Ik denk dat je dit soort dingen niet op basis van allerlei eigen aannames moet willen analyseren.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:40 schreef Red.dot het volgende:
Haii,
Hier mijn verhaal. Niet te streng voor me zijnik weet dat ik niet de meest smooth persoon ben als het gaat om mensen interpreteren
.
Dit gaat over een nieuwe collega van me. We hebben nog niet gepraat, alleen elkaar gegroet.
Laatst viel me op dat hij, elke keer als ik even weg moest van mijn bureau en weer ging zitten, zijn hoofd weg had gedraaid van zijn scherm en secondenlang en nadenkend in mijn ogen keek. Hij zat links tegenover me.
Hij week zijn blik niet af tot ik weer op mijn plek zat. Eerste 2 keer stond ik er niet bij stil. Bij de 3e keer viel het me pas echt op en vroeg ik me af waarom hij eigenlijk keek. Ook keek hij als ik met ándere collega's sprak.
Ja ik geef toe dat ik terugkeek, omdat hij in mijn blikveld was als ik naar mijn plek terugliep.
Ik denk dat dit 3 dingen kan betekenen. Hij denkt "waarom kijkt zij?". 2. Hij vindt me raar om een reden. 3. Of aantrekkingskracht?
Waarom zou een man een vrouw zo lang aankijken?
En nee, ff geen opmerkingen in de trant van: vraag het hem? Ik heb nu over lichaamstaal
Niks mis met die post. Wie weet heb je wat aan de tips die daar gegeven zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 16:10 schreef Red.dot het volgende:
[..]
Kan je andermans topic uit mijn topic weghalen?
Misschien heeft ie staar?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:30 schreef Miss-X het volgende:
Hij kijkt misschien graag naar je, misschien is er iets geks met je, misschien vindt hij je gewoon lekker.
Naar iemand kijken kan zoveel betekenen, blijkbaar kijk je ook naar hem anders zou het je niet eens opvallen. Waarom kijk jij steeds naar hem?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik debk dat hij je wil intimideren of zo. Als je hem leuk vindt zou ik verlegen lachen en dingen laten vallen zodat hij het op kan ruimen, volgens mij kickt hij daarop. Anders chagrijnig terugkijken, met een watmoet je blik. Net zolang tot hij wegkijkt
Het is op zich logisch dat je graag naar iemand kijkt die je leuk vindt. Maar om dat seconden lang te doen is wel een beetje vreemd :squote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef Samuel24 het volgende:
Hij vind je gewoon leuk. Mannen die geïnteresseerd zijn in je kijken je graag aan. Soms doen ze dat echt op een schaamteloze manier. Net zoals deze collega van je.
Joh echt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Het is op zich logisch dat je graag naar iemand kijkt die je leuk vindt. Maar om dat seconden lang te doen is wel een beetje vreemd :s
Ik denk niet dat je de persoon in het verhaal van TS een op een kan vergelijken met de mannen waar jij het over hebt. Als ie de guts heeft om iemand meerdere keren ongemakkelijk lang recht in de ogen aan te gaan staren had zou hij haar al lang aangesproken hebben lijkt me.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Joh echt?![]()
Maar ja....sommige mannen zijn net beesten zoals je ziet. En zulke mannen vinden het gewoon erg leuk om iemand lang aan te kijken. Net zolang tot die persoon zich ongemakkelijk begind te voelen en daardoor mogelijk zelfs nog rood aanloopt ook nog eens. En daardoor zal die man in kwestie weer denken dat die persoon hem ook nog leuk vind, omdat zij/(soms) hij begind te blozen. Hij denk dan dat die persoon bloost omdat zij/(of) hij verlegen van hem word omdat zij/hij bloost.
Just saying.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |