Klinkt zalig, eet smakelijk mooie vriend.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga zo medium rare chicken strips eten, god beslist over mij
ah nicequote:
O ik kreeg een screenshot doorgestuurd van een of andere spydeal website.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als gamemania tegenwoordig zo heet dan wel ja
beetje chilisaus erbij, echt goddelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klinkt zalig, eet smakelijk mooie vriend.
Ik herinner me deze actie, volgens mij heb ik jou daar toen op gewezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Heb toen jaren geleden met zo'n actie gelijk voor meerdere jaren ps+ gekocht dus geen idee meer hoe dat zat allemaal.
Ik hoef niets te betalen maar ik krijg ook niets. Echt zo net niets allemaal hahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
600 euro terug van de belasting, altijd een mooie beloning voor een paar keer op volgende klikken
Lekker is dat hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
600 euro terug van de belasting, altijd een mooie beloning voor een paar keer op volgende klikken
Is dat zo? zou kunnen. Dacht dat ik het uit PS topic had. Volgens mij voor 80 eu ofzo toen 3 jaar kunnen kopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik herinner me deze actie, volgens mij heb ik jou daar toen op gewezen.
Ik ga sparen voor dak shingles voor op mijn garage denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn weer minstens 10 spellen die ik koop, 1 keer speel en ze dan in de kast zet
Ik moest betalenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
Pers je dick in mijn anusje. Boy.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgende keer minder studenten afpersen
Of meer natuurlijk, om te compenserenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is ze uit aan het melken om kwark te makenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij is ze uit aan het melken om kwark te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |