abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 maart 2019 @ 09:51:37 #26
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_185684407
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:25 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Geen idee waar ze het vandaan halen dat hij geen charisma heeft....
Zullen wel azijnzeikers zijn
Hij heeft wel minder charisma dan Waylon denk ik, maar dat hoeft geen probleem te zijn.
pi_185684472
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Hij heeft wel minder charisma dan Waylon denk ik, maar dat hoeft geen probleem te zijn.
Anders denk ik.
Veel vonden Waylon arrogant, kan ik me nog herinneren.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 18 maart 2019 @ 09:58:35 #28
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_185684483
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:58 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Anders denk ik.
Veel vonden Waylon arrogant, kan ik me nog herinneren.
Dat zal hier iig niet zo snel een probleem zijn.
  maandag 18 maart 2019 @ 10:11:23 #29
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185684658
Ik heb net Rusland, Zwitserland en Nederland achter elkaar geluisterd maar Nederland steekt er wmb echt wel bovenuit hoor.

Waylon kon inderdaad wel arrogant overkomen maar het was gewoon fanatisme bij hem volgens mij, geloof niet dat hij echt arrogant was. Waylon heeft naar mijn mening wel meer "sex appeal" dan Duncan, maarja, dat werd door die Krumperts wel weer teniet gedaan :').
Duncan is wat androgyner in zijn looks maar hij kan zeker wel goed overkomen lijkt me!
Ik vind alleen zijn voortanden niet zo :@.

(Voel me nu net die meme van die nerd die zegt dat zo'n mooie meid van die lelijke puntige knieën heeft :') )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185684740
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:58 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dat zal hier iig niet zo snel een probleem zijn.
Nee, hier (fok) niet, dacht ik. Ik vind dat ook niet.
Nederlanders vinden over het algemeen dat bekende NL’ers/sporters vooral bescheiden moeten zijn. Als ze voor de eerste plek gaan en/of overtuigd zijn van eigen kunnen, worden ze volgens mij al snel afgebrand. Ik snap dat nooit, wees toch trots op wat wij als klein kikkerlandje allemaal te bieden hebben! :X
#chauvinischtischenzo

[ Bericht 1% gewijzigd door GeorgeM op 18-03-2019 11:33:03 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 18 maart 2019 @ 10:23:07 #31
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_185684766
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Nee, hier (fok) niet, dacht ik. Ik vind dat ook niet.
Nederlanders vinden over het algemeen dat bekende NL’ers/sporters vooral bescheiden moeten zijn. Als ze voor de eerste plek gaan en/of overtuigd zijn van eigen kunnen, worden ze volgens mij al snel afgebrand. Ik snap dat nooit, wees toch trots op wat wij als klein kikkerlandje allemaal te bieden hebben! :X
#chauvinischtischenzo
Mee eens hoor. Ik ben ook best chauvinistisch w/
pi_185684796
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:11 schreef MaLo het volgende:
Ik heb net Rusland, Zwitserland en Nederland achter elkaar geluisterd maar Nederland steekt er wmb echt wel bovenuit hoor.

Waylon kon inderdaad wel arrogant overkomen maar het was gewoon fanatisme bij hem volgens mij, geloof niet dat hij echt arrogant was. Waylon heeft naar mijn mening wel meer "sex appeal" dan Duncan, maarja, dat werd door die Krumperts wel weer teniet gedaan :').
Duncan is wat androgyner in zijn looks maar hij kan zeker wel goed overkomen lijkt me!
Ik vind alleen zijn voortanden niet zo :@.

(Voel me nu net die meme van die nerd die zegt dat zo'n mooie meid van die lelijke puntige knieën heeft :') )
Ik vind ook dat Waylon meer sex-appeal uitstraalt, al vind ik dat hij qua kledingkeuze nog wel eens doorslaat. Bij TCL vond ik hem er dan weer FAN-TAS-TISCH uitzien :9
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185684806
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Die tanden zijn mij ook nooit opgevallen, die hand ook niet :@

