abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185671137
Haii,

Hier mijn verhaal. Niet te streng voor me zijn ;) ik weet dat ik niet de meest smooth persoon ben als het gaat om mensen interpreteren ;(.

Dit gaat over een nieuwe collega van me. We hebben nog niet gepraat, alleen elkaar gegroet.
Laatst viel me op dat hij, elke keer als ik even weg moest van mijn bureau en weer ging zitten, zijn hoofd weg had gedraaid van zijn scherm en secondenlang en nadenkend in mijn ogen keek. Hij zat links tegenover me.

Hij week zijn blik niet af tot ik weer op mijn plek zat. Eerste 2 keer stond ik er niet bij stil. Bij de 3e keer viel het me pas echt op en vroeg ik me af waarom hij eigenlijk keek. Ook keek hij als ik met ándere collega's sprak.

Ja ik geef toe dat ik terugkeek, omdat hij in mijn blikveld was als ik naar mijn plek terugliep.

Ik denk dat dit 3 dingen kan betekenen. Hij denkt "waarom kijkt zij?". 2. Hij vindt me raar om een reden. 3. Of aantrekkingskracht?
Waarom zou een man een vrouw zo lang aankijken?

En nee, ff geen opmerkingen in de trant van: vraag het hem? Ik heb nu over lichaamstaal

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2019 16:30:55 ]
pi_185671186
Hij is nieuw en probeert zich de gebruiken binnen de organisatie eigen te maken. Hij kijkt gewoon waar je heen gaat en of er niet stiekem ergens bijeenkomst is, waar hij ook geacht wordt, aanwezig te zijn.

Dat of hij vind je gewoon mooi om naar te kijken.
.
pi_185671324
Eigenlijk best wel een aso achterlijke houding van hem, ik zou het hem echt vragen.IS ER IETS!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185671402
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Red.dot op 17-03-2019 17:10:04 ]
pi_185671483
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:40 schreef Red.dot het volgende:
Haii,

Hier mijn verhaal. Niet te streng voor me zijn ;) ik weet dat ik niet de meest smooth persoon ben als het gaat om mensen interpreteren ;(.

Dit gaat over een nieuwe collega van me. We hebben nog niet gepraat, alleen elkaar gegroet.
Laatst viel me op dat hij, elke keer als ik even weg moest van mijn bureau en weer ging zitten, zijn hoofd weg had gedraaid van zijn scherm en secondenlang en nadenkend in mijn ogen keek. Hij zat links tegenover me.

Hij week zijn blik niet af tot ik weer op mijn plek zat. Eerste 2 keer stond ik er niet bij stil. Bij de 3e keer viel het me pas echt op en vroeg ik me af waarom hij eigenlijk keek. Ook keek hij als ik met ándere collega's sprak.

Ja ik geef toe dat ik terugkeek, omdat hij in mijn blikveld was als ik naar mijn plek terugliep.

Ik denk dat dit 3 dingen kan betekenen. Hij denkt "waarom kijkt zij?". 2. Hij vindt me raar om een reden. 3. Of aantrekkingskracht?
Waarom zou een man een vrouw zo lang aankijken?

En nee, ff geen opmerkingen in de trant van: vraag het hem? Ik heb nu over lichaamstaal
Ik denk dat je dit soort dingen niet op basis van allerlei eigen aannames moet willen analyseren.
pi_185671795
Hij vindt je gewoon geil. let maar eens op zijn lichaamstaal rond de kruisstreek.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2019 15:38:03 ]
Ich hock in meinem Bonker
pi_185672366
Geruimd. Gelieve niet te vragen naar mogelijke andere usernames van TS, gewoon on-topic houden. @TS, niet zo fel reageren in je eigen topic, erg onnodig. Volgende keer gewoon een TR zetten inderdaad.
pi_185673020
TS, misschien heb je wat aan dit topic? R&P / Kan ik iets aflezen uit dit gedrag of niet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185673192
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:10 schreef Red.dot het volgende:

[..]

Kan je andermans topic uit mijn topic weghalen?
Niks mis met die post. Wie weet heb je wat aan de tips die daar gegeven zijn :Y
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 16:25:04 #10
5428 crew  miss_sly
pi_185673549
Je reageert wel als een opgewonden standje. Daar heb je echt heel weinig aan, want daardoor zullen nog minder mensen zin hebben om prettig en on topic te reageren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185673657
Hij kijkt misschien graag naar je, misschien is er iets geks met je, misschien vindt hij je gewoon lekker.

Naar iemand kijken kan zoveel betekenen, blijkbaar kijk je ook naar hem anders zou het je niet eens opvallen. Waarom kijk jij steeds naar hem?
pi_185673705
Kan inderdaad van alles betekenen. Beste manier om er achter te komen is het om te vragen :@ Kunnen wij niet zo heel goed inschatten denk ik. Kunnen veel redenen voor zijn. Kan ook zijn dat hij gewoon ziet dat jij hem aan kijkt inderdaad. Of hij kijkt enkel je kant op, maar dat hij niet specifiek jou aan kijkt zeg maar :P
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 17:10:46 #13
5428 crew  miss_sly
pi_185674584
Lichaamstaal is zeker moeilijk te interpreteren als je dat moet doen met het verhaal van een ander. Lichaamstaal moet je zien, ervaren, anders kun je er weinig over zeggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 17 maart 2019 @ 17:19:37 #14
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185674749
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:30 schreef Miss-X het volgende:
Hij kijkt misschien graag naar je, misschien is er iets geks met je, misschien vindt hij je gewoon lekker.

Naar iemand kijken kan zoveel betekenen, blijkbaar kijk je ook naar hem anders zou het je niet eens opvallen. Waarom kijk jij steeds naar hem?
Misschien heeft ie staar? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 18 maart 2019 @ 11:50:40 #15
483689 Delain1987
Eenvoudige boerenlul
pi_185686130
doet hij dit ook bij andere (vrouwelijke) collega's?
Normal is not the norm, it's just a uniform
pi_185708421
Ik debk dat hij je wil intimideren of zo. Als je hem leuk vindt zou ik verlegen lachen en dingen laten vallen zodat hij het op kan ruimen, volgens mij kickt hij daarop. Anders chagrijnig terugkijken, met een watmoet je blik. Net zolang tot hij wegkijkt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:26:39 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_185708586
Ik zou zoiets niet te lang analyseren. Je maakt van een mug een olifant.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:49:53 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185713379
Lichaamstaal is nooit maar 1 ding. De blik op zichzelf kan echt vanalles betekenen.
Het heeft geen enkele zin te vragen wat een enkel gebaar betekend. Voor anderen is dat niet te beantwoorden. Die zouden het geheel moeten zien, de sfeer van de omgeving moeten proeven, de verdere lichaamstaal van dat persoon. Maar ook jouw lichaamstaal, want daar zit de interactie.

Wil je weten hoe het echt zit?
Ik raad aan eens een leuk praatje met hem te maken, gewoon een fijn praatje zonder bij bedoelingen. Toon wat interesse in hem als mens, dan kom je erachter hoe en wie hij is. En zal de lichaamstaal lezen een stuk makkelijker gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 14:44:24 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_185714207
Hier is een "heb ik iets van je aan of zo" op zijn plaats dunkt me.

ps. dit werkt alleen als je niet daadwerkelijk iets van die persoon aan hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:01:20 #20
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_185714486
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik debk dat hij je wil intimideren of zo. Als je hem leuk vindt zou ik verlegen lachen en dingen laten vallen zodat hij het op kan ruimen, volgens mij kickt hij daarop. Anders chagrijnig terugkijken, met een watmoet je blik. Net zolang tot hij wegkijkt
:?

Wat een slecht advies. _O-

Misschien was hij gewoon in gedachten verzonken. Maar goed, er valt niks zinnigs over te zeggen aangezien de beschrijving van z’n gedrag al een hoop interpretatie bevat.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_185715449
Lichaamstaal is er niet op gemaakt om volledig doodgeanalyseerd te worden, dus beter vraag je het gewoon.

Waarschijnlijk was hij gewoon verzonken in zijn gedachten, óf hij is een creepy dude. Dat eerste lijkt me waarschijnlijker dus ga daar maar van uit.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:02:29 #22
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185715569
Hij vind je gewoon leuk. Mannen die geïnteresseerd zijn in je kijken je graag aan. Soms doen ze dat echt op een schaamteloze manier. Net zoals deze collega van je. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185715894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef Samuel24 het volgende:
Hij vind je gewoon leuk. Mannen die geïnteresseerd zijn in je kijken je graag aan. Soms doen ze dat echt op een schaamteloze manier. Net zoals deze collega van je. :')
Het is op zich logisch dat je graag naar iemand kijkt die je leuk vindt. Maar om dat seconden lang te doen is wel een beetje vreemd :s
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:37:13 #24
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185716518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Het is op zich logisch dat je graag naar iemand kijkt die je leuk vindt. Maar om dat seconden lang te doen is wel een beetje vreemd :s
Joh echt? :')
Maar ja....sommige mannen zijn net beesten zoals je ziet. En zulke mannen vinden het gewoon erg leuk om iemand lang aan te kijken. Net zolang tot die persoon zich ongemakkelijk begind te voelen en daardoor mogelijk zelfs nog rood aanloopt ook nog eens. En daardoor zal die man in kwestie weer denken dat die persoon hem ook nog leuk vind, omdat zij/(soms) hij begind te blozen. Hij denk dan dat die persoon bloost omdat zij/(of) hij verlegen van hem word omdat zij/hij bloost.
Just saying. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185716712
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Joh echt? :')
Maar ja....sommige mannen zijn net beesten zoals je ziet. En zulke mannen vinden het gewoon erg leuk om iemand lang aan te kijken. Net zolang tot die persoon zich ongemakkelijk begind te voelen en daardoor mogelijk zelfs nog rood aanloopt ook nog eens. En daardoor zal die man in kwestie weer denken dat die persoon hem ook nog leuk vind, omdat zij/(soms) hij begind te blozen. Hij denk dan dat die persoon bloost omdat zij/(of) hij verlegen van hem word omdat zij/hij bloost.
Just saying. :')
Ik denk niet dat je de persoon in het verhaal van TS een op een kan vergelijken met de mannen waar jij het over hebt. Als ie de guts heeft om iemand meerdere keren ongemakkelijk lang recht in de ogen aan te gaan staren had zou hij haar al lang aangesproken hebben lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')