een slecht persoon is. Rationeel heeft hij waarschijnlijk allang bedacht dat die overtuiging niet klopt en probeert hij een reeel zelfbeeld te vormen, maar het gevoel zit zo diep dat de overtuiging elke keer weer terugkomt.

Als ik voor mezelf spreek: ik kan niet met mezelf leven als dit gevoel elke keer weer terugkomt en maakt dat alles weer kapotmaak en weer terug bij af ben. Want terug bij af betekent voor mij dat ik niks waard ben: dan ben ik liever gewoon dood. Ik ben nog niet heel oud en ik heb nog kansen om wat bijzonders van mijn leven te maken. Daarom geef ik de psychische zorg het voordeel van de twijfel, want zonder dat zou ik echt niet weten hoe ik een manier kan ontdekken om uit het leven te komen waardoor ik mij zo'n loser voel.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 09:17:40 #189
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185854767
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:43 schreef Burner82 het volgende:

[..]

In de geneeskunde is heel veel niet nodig, maar maakt het leven wel prettiger/mogelijk. Zonder gips leef je ook lang toch..
Maar jij bent dus zo tegen pillen, dat iemand er niet over zou mogen beslissen, al maakt het mij beter.. WANT: zij weten niet of het mij beter maakt.

Ik snap eigenlijk je punt niet..
De meeste vormen van medicatie binnen de psychiatrie zijn toch gericht op symptoom bestrijding. Ze genezen niks. En ja, je voelt er vaak beter door als je ze inneemt, maar er komt weer een moment dat je ze los moet laten. Stel; je hebt een persoonlijkheidsstoornis. Als je leven geen ene mallemoer is veranderd, dan wordt de realiteit erg pijnlijk.Op zo'n manier blijf je wel hangen in de pillen of erger.
soooo, da's mooi!
pi_185855267
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:17 schreef LordofLeaves het volgende:
De meeste vormen van medicatie binnen de psychiatrie zijn toch gericht op symptoom bestrijding. Ze genezen niks. En ja, je voelt er vaak beter door als je ze inneemt, maar er komt weer een moment dat je ze los moet laten. Stel; je hebt een persoonlijkheidsstoornis. Als je leven geen ene mallemoer is veranderd, dan wordt de realiteit erg pijnlijk.Op zo'n manier blijf je wel hangen in de pillen of erger.
Ja exact. Het is door arts voorgeschreven drugsverslaving. Is bij pijnbestrijding weliswaar ook zo maar dan is het voor iedereen duidelijk dat die morfine niet de eerste keus was en de behandeling faalde. Medicijngebruik in de psychiatrische zorg wordt gedemoniseerd maar dan zonder dat er vaak oog is voor de reden waarom men uberhaupt vindt dat het drugsgebruik nodig is en het achterhalen van de oorzaak van de klachten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185856228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

De meeste vormen van medicatie binnen de psychiatrie zijn toch gericht op symptoom bestrijding. Ze genezen niks. En ja, je voelt er vaak beter door als je ze inneemt, maar er komt weer een moment dat je ze los moet laten. Stel; je hebt een persoonlijkheidsstoornis. Als je leven geen ene mallemoer is veranderd, dan wordt de realiteit erg pijnlijk.Op zo'n manier blijf je wel hangen in de pillen of erger.
Dat is helaas wel zo...

Ik heb nu wel de goede hulp. Maar dat had ik nooit kunnen krijgen als ik er zelf niet achter was gekomen wat mijn problemen zijn. En ik besef dat ik echt geluk heb gehad om eindelijk die mensen te treffen die verder kijken dan het ziektebeeld. Ze kijken naar wie ik ben en hoe ik meer voldoening uit mezelf kan halen en het leven.

De enige tips die ik jullie kan geven is: geef het nooit op! Stel je open voor feedback van anderen en wees niet bang dat je daardoor anders naar dingen kan gaan kijken. Dat was ik wel vaak geweest, uit angst dat ik mezelf zou verliezen en gehersenspoeld raak door de ideeen die anderen mij opdringen. Maar dat gebeurt niet: je blijft altijd jezelf. Niemand kan jou gedachten opdringen die jij niet wilt hebben. Als mensen je manipuleren en je daardoor jezelf verliest, komt er altijd een moment dat jij weer terugkomt, je kan herpakken en sterker wordt.

Je open stellen voor anderen betekent niet dat je daarom jezelf niet serieus mag nemen. Als jij het niet met een ander eens bent en de ander noemt je daarom koppig, is dat onterecht. Koppig zijn is dat jij sowieso niet naar de ander wilt luisteren en je niet open wilt stellen voor een andere visie. (Je niet open kunnen stellen is iets anders. Daar kan bijvoorbeeld een sterke angst achter zitten, waardoor je er nog niet aan toe bent om andere visies toe te laten.) Maar je kan je ook openstellen voor een ander, het serieus nemen en toch concluderen dat dit niet op jou slaat. En dan kunnen anderen nog zo vaak zeggen dat je koppig bent, maar dat ben je niet. Tenslotte ben jij de enige die kan zien wat zich in jouw hoofd afspeelt.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar hoe mensen vaak op internet reageren, ga ik me wel beseffen dat ik met al mijn psychische problemen etc wel meer potentie heb dan veel andere mensen. Ik heb ook bij jullie allemaal dat als jullie eenmaal je draai hebben gevonden, jullie veel meer uit het leven kunnen halen dan de grijze mensenmassa. Ik hoop dat zo'n gedachte jullie ook wat meer hoop en kracht geeft :)

Kijk anders het volgende filmpje. Dan denk je vast "Ik doe het toch een stuk beter in het leven dan deze droeftoeters! :') "

pi_185857204
Mijn schematherapie is gisteren officieel begonnen, zozo
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_185857433
Een vriend van me is vandaag vader geworden zag ik in onze groepschat maar ik merk dat het me eigenlijk geen hol kan interesseren en ik geen zin heb om te faken of het dat wel doet. Ik weet heus wel dat het leuk voor hem is maar ik heb er gewoon 0,0 gevoel bij.
Sterker nog, ik zie het eerder als een soort last want nu moet ik binnenkort weer langs en live gaan doen alsof het me ook iets kan boeien.

Als hij me belt zal ik heus wel doen alsof ik het heel leuk vind maar vooralsnog doe ik alsof ik niks gezien heb :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:01:02 #194
382066 M_0_0_N
G00D V1BES
pi_185857964
Laatste dagen slecht in mn vel. Vandaag weer EMDR. Totaal geen zin in, het hoeft van mij allemaal niet op dit moment.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:01:19 #195
382066 M_0_0_N
G00D V1BES
pi_185857973
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:25 schreef renwan het volgende:
Een vriend van me is vandaag vader geworden zag ik in onze groepschat maar ik merk dat het me eigenlijk geen hol kan interesseren en ik geen zin heb om te faken of het dat wel doet. Ik weet heus wel dat het leuk voor hem is maar ik heb er gewoon 0,0 gevoel bij.
Sterker nog, ik zie het eerder als een soort last want nu moet ik binnenkort weer langs en live gaan doen alsof het me ook iets kan boeien.

Als hij me belt zal ik heus wel doen alsof ik het heel leuk vind maar vooralsnog doe ik alsof ik niks gezien heb :@
Herkenbaar!
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:47:38 #196
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185858744
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

De meeste vormen van medicatie binnen de psychiatrie zijn toch gericht op symptoom bestrijding. Ze genezen niks. En ja, je voelt er vaak beter door als je ze inneemt, maar er komt weer een moment dat je ze los moet laten. Stel; je hebt een persoonlijkheidsstoornis. Als je leven geen ene mallemoer is veranderd, dan wordt de realiteit erg pijnlijk.Op zo'n manier blijf je wel hangen in de pillen of erger.
Op die fiets... Ze genezen niks inderdaad. Maken de symptomen beheersbaar(der).
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185859074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:25 schreef renwan het volgende:
Een vriend van me is vandaag vader geworden zag ik in onze groepschat maar ik merk dat het me eigenlijk geen hol kan interesseren en ik geen zin heb om te faken of het dat wel doet. Ik weet heus wel dat het leuk voor hem is maar ik heb er gewoon 0,0 gevoel bij.
Sterker nog, ik zie het eerder als een soort last want nu moet ik binnenkort weer langs en live gaan doen alsof het me ook iets kan boeien.

Als hij me belt zal ik heus wel doen alsof ik het heel leuk vind maar vooralsnog doe ik alsof ik niks gezien heb :@
Lijkt me wel logisch in jouw situatie dat het je niks interesseert. Je hebt wel wat anders aan je hoofd.

Of het is juist confronterend. Ik kan weleens blij zijn voor een ander dat hij gaat trouwen of vader is geworden. Maar het is ook weer heel confronterend voor mij dat mijn leven zolang heeft stilgestaan.

En als er geforceerd van mij wordt verwacht dat ik blij ben, dan ga ik me er juist heel klote door voelen t/m suicidaal zijn aan toe.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 14:15:44 #198
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185859195
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:25 schreef renwan het volgende:
Een vriend van me is vandaag vader geworden zag ik in onze groepschat maar ik merk dat het me eigenlijk geen hol kan interesseren en ik geen zin heb om te faken of het dat wel doet. Ik weet heus wel dat het leuk voor hem is maar ik heb er gewoon 0,0 gevoel bij.
Sterker nog, ik zie het eerder als een soort last want nu moet ik binnenkort weer langs en live gaan doen alsof het me ook iets kan boeien.

Als hij me belt zal ik heus wel doen alsof ik het heel leuk vind maar vooralsnog doe ik alsof ik niks gezien heb :@
Volgens mij herkent iedereen hier dit wel :P

De enige bij wie ik wel wat voelde, is bij de 2 kids van mijn zus. Ben peetoom van de oudste (naja, oudste, hij is 3, maar wel de oudste van de 2 _O- )

Voor de rest interesseert het hele leven van andere me gewoon helemaal niks...

Dat maakt maandag-ochtenden op het werk ook altijd lastig voor me. Ze vragen vaak: hoe was je weekend? Dan geef je in 2 zinnen antwoord en blijven ze je hoopvol aankijken...
Soms bedenk ik me dan dat je het dan ook terug moet vragen, meestal loop ik weg _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 18:50:49 #199
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185863332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja exact. Het is door arts voorgeschreven drugsverslaving. Is bij pijnbestrijding weliswaar ook zo maar dan is het voor iedereen duidelijk dat die morfine niet de eerste keus was en de behandeling faalde. Medicijngebruik in de psychiatrische zorg wordt gedemoniseerd maar dan zonder dat er vaak oog is voor de reden waarom men uberhaupt vindt dat het drugsgebruik nodig is en het achterhalen van de oorzaak van de klachten.
Mee eens, Als ik een ernstige ziekte onder leden zou hebben met veel pijn, dan greep ik meteen naar de allerzwaarste pijnstillers. Geen psych die mij er dan vanaf zou kunnen houden. :P

Ik ben destijds gestopt met de meds voor mijn psychische onzin. Ik weet waar mijn triggerpunten zitten. Ben opgegroeid in een giftige omgeving en zit daar nog steeds in, maar heb wel de mensen uitgekapt die mij niet langer motiveren en inspireren. Op een dag jongens... dan komt mijn moment van schijnen. Let maar op! En die dag is niet ver meer.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 26 maart 2019 @ 18:53:49 #200
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185863374
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mee eens, Als ik een ernstige ziekte onder leden zou hebben met veel pijn, dan greep ik meteen naar de allerzwaarste pijnstillers. Geen psych die mij er dan vanaf zou kunnen houden. :P

Ik ben destijds gestopt met de meds voor mijn psychische onzin. Ik weet waar mijn triggerpunten zitten. Ben opgegroeid in een giftige omgeving en zit daar nog steeds in, maar heb wel de mensen uitgekapt die mij niet langer motiveren en inspireren. Op een dag jongens... dan komt mijn moment van schijnen. Let maar op! En die dag is niet ver meer.
Ahw, heb je Queer Eye gekeken op Netflix? _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')