Ik vind ook dat Waylon meer sex-appeal uitstraalt, al vind ik dat hij qua kledingkeuze nog wel eens doorslaat. Bij TCL vond ik hem er dan weer FAN-TAS-TISCH uitzien :9
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185684814
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Nee, hier (fok) niet, dacht ik. Ik vind dat ook niet.
Nederlanders vinden over het algemeen dat bekende NL’ers/sporters vooral bescheiden moeten zijn. Als ze voor de eerste plek gaan en/of overtuigd zijn van eigen kunnen, worden ze volgens mij al snel afgebrand. Ik snap dat nooit, wees toch trots op wat wij als klein kikkerlandje allemaal te bieden hebben! :X
#chauvinischtischenzo
Nederlanders zijn volgens buitenlanders al helemaal snel arrogant. Het is ook een beetje dat directe en eerlijke wat Nederlanders al gauw hebben. Ik vind Waylon helemaal niet arrogant; eerder een mix van gezond zelfvertrouwen en eerlijkheid/directheid. Arrogant is i.m.o. meer dat je jezelf verheven voelt boven anderen en jezelf beter vindt; daar heb ik Waylon niet op kunnen betrappen.

Een paar dagen geleden op het forum van Escunited werd zelfs Duncan arrogant gevonden door een paar mensen n.a.v. het Wiwi-Interview. Toen dacht ik ook al 'hoe kan iemand in godsnaam zelfs Duncan arrogant vinden!?' :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185684816
Quote ik mezelf weer ipv editen }:| :%
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185684834
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nederlanders zijn volgens buitenlanders al helemaal snel arrogant. Het is ook een beetje dat directe en eerlijke wat Nederlanders al gauw hebben. Ik vind Waylon helemaal niet arrogant; eerder een mix van gezond zelfvertrouwen en eerlijkheid/directheid. Arrogant is i.m.o. meer dat je jezelf verheven voelt boven anderen en jezelf beter vindt; daar heb ik Waylon niet op kunnen betrappen.

Een paar dagen geleden op het forum van Escunited werd zelfs Duncan arrogant gevonden door een paar mensen n.a.v. het Wiwi-Interview. Toen dacht ik ook al 'hoe kan iemand in godsnaam zelfs Duncan arrogant vinden!?' :')
DIT JA _O_
Ik kan mezelf nooit heel goed uitdrukken, een ander zegt dan precies wat ik bedoel :%
#allemaalsjaloesie :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 maart 2019 @ 10:34:15 #37
163650 Greys
pi_185684885
In Nederland ben je al snel 'arrogant' als je ook maar enigszins zelfverzekerd bent en dat uitstraalt. En berg je maar helemaal als je dan ook nog man bent. Want bv Anouk zegt vaak dingen die veel 'arroganter' klinken, 'het volk moet je geen liedje laten kiezen die kunnen dat niet' etc, en bij haar wordt het weer tof gevonden. Maar bv de Waylons - en de Douwes ook wel enigszins - zijn hier al snel rare arrogante kwallen.

Duncan zal daar idd geen last van hebben. Puur als artiest zou ik zelf eerder/liever naar een concert gaan van iemand die veel meer zelfvertrouwen uitstraalt zoals bv een Waylon of Douwe, maar op het ESF en voor de aaibaarheidsfactor zit Duncan helemaal goed. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 maart 2019 @ 10:34:52 #38
163650 Greys
pi_185684891
Oh. Spuit 11. Mobiel ging het niet zo snel. Ja dat dus Aoibhin. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185684907
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Een paar dagen geleden op het forum van Escunited werd zelfs Duncan arrogant gevonden door een paar mensen n.a.v. het Wiwi-Interview. Toen dacht ik ook al 'hoe kan iemand in godsnaam zelfs Duncan arrogant vinden!?' :')
Als hij al arrogant is.. :') 8)7
pi_185684910
En weer een artikel op wiwibloggs over Nederland. :)

https://wiwibloggs.com/20(...)can-laurence/235083/
  maandag 18 maart 2019 @ 10:36:31 #41
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_185684914
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:34 schreef Greys het volgende:'het volk moet je geen liedje laten kiezen die kunnen dat niet'
Ik vind iedere artiest die dit durft te zeggen een held eigenlijk :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 maart 2019 @ 10:37:52 #42
163650 Greys
pi_185684931
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:36 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik vind iedere artiest die dit durft te zeggen een held eigenlijk :P
Ik ook. Maar had Waylon dat zo uitgesproken en rechtstreeks gezegd was ie massaal uitgekotst als arrogante lul en wie denkt ie wel dat ie is. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185685381
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Nee, hier (fok) niet, dacht ik. Ik vind dat ook niet.
Nederlanders vinden over het algemeen dat bekende NL’ers/sporters vooral bescheiden moeten zijn. Als ze voor de eerste plek gaan en/of overtuigd zijn van eigen kunnen, worden ze volgens mij al snel afgebrand. Ik snap dat nooit, wees toch trots op wat wij als klein kikkerlandje allemaal te bieden hebben! :X
#chauvinischtischenzo
We zijn helemaal niet zo klein. IJsland is klein, dat land presteert ver boven wat je mag verwachten, op allerlei vlakken. Nederland heeft drie keer zoveel inwoners als landen als Noorwegen en Denemarken. En 50 keer zoveel als IJsland...

Sorry, aan de term 'klein kikkerlandje' heb ik echt een hekel :)
pi_185685634
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 11:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

We zijn helemaal niet zo klein. IJsland is klein, dat land presteert ver boven wat je mag verwachten, op allerlei vlakken. Nederland heeft drie keer zoveel inwoners als landen als Noorwegen en Denemarken. En 50 keer zoveel als IJsland...

Sorry, aan de term 'klein kikkerlandje' heb ik echt een hekel :)
Sorry :@

Dan zal het m’n gevoel wel zijn dat we een klein land zijn.
Ik vind wel dat we op meerdere gebieden goed presteren en daar mogen we gewoon trots op zijn vind ik.

#Teamsorry
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185685801
Van wat ik gezien heb, vind ik Duncan leuker overkomen in interviews dan Waylon. Waylon vind ik niet zozeer arrogant, maar komt soms wat te serieus/fanatiek over imo. Verder heb ik niks tegen hem, maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen Duncan meer "likeable" vinden.
pi_185685849
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:25 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Geen idee waar ze het vandaan halen dat hij geen charisma heeft....
Zullen wel azijnzeikers zijn
Onder andere bij esctips zei de reviewer dat. Hij geeft Duncan wel de meeste kans van allemaal, samen met Zweden, maar hij vond dat Duncan weinig uitstraalde bij dat optreden bij DWDD. En daar kan ik op zich wel inkomen.
pi_185685872
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 11:32 schreef Chocoladesoes het volgende:
Van wat ik gezien heb, vind ik Duncan leuker overkomen in interviews dan Waylon. Waylon vind ik niet zozeer arrogant, maar komt soms wat te serieus/fanatiek over imo. Verder heb ik niks tegen hem, maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen Duncan meer "likeable" vinden.
Ja, ik zeker inderdaad.

Ben echt een beetje afgeknapt op Waylon na het ESF. Hij doet niet zozeer iets verkeerd ofzo, maar ik vind hem wel vrij onprettig overkomen (niet om te zien though :9~ ).
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2019 @ 11:42:32 #48
368283 ato
pi_185685974
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 11:35 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Onder andere bij esctips zei de reviewer dat. Hij geeft Duncan wel de meeste kans van allemaal, samen met Zweden, maar hij vond dat Duncan weinig uitstraalde bij dat optreden bij DWDD. En daar kan ik op zich wel inkomen.
Ach gossie zijn eerste tv optreden als artiest en kandidaat van het ESF. Licht flateert hem inderdaad niet. Dat komt allemaal goed straks. In interviews Is hij likeable.
Life can be a bitch, so like it..
pi_185687026
Aangezien er momenteel op ESF gebied niet veel nieuws is:

De zenuwslopende uren voordat het nummer bekend gemaakt werd:
ESF / [2019] NL #39 : Duncan Laurence, wachten tot 19.00 uur DWDD

Het moment van bekendmaking:
ESF / [2019] Nederland #41: Duncan Laurence - Arcade

Heerlijk die hysterie :D
pi_185687127
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef Chocoladesoes het volgende:
Aangezien er momenteel op ESF gebied niet veel nieuws is:

De zenuwslopende uren voordat het nummer bekend gemaakt werd:
ESF / [2019] NL #39 : Duncan Laurence, wachten tot 19.00 uur DWDD

Het moment van bekendmaking:
ESF / [2019] Nederland #41: Duncan Laurence - Arcade

Heerlijk die hysterie :D
Topics teruglezen hier is altijd zo heerlijk :D

Pas geleden nog de topics over de eerste rehearsal vorig jaar teruggelezen. Kwam niet meer bij _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')