Precies wat er in die post staat? Over onnozel gesproken teringquote:
Jij bent de gene die hier oogkleppen op heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Nou nee bedankt Scrummie. Er is meer dan voldoende informatie wat wijst op het feit dat hij wel een pedo was. En dat heb ik hier ook al aangekaart ( erotische kinderfoto boekjes in zijn huis ) plus alle eerder genoemde redenen.
Geen zin om de discussie aan te gaan, met mensen die oogkleppen op willen houden omdat ze zo'n groot fan zijn van zijn muziek.
Je weet niet eens wat feiten zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Precies wat er in die post staat? Over onnozel gesproken tering.
Erotische boekjes en foto's van minderjarigen gevonden tijdens huiszoekingen.quote:
Lees dit topic terug, dan blijkt dat er heel wat minder is gevonden (zo goed als niks).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Erotische boekjes en foto's van minderjarigen gevonden tijdens huiszoekingen.
Dat + de rest vd verhalen maken het meer dan aannemelijk dat hij wel een pedo was. Als je dat niet ziet hoop ik dat je nooit kinderen krijgt en die bij wildvreemde volwassen mannen laat slapen.
Gevalletje kat op het spek binden dit
Ik zei dat het een feit was dat ze die boekjes bij hem hebben gevonden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij bent de gene die hier oogkleppen op heeft. Echt, dat je dat niet ziet is net zo bizar als iemand beschuldigen zonder ook maar iets van bewijs.
Maar goed, het is dus een feit dat MJ pedo was. Ik verwacht nu je bewijs.
Omdat als slachtoffers niet praten dit bijna tot niet te bewijzen is. Tenzij hij foto's enz heeft gemaakt. En dan ben je naast pedo ook nog eens tering dom.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lees dit topic terug, dan blijkt dat er heel wat minder is gevonden (zo goed als niks).
Kan jij mij verklaren waarom de FBI 10 jaar iemand onderzocht heeft, en niets heeft kunnen vinden wat wijst op kindermisbruik?
Zelfs daar ga je alweer de mist inquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zei dat het een feit was dat ze die boekjes bij hem hebben gevonden.
Maar dit bedoel ik dus, je verdraait mijn woorden om te zeggen dat ik claim dat het een feit was dat hij pedo was. Heb ik nooit gezegd dude.
Oke, nu echt definitief: ik kap met je 'discussiėren'. Je bent echt ongelofelijk infantiel dom.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat als slachtoffers niet praten dit bijna tot niet te bewijzen is.
Dat boek waar jij op doelt is in jouw ogen misschien weer raar, maar dat maak het bezit niet strafbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Precies wat er in die post staat? Over onnozel gesproken tering.
Nee jij bent zeker de slimste op t forumquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oke, nu echt definitief: ik kap met je 'discussiėren'. Je bent echt ongelofelijk infantiel dom.
Verstandig, het blijft continue hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oke, nu echt definitief: ik kap met je 'discussiėren'. Je bent echt ongelofelijk infantiel dom.
Welke feiten precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:01 schreef Antaris het volgende:
[..]
Verstandig, het blijft continue hetzelfde.
Velen reageren graag met hun onderbuikgevoelens en kijken niet naar de feiten.
Waarom kijk je alleen naar de ene kant? Hij begon niet met mensen onnozel/dom noemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat boek waar jij op doelt is in jouw ogen misschien weer raar, maar dat maak het bezit niet strafbaar.
Verder zou ik het waarderen als je op een fatsoenlijke manier reageert in plaats van iedereen met een andere mening dan de jouwe onnozel te noemen.
Beetje respectloos, denk je ook niet?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, luxerobots is er weer. Tegen zoveel domheid kan niemand op, dus ik verdwijn ook weer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zelfs daar ga je alweer de mist in. Als je er geen moeite in wilt doen, kom dan hier niet bleren, klein (dom) kind.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
"Hij begon"quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom kijk je alleen naar de ene kant? Hij begon niet met mensen onnozel/dom noemen.
[..]
[..]
[..]
Verdiep je nu maar eens voordat je begint te roepen.quote:
Ehh ik wil wel eens weten welke feiten jij op doelt? Jij begint over feiten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:05 schreef Antaris het volgende:
[..]
Verdiep je nu maar eens voordat je begint te roepen.
Lees alle reacties nu maar eerst, waarschijnlijk teveel moeite.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ik wil wel eens weten welke feiten jij op doelt? Jij begint over feiten?
Mj kan niet meer gestraft worden.. Hij is allang dood.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:05 schreef Antaris het volgende:
[..]
Verdiep je nu maar eens voordat je begint te roepen.
Wat ik al aangaf, mocht MJ echt schuldig zijn dan moest hij gestraft worden, maar op 1000 punten waren er gewoonweg niet genoeg bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 6 topics doorlezen zonder enig idee waar ik naar moet zoeken is idd teveel moeite.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
Lees alle reacties nu maar eerst, waarschijnlijk teveel moeite.
Echt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mj kan niet meer gestraft worden.. Hij is allang dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |