Ik heb het nieuws nu ook aan staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hopen dat ze de dader te pakken hebben, ze zijn blijkbaar met een inval bezig.
Vreselijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hopen dat ze de dader te pakken hebben, ze zijn blijkbaar met een inval bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brr eng beeld marechaussee met die grote wapens.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
live feed'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik denk dat dat ook het beste is tot er meer duidelijkheid is Chanelquote:Op maandag 18 maart 2019 12:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoor net dat de universiteit ook op slot zit, niemand erin en niemand eruit.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
live te volgen
https://www.telegraaf.nl/video/3307926/live-schietpartij-utrecht
Op de nos tv1 ookquote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
live te volgen
https://www.telegraaf.nl/video/3307926/live-schietpartij-utrecht
De ellende is niet bij die school, het was uiteindelijk die tram, maar lekker voelt het idd niet.quote:
Was ook geschoten toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Moskee moest ook dicht.
Chanel, veel sterkte.
Ik dacht het wel. Kwam net de kamer in, dus kreeg het niet helemaal mee. Dus voordat ik valse info neerplemp...quote:
1 dode vooralsnog en meerdere gewonden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Kwam net de kamer in, dus kreeg het niet helemaal mee. Dus voordat ik valse info neerplemp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |