abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 20:09:32 #1
42363 Dark.Angel
**I'll Put You In Line**
pi_7724795
Oke, wat doe je als je steeds ruzie hebt met je ouders? Als zij vinden dat je de dingen die je doet niet goed doet? Als jullie elkaar gewoon niet begrijpen? Plaats hier je handige, nuttige oplossingen...

kusss

He Who Walks In The Shadows Of The Night, Shatters To Dust In The Darkness Of My Light..
pi_7724811
Je inschrijven voor een kamer of zoiets..
pi_7724876
Weet je wat het met ouders is... met sommige ouders dan.. ze blijven hun hele leven denken dat ze voor jou moeten denken, en het is ze niet wijs te maken dat jij zelf wel kan denken en zelf wel weet wat goed voor je is.......
Dus eigenlijk is er denk ik gewoon geen fuck aan te doen, als je tenminste van zulke ouders heb die nogal principieel zijn en hun gedachtengang niet willen veranderen, maar altijd maar op stupid manieren tegen dingen aan blijven kijken, verre van nuchter
Als je niet van die ouders hebt....
Praten?
  zondag 5 januari 2003 @ 20:18:03 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7724988
Ik on altijd prima met mijn ouders overweg maar sinds ik op kamers woon nog beter.

Dus ach, klachten heb ik niet. Ze hebben net even mijn was opgehaald omdat ik geen tijd heb om langs te komen om wasjes te draaien wegens tentamens en werken. Ja, ik ben een luie student met wereldouders

Pa en Ma

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:18:29 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7725000
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:09 schreef Dark.Angel het volgende:
Oke, wat doe je als je steeds ruzie hebt met je ouders? Als zij vinden dat je de dingen die je doet niet goed doet? Als jullie elkaar gewoon niet begrijpen? Plaats hier je handige, nuttige oplossingen...

kusss

Wachten tot de puberteit over is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7725058
gewoon minder praten met hun lijkt mij.
ik kan zelf ook niet goed opschieten met m'n moeder en als ik es wat vertel krijg ik toch altijd gezeik erover.

mmja, zo is het in mijn geval, geen idee hoe het zou moeten als je 2 ouders hebt

iig veel succes met het oplossen ermee

Li zeh lo yekre
pi_7725092
alles goed doen denk ik?

ik heb ook wel eens ruzie met mams, maar de laatste tijd niet meer zo.
gewoon even tot 10 tellen voordat je iets terugzegt dan zijn ze het snel weer vergeten

tip voor nu: zeg gewoon dat je je excuses aan wilt bieden en dat je er spijt van hebt
ook al heb je dat niet, je moet ze een beetje tevreden stellen natuurlijk, het is moeilijk hoor een puber opvoeden

Billie Holiday is Lady Day!
pi_7725422
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wachten tot de puberteit over is

hehe .:) &

Maar ok, hoe oud ben je? en is op kamers gaan geen optie?

ltrs...
  zondag 5 januari 2003 @ 21:03:10 #9
42363 Dark.Angel
**I'll Put You In Line**
pi_7725953
Het gaat niet over mezelf, maar over n vriend van me, k vind t gewoon heel klote voor m, en wil m helpen, of goed advies geven. Maar als k zeg dat hij een keer goed, op een normale manier met zn ouders moet praten, zegt hij dat ie dat al heel vaak geprobeerd heeft en dat dat niet helpt en ik denk dat hij niet uit huis wil, maar ik kan het voorstellen aan m natuurlijk...
He Who Walks In The Shadows Of The Night, Shatters To Dust In The Darkness Of My Light..
  zondag 5 januari 2003 @ 21:33:22 #10
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_7726662
je moet ze helemaal kapottrappen !!!!!!!!
pi_7730343
Mam, pap....Ik wil scheiden..
pi_7732554
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:33 schreef masterblaster het volgende:
je moet ze helemaal kapottrappen !!!!!!!!
aanschouw........de perfecte zoon
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  maandag 6 januari 2003 @ 12:08:07 #13
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_7734917
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:39 schreef Viper144 het volgende:

[..]

hehe .:) &

Maar ok, hoe oud ben je? en is op kamers gaan geen optie?

hoe oud ben je inderdaad... en waar gaat het meestal over...
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  maandag 6 januari 2003 @ 12:24:51 #14
3542 Gia
User under construction
pi_7735154
Dus die vriend wil waarschijnlijk niet op kamers. Nee, 't is wel handig om lekker bij je ouders te blijven wonen.
Aan de andere kant vindt hij dat hij alles wel zelf op kan lossen, en accepteert het niet als zijn ouders zeggen dat hij iets niet goed doet. Alsof ze dat zeggen om hem te pesten.

Misschien moet hij eens even nadenken of zijn ouders niet een beetje gelijk hebben.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')