Hoeft niet perse. En wie zegt dat die man TS nog niet aangesproken heeft trouwens?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:45 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de persoon in het verhaal van TS een op een kan vergelijken met de mannen waar jij het over hebt. Als ie de guts heeft om iemand meerdere keren ongemakkelijk lang recht in de ogen aan te gaan staren had zou hij haar al lang aangesproken hebben lijkt me.
Idk is een aanname die ik maak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:50 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. En wie zegt dat die man TS nog niet aangesproken heeft trouwens?
Ja, maar dat moet je ook niet doen. Aannames en waardeoordelen hebben we helemaal niks aan he.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:54 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Idk is een aanname die ik maak.
Want jouw posts bevatten geen waardeoordelen met dat toontje en de hoeveelheidquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je ook niet doen. Aannames en waardeoordelen hebben we helemaal niks aan he.
Of denk jij daar soms anders over misschien?
Goed punt!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je ook niet doen. Aannames en waardeoordelen hebben we helemaal niks aan he.
Of denk jij daar soms anders over misschien?
Hoe is dit geen aanname?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef Samuel24 het volgende:
Hij vind je gewoon leuk. Mannen die geïnteresseerd zijn in je kijken je graag aan. Soms doen ze dat echt op een schaamteloze manier. Net zoals deze collega van je.
Nee vind ik niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want jouw posts bevatten geen waardeoordelen met dat toontje en de hoeveelheid?
Jouw aanname dus. Niet gestaafd door feiten, maar iets wat jij in jouw hoofd als waarheid hebt verklaard.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit is geen aanname. Dit is gewoon iets waar ik van overtuigt ben.
Oke prima wat jij wil.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw aanname dus. Niet gestaafd door feiten, maar iets wat jij in jouw hoofd als waarheid hebt verklaard.
Definitie: https://www.encyclo.nl/begrip/aanname
Wat kom jij hier nou aankakken met je op feiten gebaseerde argumentenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw aanname dus. Niet gestaafd door feiten, maar iets wat jij in jouw hoofd als waarheid hebt verklaard.
Definitie: https://www.encyclo.nl/begrip/aanname
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |