Wat?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ongemakkelijk wel, dat paard denkt, heeeeeey waar is mijn hooi en wanneer kan ik schijtenquote:
Ignorequote:Op zondag 17 maart 2019 03:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongemakkelijk wel, dat paard denkt, heeeeeey waar is mijn hooi en wanneer kan ik schijten
Yo Marioooo!quote:Op maandag 18 maart 2019 02:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wan boeng kuneti, brada!![]()
[ afbeelding ]
Verdwaalde poes, van waar ben jij eigenlijk? Als je je stad/dorp niet wil prijsgeven, zeg dan op zn minst in welke regio je woont.quote:
Wilde juist deze plaatsen:quote:Op maandag 18 maart 2019 02:10 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Verdwaalde poes, van waar ben hij eigenlijk? Als je je stad/dorp niet wil prijsgeven, zeg dan op zn minst in welke regio je woont.
quote:Op maandag 18 maart 2019 02:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wilde juist deze plaatsen:
Rotterdam
quote:Op maandag 18 maart 2019 02:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wilde juist deze plaatsen:
Rotterdam
quote:Op maandag 18 maart 2019 02:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Een Rotterdams onderonsje dus, deze avond.
Ik voel me gelijk thuis.
Geen idee waar je het over hebt maarquote:
Ik zal het eens uitleggen...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 02:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt maar![]()
Sums it up
Weet het heus wel hoorquote:
Donna!quote:
Uiteraard kijk ik Suits.quote:Op woensdag 20 maart 2019 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
I know, maar kijk je Suits? Qua type ben je denk ik net als Donna. Althans zo kom je over op fok.
Mij is het al duidelijk, jij bent een Donna (qua persoonlijkheid). Bovenstaande post bevestigt dat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uiteraard kijk ik Suits.Jij wil weten op wie ik lijk in series? Galadriel, Belle (van het beest)
, Gollum, die dwerg uit GOT. Maak daar maar een stoofpotje van
Whehe, misschien is dat zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mij is het al duidelijk, jij bent een Donna (qua persoonlijkheid). Bovenstaande post bevestigt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |