Dat ga je zeker merkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik reken op een ijzersterke comeback van jou !
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie of ik dit positief op moet vatten
murp gaat flink veel snackvoer etenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie of ik dit positief op moet vatten
Ik wacht rustig mijn beoordeling af. Vanillekwark had hem gister gehad en die was goed.quote:
Gezond zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
murp gaat flink veel snackvoer eten
Daar zouden we jou moeten missenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:28 schreef Flamarande het volgende:
Hoe laat krijgen de mods hun eigen klaagkroeg
Je moet me alvaak genoeg missen door je treurige geram op de noteknop dus dat is bullshit natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zouden we jou moeten missen![]()
Dat kan je ons niet aan doen natuurlijk.
Dikke vrienden zijn we alquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
trek je er niks van aan dat we je dik vinden!
als je Flamarande dan ff blauw maakt dan zijn wij ook van haar af en dan kan jij haar houdenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zouden we jou moeten missen![]()
Dat kan je ons niet aan doen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je moet me alvaak genoeg missen door je treurige geram op de noteknop dus dat is bullshit natuurlijk
Flamarande is van ons allemaalquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je Flamarande dan ff blauw maakt dan zijn wij ook van haar af en dan kan jij haar houden
lekker warmquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
trek je er niks van aan dat we je dik vinden!
Knijp gewoon d'r keel dicht, dan loopt ze blauw aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je Flamarande dan ff blauw maakt dan zijn wij ook van haar af en dan kan jij haar houden
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je moet me alvaak genoeg missen door je treurige geram op de noteknop dus dat is bullshit natuurlijk
nee dat vind ze geilquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Knijp gewoon d'r keel dicht, dan loopt ze blauw aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |